A Thinkific és a Kajabi a két legnépszerűbb online tanfolyami platform.
De melyik a jobb?
Online kurzus létrehozásakor és értékesítésekor ez a döntés néhány kulcsfontosságú tényezőtől függ:
- Maga a tanfolyam weboldalának megjelenése.
- A tanfolyam értékesítési oldalainak elrendezése és konverziós aránya.
- A hallgató tapasztalatai és hogyan néz ki a tábla a tanfolyamon.
- Árképzési lehetőségek és a pálya üteme (egyszerre, szemben az idő múlásával történő csepegéssel).
Végső soron ez a cél – prémium kurzusélményt nyújtani hallgatóinak, hogy észre se vegyék, hogy egy kurzusépítőben vannak.
Az igazság az, hogy mind a Thinkific, mind a Kajabi képes mindezekre a dolgokra. Azonban nagy különbségek vannak az árak, a tagsági lehetőségek és néhány más fontos részlet tekintetében.
Ebben a kurzus áttekintésben a Thinkific és a Kajabi minden fő funkciójával foglalkozom, így kiválaszthatod, melyik platform a legmegfelelőbb az Ön számára.
Fogjunk hozzá.
Jogi nyilatkozat: Ez a cikk kapcsolt linkeket tartalmaz, amelyeken kis jutalékot kaphatok ingyenesen (ha úgy dönt, hogy fizetett csomagot vásárol). Azonban ez a két eszköz, amelyet erősen ajánlok az online tanfolyamok indításakor. Teljes leányvállalati nyilatkozatomat az adatvédelmi szabályzatomban olvashatja.
Thinkific vs. Kajabi: Áttekintés.
A Thinkific egy felhőalapú online tanfolyami platform, amely lehetővé teszi kurzusok online létrehozását, értékesítését és értékesítését.
Olyan funkciókat biztosít, mint a tanfolyam webhelye, értékesítési oldalak, e-mail-cseppsorozatok, tanfolyami tantervek és még sok más, hogy tudását online vállalkozássá alakítsa.
A Thinkific néhány kiemelése a következő:
- Drag and drop Creator segítségével videókat tölthet fel, kvízeket hozhat létre, és rendszerezheti tanulási tartalmait.
- Állítsa be az árakat, ütemezze be az órákat, és automatizálja a tartalmat, hogy nagyszerű tanulási élményt nyújtson.
- A kurzusok testreszabása a márkájához igazodva.
- Vonja be a hallgatókat gazdag multimédiás kurzustartalommal.
- Hozzon létre egy teljesen testreszabható kurzuswebhelyet, amelyet kifejezetten kurzusok és oktatóanyagok értékesítésére terveztek.
- Marketingfunkciók, integrációk és fizetési lehetőségek vállalkozása népszerűsítéséhez, tanfolyamok értékesítéséhez és közönségépítéshez.
- Automatikus előrehaladási e-mailek és emlékeztetők, a tananyag korlátlan ismétlése és a nyelvi szabályozás a tanulási élmény megkönnyítése érdekében.
- Csoport- és kohorszjelentések, részletes szegmentálás és adatexportálás.
- Biztonságos felhőtárhely és napi biztonsági mentések.
- Ingyenes Wistia videotárhely.
További részletekért elolvashatja a Thinkific teljes áttekintését.
A Kajabi egy minden az egyben felhőalapú platform, amely segít online tanfolyamok, tagsági webhelyek és képzési programok létrehozásában, marketingjében és értékesítésében.
Drágább, mint a Thinkific, de valamivel fejlettebb élményt kínál az információs cégek számára.
Előre megtervezett sablonokkal érkezik, amelyek megkönnyítik a tanfolyam létrehozását és az oktatási tartalom feltöltését néhány kattintással. Minden, például a marketing, a fizetési átjárók, a tanfolyamkészítő stb., szinkronban működik egyetlen műszerfalról.
Kajabi néhány kiemelése:
- A Kajabi Project Builder segítségével percek alatt hozhat létre online tanfolyamokat, előfizetéseket és sok mást.
- Egy kattintással használható sablonok.
- Szabja személyre az árakat, a szállítást és a csomagolást.
- Integráció Stripe és PayPal szolgáltatással az egyszerű fizetés érdekében.
- Hozzon megalapozott döntéseket az adatokkal rendelkező vállalkozásáról szóló értékes, valós idejű információkkal.
- Növelje, kezelje és érje el feliratkozóit és e-mail-listáját személyre szabható e-mailekkel.
- Hozzon létre egy teljesen integrált oldalt elérhető témákkal.
- Lehetővé teszi a potenciális ügyfelek nyomon követését.
- Ingyenes Wistia videotárhely.
A Kajabi egy minden az egyben rendszer, amely az e-mail automatizálástól az értékesítési oldalakig és a folyamatokig mindent magában foglal. Ezenkívül webináriumok rendezésére és egyéni webhelyek, blogok, tagságok és egyebek létrehozására szolgáló funkciókat is kap.
Elolvashatja a teljes Kajabi áttekintésemet a mélyebb merüléshez.
Merüljünk el, és nézzük meg a fő előnyeit és hátrányait.
Thinkific vs. Kajabi: előnyei és hátrányai.
Mielőtt a két platform részletes összehasonlításával kezdenénk, itt egy gyors áttekintés az előnyeiről és hátrányairól.
Gondolkodó előnyei és hátrányai.
Előnyök:
- 30 napos ingyenes próbaverzió.
- Építési tervek és árak kezdőknek.
- Freemium csomag, amihez nem kell hitelkártya.
- Nyereségkalkulátor a kezdőlapon.
- Több előfizetés is elérhető: tagság, fizetési csomag vagy egyetlen ár.
- Élő vagy interaktív tantermi élmény felmérési és narrációs funkciókkal.
- Integráció Zapierrel.
- Könnyen személyre szabhatja online tanulását.
- Lehetővé teszi affiliate program létrehozását és a hűséges felhasználók jutalmazását.
- Lehetővé teszi számos tartalomformátum hozzáadását ugyanabban a leckében.
- Átfogó képzési eszközök és útmutatók.
- Harmadik fél integrációja nélkül kínál tanfolyami bizonyítványokat.
- Lehetővé teszi tanfolyamok értékesítését a Shopify üzletekben.
Hátrányok:
- A prémium funkciók eléréséhez magasabb költségű terveket kell beszereznie a Thinkifictól.
- Nincs élő chat támogatás.
- Korlátozott marketing képességek.
- Fizetett csomagok tranzakciós díjai.
- Nincs mobilalkalmazás.
- Nincs 24 órás e-mail támogatás. Csak hétfőtől péntekig, délelőtt 10 óráig dolgoznak. M. 17 órakor. M. PST.
- A képzések drágák, ha ingyenes vagy alacsonyabb fizetésű csomagjukat használja.
- Az automatikus válaszkampányok létrehozásához integrálásra van szüksége.
A Kajabi előnyei és hátrányai.
Előnyök:
- 14 napos ingyenes próbaverzió.
- Nincs tranzakciós díj.
- Integráció Zapierrel.
- Korlátlan videotárhely.
- Fejlett e-mail marketing és automatizálási funkciók.
- Minden az egyben online kurzuskészítő platform marketing és értékesítési eszközökkel.
- Lehetőség tagsági szintek létrehozására az ügyfelek heti, havi, éves stb. számlázásához.
- Ügyfélszolgálati segélyvonal a nap 24 órájában, a hét 7 napján.
- Nagyszerű ügyfélbefogadási élmény.
- Számos testreszabási lehetőség.
- Beépített sablonok a kurzus gyors létrehozásához kódolási tapasztalat nélkül.
- Egy alkalmazás Android / iOS rendszerre, amellyel bárhonnan kezelheti vállalkozását.
- Hősjutalmazó program, amely jutalmakat kínál, ha elér egy bizonyos megkeresett bevételi mérföldkövet. Minél többet keresel, annál több jutalmat kaphatsz.
Hátrányok:
- Ez egy drágább pályaépítő.
- Nincs freemium terv.
- Egyszerre csak egy tartalomformátumot adhat hozzá. Például nem adhat hozzá kvízeket és videotartalmat ugyanazon az oldalon.
- A Shopify áruházakban való értékesítéshez harmadik fél fizetési átjárójának integrációjára van szüksége.
Most pedig menjünk a Kajabi vs. Gondolkodó.
Tartalomjegyzék
- 1. Könnyű használat.
- 2. Tanfolyam létrehozója.
- 3. Témák és sablonok.
- 4. Tagságok létrehozása.
- 5. Marketing és értékesítési eszközök.
- 6. Jelentések és elemzések.
- 7. Hallgatói tapasztalat.
- 8. Árképzési tervek.
- 9. Tanulói korlátok.
- 10. Pályahatárok.
- 11. Ügyfélszolgálat.
- 12. Pénz-visszafizetési garancia.
- Ki a nyertes?
1. Könnyű használat.
Egy jó kurzuskészítő platformnak könnyen használhatónak és intuitívnak kell lennie. Minden funkció irrelevánssá válik, ha nehéznek találja a platform használatát.
Gondolkodó:
A Thinkific egy kezdő tanfolyamkészítő, és ügyes felhasználói felülettel rendelkezik.
Az irányítópultba való bejelentkezés után azonnal megkezdheti a kurzus létrehozását.
Az összes funkciót megtalálja a műszerfal bal szélén található menüpontokban is.
A menüelemek olyan opciókat tartalmaznak, mint például:
- Tervezze meg webhelyét.
- Piac és eladni.
- Speciális jelentések.
- Tanulási tartalom kezelése.
- Támogassa diákjait.
A navigáció is egyszerű. Egy kattintással megtekintheti az összes beágyazott függvényt anélkül, hogy új oldalra lenne irányítva.
A panel bal alsó sarkában található a „Súgó” lehetőség is, ha kérdése van. A lekérdezéseket úgy írhatja be, mint bármelyik keresőmotorba, például a Google-ba.
Összességében elmondható, hogy a Kajabi felülete kezdőbarát, és minden funkció közvetlenül a szemed előtt van, amint bejelentkezel.
Íme néhány további funkció, amelyek megkönnyítik a Thinkific használatát:
- Tiszta felhasználói felület.
- Az alkotó húzásával videókat tölthet fel, kvízeket készíthet, és rendszerezheti a tananyagot.
- A testreszabáshoz nincs szükség kódolási készségekre.
- Tartalomautomatizálási funkció a tartalom gondozásához.
- Előre elkészített témák a tanulási platform egyszerű elindításához.
- Integráció e-mail marketing eszközökkel.
Kajabi:
A Kajabi egy ügyes panellel is rendelkezik, amelyben az összes menüelem az oldalsávba van ágyazva.
A Kajabi irányítópultja rövid áttekintést nyújt az elmúlt 30 nap statisztikáiról, beleértve az előfizetéseket, eladásokat, megjegyzéseket és tagokat.
A menüelemek olyan opciókat tartalmaznak, mint például:
- Weboldal
- Termékek
- Marketing
- Személyek
Van egy „Kajabi Assistant” funkció is, amelyet egyszerűen a tetején lévő keresősávra kattintva érhet el.
Az Asszisztens segítségével gyorsan navigálhat a platformon, és közvetlenül használhatja azokat a funkciókat, amelyeket nem talál. Csak be kell írnia a megfelelő kulcsszavakat a kereséshez.
Íme néhány további funkció, amelyek megkönnyítik a Kajabi használatát:
- Letisztult felhasználói felület.
- Termékkészítő, amely lehetővé teszi online tanfolyamok, előfizetések és egyebek létrehozását.
- Kész sablonok és témák.
- Töltsd fel a tanfolyam tartalmát tömegesen. Egyszerre legfeljebb 20 videót tölthet fel.
- Zökkenőmentes integráció a Stripe-pal és a PayPal-lal.
- Testreszabható e-mailek a növekedéshez és az ügyfelek eléréséhez.
- Mobilalkalmazás, amellyel kapcsolatba léphet közössége tagjaival.
Győztes: Kajabi.
Bár mindkét platform könnyen használható, a Kajabi a nyertes a kiterjedtebb funkciólistája miatt. Széles körű személyre szabási és marketingeszközöket talál egy helyen. Ezen kívül van egy mobilalkalmazása, amely megkönnyíti a kommunikációt.
2. Tanfolyam létrehozója.
Gondolkodó:
A Thinkfic vizuális szerkesztője segít a kurzusok online létrehozásában, akár előre elkészített sablonok használatával, akár a semmiből. Különböző tagsági szinteket hozhat létre, testreszabhatja a tanfolyam megjelenését, és a tagsági szintek alapján csepegtethet tartalmat.
Támogatja a különböző típusú tartalmakat is, amelyeket hozzáadhat a kurzusaihoz, beleértve a PDF-fájlokat, kvízeket, videókat, felméréseket, hanganyagokat, feladatokat stb.
A tartalom hozzáadásakor az építő lehetővé teszi a video-, audio- és PDF-fájlok tömeges húzását.
Számos megjelenési testreszabási lehetőség áll rendelkezésre, beleértve az egyes kurzusokhoz leírások hozzáadását, a különböző színtémákat, betűtípusokat, a kurzuslejátszó logóját és a leckék címkéit.
Kajabi:
A Kajabi drag and drop funkcióval is rendelkezik, amely lehetővé teszi online tanfolyamok, tagsági oldalak, értékesítési csatornák, céloldalak és egyebek létrehozását.
A könnyen használható építő lehetővé teszi a Kajabi által kínált előre megtervezett sablonok testreszabását, lehetővé téve a kurzusok kódolási követelmény nélküli létrehozását.
Lehetővé teszi különböző formátumú tartalom beágyazását webhelyére és kurzusaiba, beleértve a PDF-fájlokat, képeket és videókat. Feltölthet fájlokat a rendszeréről vagy bármely harmadik féltől származó alkalmazásból. Az online hátránya, hogy nem teszi lehetővé különböző típusú tartalom hozzáadását egy oldalon.
Függetlenül attól, hogy mit hoz létre, csak válasszon témát vagy sablont, és szabja testre saját tartalommal és grafikájával. A Kajabi témáival és sablonjaival rendelkezik minden oldaltípushoz, kampányhoz, folyamathoz, tanfolyamhoz vagy webhelyhez, amelyet létrehozni szeretne.
A személyre szabás egyszerű, mivel az oldal minden szakaszában meghatározott blokkok vannak. Csak egyéni tartalmat kell hozzáadnia ezekhez a szakaszokhoz, és közzé kell tennie kurzusát.
Például itt az ajánlat szakasz egy „ajánlati blokkból” és egy „szövegblokkból” áll.
Lehetővé teszi továbbá animációk hozzáadását, a mobiloldalon látható elemek kiválasztását, a kitöltés módosítását stb.
Ezenkívül a Kajabi webhelykészítő lehetővé teszi a következőket:
- Egységesítse a designt webhelyén, blogján, nyitóoldalain stb.
- Szabja testre a kezdőlapot, hogy illeszkedjen a márkához.
- Adjon hozzá egyéni domaint.
- Adjon hozzá alternatív címkéket a képekhez.
- Hozzon létre egy „Névjegy” oldalt, ahol megoszthatja történetét.
- Hozzon létre egyéni boltot fizikai és digitális termékei megjelenítéséhez.
- Hozzon létre fel- és keresztértékesítési lehetőségeket a tagkönyvtár oldalán.
- Adjon hozzá kvízeket, feladatokat, oktatási modulokat és egyebeket kurzusaihoz.
- Szegmentálja kurzusait kategóriák és osztályozások segítségével. További bejegyzéseket és alkategóriákat vehet fel a magasabb helyezésekhez.
Győztes: döntetlen.
Mind a Kajabi, mind a Thinkific rendelkezik vizuális fogd és vidd építőkkel, amelyek lehetővé teszik különböző típusú tartalom hozzáadását és a kurzusok testreszabását.
3. Témák és sablonok.
Az előre elkészített témák és sablonok megkönnyítik tanfolyamok, tagsági webhelyek, céloldalak és egyebek létrehozását. Még könnyebbé válik, ha különböző sablonokhoz férhet hozzá a különböző végrehajtani kívánt műveletekhez.
Nézzük meg mindazon lehetőségeket, amelyeket mindkét online tanfolyami platform kínál.
Gondolkodó:
A Thinkific három témát kínál különböző stílusokban a témakönyvtárában: Empire, Vogue és Vision.
Módosíthatja és megtekintheti a témák stílusát a „Témabeállításokban”.
A beállítások lehetővé teszik a banner téma stílusának, színeinek, tipográfiájának és képének megváltoztatását.
Kajabi:
A Kajabi 12 témát kínál különböző termékekhez, beleértve a webináriumokat, online tanfolyamokat, tagsági oldalakat és még sok mást.
A Thinkifichoz hasonlóan a Kajabi is lehetővé teszi a témák tetszés szerinti testreszabását és stílusát.
Győztes: Kajabi.
4. Tagságok létrehozása.
Egy tanfolyam létrehozása és népszerűsítése nem elég. Olyan bevételi stratégiával kell rendelkeznie, amely a tagsági webhelyek használatával és a kurzusok kötegelt értékesítésével működik.
A tagság kiépítése lehetővé teszi, hogy visszatérő bevételre tegyen szert, folyamatos képzésben részesüljön, hasonló gondolkodású hallgatók közösségét építse, és ügyfeleket tartson meg.
Gondolkodó:
A Thinkific lehetővé teszi számtalan tagsági vagy előfizetési szint létrehozását, és kurzusok értékesítését különböző árazási lehetőségekkel.
A vezérlőpult „Oktatási tartalom kezelése” lehetőségre kattintva kurzuscsomagot hozhat létre tagsági webhelyéhez.
Az online kurzus platform számos tagsági beállítást tesz lehetővé, többek között:
- Freemium terv.
- Egyszeri fizetés.
- Előfizetés alapú tagság (havi, éves stb.)
- Havi fizetési terv.
- Egyedi árképzési tervek.
A Thinkific lehetővé teszi bizonyos tartalmak „elrejtését”, amíg a hallgató el nem végez egy bizonyos modult vagy mérföldkövet.
A tagsági funkció eléréséhez azonban szüksége van a Thinkific Pro csomagra.
Kajabi:
A Kajabi lehetővé teszi tagsági webhely vagy oldal létrehozását előre megtervezett sablonok segítségével. Kezdje új sablon kiválasztásával a Termékek> Új termékek> Tagság alatt.
Több szintű tagságot is hozzáadhat, és akár különleges ajánlatokat és kedvezményeket is futtathat különböző szinteken.
A tagság különböző szintjei a következők:
- Ismétlődő fizetés.
- Egyszeri terv.
- Fizetési tervek tesztelése.
- Egykattintásos felárértékesítés.
- És több.
Az eszköz azt is lehetővé teszi, hogy szinteket adjon hozzá olyan tagságokhoz, mint az arany, ezüst és bronz.
Győztes: döntetlen.
5. Marketing és értékesítési eszközök.
A kurzus létrehozásának végső célja, hogy minél több hallgatónak eladja. Ezért elengedhetetlen a két platform marketing és értékesítési eszközeinek összehasonlítása.
Gondolkodó:
A Thinkific értékesítési és marketing funkcióit a vezérlőpulton a „Market and Sell” lehetőségre kattintva érheti el.
Lehetővé teszi tagságok és előfizetések értékesítését, kedvezményes promóciós ajánlatok futtatását, ingyenes próbaverziók felajánlását és még sok mást. Testreszabható értékesítési widgeteket is elhelyezhet bármely harmadik fél webhelyén vagy blogjában, így a hallgatók bárhonnan megvásárolhatják a tanfolyamot.
Létrehozhat egy társult marketing programot is, amely arra ösztönzi a hallgatókat, hogy osszák meg kurzusát azokkal, akik hasznot húznak belőle.
A Thinkfic emellett több mint 1000 üzleti eszközzel való integrációt tesz lehetővé, beleértve a Facebookot, a Google Adwords-t és még sok mást. Például egyszerűen összekapcsolhatja olyan e-mail marketing szoftverekkel, mint a MailChimp, a ConvertKit és még sok más, hogy célzott e-mail kampányokat hozzon létre.
A további nagyszerű funkciók közé tartoznak a folyamatjelzők, a korlátlan ismétlések, a nyelvi vezérlők, a beépített teljesítési tanúsítványok, az automatikus előrehaladás és az emlékeztető e-mailek stb.
Amikor a Thinkific-feltöltésről van szó, több mint 100 pénznemben töltheti fel diákjait, és elfogadhatja az összes főbb hitelkártyát. A PayPal és a Stripe rendszerrel is integrálható a gyors és biztonságos fizetés érdekében.
Kajabi:
A Kajabi számos marketing- és értékesítési eszközzel és funkcióval rendelkezik, amelyek segítségével népszerűsítheti kurzusait vagy webhelyét.
Általánosságban elmondható, hogy ezek a marketing lehetőségek, amelyeket kap:
- Építsen értékesítési csatornákat.
- E-mail kampányok.
- Automatizálások.
- Események.
- Űrlapok.
Előre megtervezett sablonokat tartalmaz különféle célokra, mint például lead generálás, termékbevezetés, webinárium bevezetése stb.
Minden csőtervhez vagy sablonhoz tartozik egy előre megírt másolat és egy teljes keret. Segít abban, hogy a tanulókat és a közönséget a megfelelő irányba és a megfelelő sorrendben irányítsa.
A Kajabi e-mailes marketingeszköze előnyt biztosít a többi tanfolyami platformhoz képest. A vizuális szerkesztő és a beépített e-mail sablonok megkönnyítik az e-mail kampányok testreszabását és előnézetét. Minden e-mail-típushoz vannak sablonok, például eseménybejelentésekhez, termékbemutatókhoz stb.
Ezenkívül méri az ügyfelek viselkedését, és ennek megfelelően egyszeri e-maileket küld, vagy automatizálja a többérintéses sorozatokat. Tovább testreszabhatja kampányait olyan elemekkel, mint a visszaszámláló, az automatizálás tárgysorának ellenőrzése, videók stb.
Van egy beépített CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) eszköz is, amely lehetővé teszi az e-mailek, különleges ajánlatok, kuponok és termékelérések aktiválását. Csak egyszer kell beállítani néhány szabályt, és a Kajabi CRM elvégzi a többit helyetted.
A CRM eszköz lehetővé teszi ügyfelei viselkedésének nyomon követését, névjegyek importálását CSV-n keresztül, egyéni adatmezők létrehozását, ügyfelek szegmentálását stb.
Amikor eléri a fizetési átjárókat, a platform segít beállítani fizetési rendszerét a Stripe és a PayPal integrációjával.
A jó hír az, hogy Kajabi nem veszi el a bevételének százalékát.
TL; DR? Íme néhány a Kajabi legfontosabb értékesítési és marketingeszközei közül:
- Integráció Stripe és PayPal szolgáltatással az egyszerű fizetés érdekében.
- Válassza ki a tanfolyamok értékesítésének módját – felszámíthat egyszeri díjat, vagy kérhet heti, havi vagy éves előfizetést.
- Használja az egykattintásos felárértékesítési lehetőséget, hogy ösztönözze a vásárlást, miközben a diákok fizetnek.
- Kínáljon ingyenes próbaverziókat, hogy ösztönözze a hallgatókat a tanfolyam teljes megvásárlására.
- Beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz.
- Beépített e-mail sablonokkal és értékesítési folyamatokkal rendelkezik.
- Használja az intuitív vizuális szerkesztőt az e-mailek testreszabásához és előnézetéhez.
- Automatizálja és személyre szabja az e-mail marketinget harmadik féltől származó e-mail marketing bővítmény használata nélkül.
Győztes: Kajabi.
A Thinkific csak arra összpontosít, hogy alapvető funkciókat kínáljon a diákoknak és a tanulóknak. Ezért a Kajabi egyértelműen a győztes marketing és értékesítés terén.
Nem kell csomagolnia a különböző platformokat, mivel a Kajabi beépített e-mail marketinggel, CRM-mel, céloldal-készítővel és egyéb üzleti eszközökkel rendelkezik.
6. Jelentések és elemzések.
A jelentések és elemzések elengedhetetlenek ügyfelei megértéséhez és preferenciáik azonosításához. Segítenek abban is, hogy megállapítsa, hogy a közönségnek tetszik-e a tartalom, és mely oldalakon van szükség fejlesztésre.
Gondolkodó:
A Thinkfic fejlett jelentési lehetőségeket kínál olyan mutatók mérésére, mint a bevétel, a rendelések, a beiratkozások és a hallgatói elkötelezettség. A jelentéseit tovább szűrheti terméknév, terméktípus, idő, fizetési szolgáltató, társult forrás stb. szerint.
Ez a funkció azonban csak a Pro + Growth tervvel érhető el.
A tanuló előrehaladásáról szóló részletes jelentést is megtekintheti a „Tanulók támogatása> Haladás” részben. Lehetőség van arra is, hogy ezeket az adatokat CSV-ként exportálja a CSV exportálása gombra kattintva.
Ezenkívül integrálható a Google Adwords-szel, a Facebook-kal az elemzéshez, a hirdetéskövetéshez, az adatkövetéshez és az újracélzó kampányok létrehozásához. Az egyéb elemzési és jelentéskészítési funkciók közé tartoznak a csoport- és kohorszjelentések, a részletes szegmentálás, az adatexportálás és egyebek.
Kajabi:
A Kajabi segít nyomon követni az előfizetési arányt, és még az összes érintési pont adatait is megjeleníti. Olyan mutatókat is mér és követ, mint a bevétel, az eladott ajánlatok, az előfizetések, az oldalmegtekintések, az előfizetési arány stb.
Részletes jelentéseket és elemzéseket is biztosít a tanulók előrehaladásáról, a jövedelmező területekről, a lemorzsolódási arányról, a javítható területekről stb.
Győztes: döntetlen.
Mindkét platform részletes ügyfél-információkat és előrehaladási jelentéseket biztosít, amelyek segítenek meghatározni erősségeik és gyengeségeik. Ezenkívül mindkettő integrálja a Google Analytics szolgáltatást a részletesebb elemzés érdekében.
7. Hallgatói tapasztalat.
Nagyon fontos, hogy a hallgatók tapasztalata a kurzus online felvétele közben megtörténjen. Segít a jövőbeni eladások, coaching upsell-ek, ajánlások, ajánlások és szájhagyomány útján történő generálásában.
A cél ismét az, hogy prémium kategóriás pályát érezzen, és ne használjon olcsó pályaépítőt.
Gondolkodó:
A Thinkific lehetővé teszi számos tartalomformátum hozzáadását, beleértve a videókat (nyilvánvalóan), a szöveget, a multimédiát, a letölthető fájlokat, a képeket, az elbeszélt prezentációkat, a vetélkedőket, az élő közvetítéseket, a webinárium tartalmat, a szavazásokat, a hangot stb.
Tanítványai világos, tetszetős és könnyen követhető irányítópultot kapnak. Ezenkívül megtekinthetik az előrehaladási jelentést, és naprakészek maradhatnak a tanfolyam következő lépéseiről.
Íme a hallgató nézete egy DSLR fényképezőgépekkel foglalkozó tanfolyamról, amely a Thinkific-et használja:
Forrás: Video Shooter Academy
A tanulók könnyedén kibonthatják vagy összecsukhatják az egyes leckéket a legördülő menüopciók segítségével. Szöveget is hozzáadhatnak a videó alá, és különféle típusú letölthető fájlokat adhatnak a videóoldalhoz.
Íme néhány további kulcsfontosságú funkció, amelyek segítségével a Thinkific a legjobb tanulói élményt nyújtja:
- Ingyenes Wistia videotárhely (nagy érték, mivel a videotárhely drága lehet).
- Integrált diákigazolványok.
- Automatikus folyamat és emlékeztető e-mailek.
- Szerkesztheti a modul színeit, betűtípusait, témáit stb.
Kajabi:
A Kajabi azt is lehetővé teszi, hogy szöveget, videókat, képeket, vetélkedőket és más típusú tartalmakat adjon hozzá online tanfolyamához. A platform különféle témákat kínál, amelyek segítségével személyre szabhatja a kurzust a jobb tanulási élmény érdekében.
A Kajabi használatra kész mobilalkalmazása egy másik bónusz. Engedélyezze hallgatóinak, hogy egyetlen kattintással bárhol és bármikor hozzáférjenek kurzusaihoz és termékeihez.
Az alkalmazás egy „varázslatos hivatkozás” funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy jelszó nélkül hozzáférjenek tartalmaihoz. Még a haladásukat is megmenti, lehetővé téve számukra, hogy ott folytassák, ahol korábban abbahagyták.
Győztes: Thinkific.
Mindkét platform megkönnyíti a tanulók tanulását. A Thinkific azonban itt nyer, mivel kifejezetten a kurzusok létrehozására és lebonyolítására készült. Műszerfala mutatja a hallgatók fejlődését, motiválja őket és megkönnyíti a kurzus nyomon követését.
A bevezető csapattal együtt is dolgozhat, hogy teljesen személyre szabott élményt teremtsen diákjai számára.
A Kajabi vonzó mobilalkalmazása azonban a második választássá teszi.
8. Árképzési tervek.
A költség egy másik fontos tényező, amely segít eldönteni, hogy melyik platformot használja.
Gondolkodó:
A Thinkific négy fő árszinttel rendelkezik:
- Ingyenes: 0 dollár
- Alap: 49 USD havonta
- Pro: $ 99 havonta
- Premier: 499 USD havonta
A négy fő szint mellett a Thinkific egy Növekedési tervet is kínál, amely a Pro-terv kiegészítője. Ez a növekedési csomag hozzáférést biztosít a csak a Premier csomagban elérhető speciális funkciókhoz.
A testreszabható funkciókhoz a vállalati terv is rendelkezésre áll.
Minden csomag 30 napos pénz-visszafizetési garanciát és 14 napos ingyenes próbaverziót kínál. 20%-ot is megtakaríthat, ha úgy dönt, hogy évente fizet.
Mindezek a tervek olyan alapvető funkciókkal rendelkeznek, mint a drag and drop tanfolyamkészítő, az eladási ajánlatok, a hallgatói értesítések, a vitafórumok, a több oktatói profil stb.
Bár általában 14 napos ingyenes próbaverziót kínálnak, az alábbi linkem segítségével elkezdheti a Pro + Növekedési Terv 30 napos ingyenes próbaverzióját.
Próbálja ki a Thinkific Pro + növekedési tervet.
Kajabi:
A Kajabi három tervet kínál, köztük:
- Alap: 149 USD havonta
- Növekedés: 199 USD havonta
- Pro: $ 399 havonta
Kezdhet egy ingyenes 14 napos próbaidőszakkal, és 20%-ot takaríthat meg az éves előfizetések árán.
A Thinkific-kal ellentétben a Kajabi nem kínál ingyenes csomagot.
Első pillantásra a Thinkific a legolcsóbb lehetőség. Lehetővé teszi korlátlan számú hallgató fogadását és korlátlan számú kurzus létrehozását anélkül, hogy a Kajabival fizetett összeg felét kifizetné.
Az előfizetési tervek azonban sok speciális szolgáltatás tekintetében eltérőek. Például meg kell vásárolnia a Thinkific Pro csomagját (99 dollár havonta), hogy létrehozzon egy tagsági webhelyet.
Hasonlóképpen, több más funkciót is figyelembe kell vennie a tervek pontos összehasonlításához. Ezért nincs győztes az árazási tervek terén.
Kezdje el a Kajabi 14 napos ingyenes próbaverzióját.
9. Tanulói korlátok.
A befogadható hallgatók száma döntő tényezővé válik az online kurzusközvetítő platform mérlegelésekor.
Íme az egyes platformok diákszállási korlátja:
Gondolkodó:
Akár ingyenes, akár fizetős csomagot választ, a Thinkific korlátlan számú hallgatót fogad kurzusaiban. Szintén nincs tranzakciós díj.
Kajabi:
A Kajabi esetében a választott árazási terv határozza meg a fogadható hallgatók vagy tagok számát.
Íme az egyes tervek által támogatott hallgatók/felhasználók számának bontása:
- Alap: 1000 aktív tag.
- Növekedés: 10 000 aktív tag.
- Pro: 20 000 aktív tag.
Győztes: Thinkific.
Itt a Thinkific az egyértelmű győztes. A Kajabi használatáért fizetendő ár miatt nem szabad korlátozni a befogadható tagok számát.
10. Pályahatárok.
Az egyik fő különbség a két platform között a létrehozható kurzusok száma.
Gondolkodó:
A Thinkific segítségével a következőket teheti:
- Az ingyenes tervvel legfeljebb három tanfolyamot hozhat létre. Három különböző típusú tartalom tárolására is alkalmas, beleértve a PDF-, audio- és videofájlokat.
- Minden fizetett terv lehetővé teszi korlátlan számú kurzus létrehozását.
Kajabi:
A Kajabi nem biztosít freemium csomagot.
- Az alapterv lehetővé teszi három termék és három folyamat létrehozását.
- A növekedési terv 15 termék és 15 csővezeték létrehozását teszi lehetővé.
- A Pro terv 100 termék és 100 csővezeték létrehozását teszi lehetővé.
Győztes: Thinkific.
Kajabi havi 119 dollárt kér az alaptervéért, amely lehetővé teszi számára, hogy mindössze három terméket és három csővezetéket hozzon létre. Másrészt a Thinkific lehetővé teszi korlátlan számú kurzus létrehozását az alapterv alapján, amely havi 49 dollárba kerül, ami több mint a fele a Kajabi költségének.
Három tanfolyamot is létrehozhat a Thinkific ingyenes (de korlátozott) tervével.
11. Ügyfélszolgálat.
Mind a Thinkific, mind a Kajabi megbízható ügyfélszolgálatot kínál, de nézzük meg, melyik platform kínál több lehetőséget.
Gondolkodó:
A platform segítséget nyújt a Súgón, a fizetett képzési webhelyen, a blogon, a szakértői piactéren és az állapotoldalon keresztül. Van egy GYIK rész is az önkiszolgáláshoz.
Ezenkívül a Thinkific ügyfélszolgálatot is kínál a következőkön keresztül:
- E-mailes támogatás.
- Telefonos támogatás (hétfőtől péntekig, 9:00 és 17:00 között (PST).
- Lépésről lépésre video oktatóanyagok.
- Aktív Facebook közösség.
A Thinkific szolgáltatással olyan közösségi csatornákon keresztül is kapcsolatba léphet, mint a YouTube és a Twitter.
A Thinkfic „Premier” és „Plus” terveivel olyan lehetőségeket kaphat, mint egy órás bevezető hívás és kiegészítő képzés egy dedikált helyszínen.
Kajabi:
A Kajabi az alábbi módokon kínál ügyfélszolgálatot:
- Az ügyfelek a hét 7 napján, a nap 24 órájában hozzáférhetnek a segélyvonalhoz. E-mailben is kapcsolatba léphet a támogatási csapatukkal.
- Bevezető hívás minden tervvel.
- Élő csevegés a hét minden napján, a nap 24 órájában Growth és Pro csomagokkal.
- Tartalmaz egy kiterjedt GYIK részt és egy keresőeszközt.
- Együttműködhet a közösségi média szakértőinek virágzó közösségével a problémák megoldásában.
- Élő edzés a problémák valós idejű megoldásához.
A Kajabi a webináriumokon és a Kajabi Egyetemen is segítséget nyújt, lehetővé téve a beágyazott funkciók egyszerű keresését.
Győztes: Kajabi.
Bár mindkettő kiváló ügyfélszolgálatot kínál, a Kajabi nyer a valós idejű támogatással és az ingyenes oktatóanyagokhoz való hozzáféréssel. Az új Thinkific-felhasználók számára a képzési webhelyükön található oktatóanyagok akár 299 dollárba is kerülnek.
12. Pénz-visszafizetési garancia.
Sokan mérlegelik a visszatérítési politikát, mielőtt platformot választanak. A biztonság kedvéért ismernie kell a visszatérítési szabályzatot is.
Mind a Kajabi, mind a Thinkific 30 napos pénz-visszafizetési garanciát kínál. Az első hónapban teljes visszatérítést kaphat, ha a termék nem felel meg Önnek.
Ki a nyertes?
Legyünk túl rajta.
A Kajabi a tapasztaltabb marketingszakemberek vagy online tanfolyamok készítői számára készült, akik egy mindent egyben platformot keresnek.
Ez egy információs cégek számára készült holisztikus platform, amely lehetővé teszi kurzusok, nyitóoldalak és folyamatok létrehozását, valamint szélesebb közönség elérése érdekében történő értékesítését.
Akkor is érdemes a Kajabi mellett dönteni, ha tagsági webhely platformot vagy előfizetésen alapuló értékesítési modellt szeretne építeni.
A Kajabi helyettesíti az e-mail marketingeszközöket, például a MailChimp-et és a céloldal-készítőket, például a ClickFunnels-t.
Szerintem a Thinkific a legjobb platform összességében.
Olcsóbb, mint a Kajabi, miközben lehetővé teszi a közönség számára kívánt személyre szabott kurzusélményt. Megteheti a szükséges dolgokat:
- Testreszabhatja a kurzus webhelyének kezdőlapját és elrendezését
- Videók, szövegek és feladatok hozzáadása ugyanarra a kurzusoldalra
- Csepegtető e-mail sorozatok küldése
- Egyedi kurzusokat küldhet be, vagy idővel törölheti őket
Ne feledje, ez végső soron a hallgatói tapasztalatairól szól.
Még egyszer elmondom: a fő cél itt az, hogy a hallgatók úgy érezzék, nem olcsó pályaépítőt használnak. Azt szeretné, ha kurzusát professzionális tanulási élménynek érezné.
A Thinkific ezt alacsonyabb költséggel tudja megtenni, mint a Kajabi.
De őszintén, próbálja ki őket saját maga, és nézze meg, mit szeretne, mert egyikkel sem hibázhat.
Mindkét platform kiváló felhasználói élményt, kiváló ügyfélszolgálatot kínál, és könnyen használható.
Tedd fel magadnak a kérdést : Milyen típusú online tanfolyamokat szeretne kínálni? Ki a célközönséged? Mennyi munkát szeretnél egyedül elvégezni? Így könnyebb lesz a döntése.