ClickFunnels vs Leadpages vs Unbounce vs Instapage (2022)

A legjobb céloldal-készítő kiválasztásakor a döntés leggyakrabban négy iparági vezetőn múlik: Clickfunnels, Leadpages, Instapage és Unbounce.

Ebben az útmutatóban bemutatjuk a főbb különbségeket a négy között, hogy segítsünk dönteni közöttük.

A legjobb céloldali eszközök lehetővé teszik, hogy:

  • Hozzon létre céloldalakat kódolás nélkül.
  • Hozzon létre űrlapokat és cselekvésre ösztönzőket az e-mail-címek gyűjtéséhez.
  • Integrálja céloldalait hasznos eszközökkel, például e-mail-szolgáltatókkal és webinárium-szoftverekkel.
  • Tekintse meg az analitikai adatokat és a konverziós mutatókat.
  • Végezzen haladó taktikákat, például webinárium-tölcséreket, felárértékesítéseket, csökkentett eladásokat és még sok mást.

Először is nézzük meg az egyes céloldali eszközöket és azt, hogy miről ismertek.

Jogi nyilatkozat: Ez a cikk olyan kapcsolt linkeket tartalmaz, amelyeken kis jutalékot kaphatok ingyenesen, ha úgy dönt, hogy fizetett csomagot vásárol. Teljes leányvállalati nyilatkozatomat az adatvédelmi szabályzatomban olvashatja.

Áttekintés: Leadpages vs ClickFunnels vs Instapage vs Unbounce.

Instapage.

Az Instapage segít egyedi céloldalak megvalósításában hirdetései számára, és növeli a konverziós arányt. Hivatalos webhelyük azt állítja, hogy ügyfeleik akár 400%-kal többet kapnak teljes hirdetési költésükből.

Ez az egyik legkönnyebben használható eszköz. 

Instapage – Céloldal-készítő

Íme egy gyors áttekintés néhány fő funkciójáról:

  • Hozzon létre mobilbarát, márkajelzéssel ellátott, magas konverziót eredményező céloldalakat.
  • Több mint 500 vonzó sablon iparágonként és használati esetenként.
  • Beépített AMP támogatás.
  • Gyors oldalbetöltési sebesség.
  • Részletes hőtérképek és A / B tesztelés.
  • Hatékony analitika a teljesítmény nyomon követéséhez.
  • Vizuális együttműködés az oldalon valós időben.

Leadpages.

A Leadpages segít céloldalak, webhelyek, előugró űrlapok, figyelmeztető sávok és egyebek létrehozásában. Nagymértékben testreszabható, előre megtervezett sablonokat biztosít, amelyek ólommágnesként funkcionálnak.

Ez az egyik legolcsóbb lehetőség a listán, de van néhány hatékony funkciója.

Leadpages – céloldal-készítők

Íme néhány fő jellemzője:

  • Konverzióra optimalizált sablonok.
  • Könnyen áttekinthető elemző panel.
  • Valós idejű konverziós tippek.
  • Division A/B tesztek.
  • Könnyen használható drag and drop építő.
  • Élő chat támogatás.
  • Digitális fájlok azonnali kézbesítése.
  • Integrált fizetés és biztonságos online fizetés.

Visszapattan.

Az Unbounce lehetővé teszi magas konverziójú egyéni céloldalak létrehozását technikai vagy kódolási követelmények nélkül. Egyedülálló, mesterséges intelligencia-alapú „Smart Traffic” eszközzel is rendelkezik, amely közvetlenül azokra az oldalakra irányítja át az ügyfeleket, amelyekre a legnagyobb valószínűséggel konvertálnak.

Az Unbounce egy csúcskategóriás eszköz a legfejlettebb céloldal-funkciókkal.

Unbounce – céloldal-készítők

Néhány jellemzője a következőket tartalmazza:

  • Több mint 100 céloldal-sablon.
  • Egyszerű drag and drop építő.
  • A/B tesztelés.
  • Teljes oldalak klónozása és szerkesztése.
  • Bármely oldalhoz hozzáadhat egyéni JavaScriptet, CSS-t és HTML-t.
  • AMP céloldalak gyors oldalsebességgel.
  • Személyre szabott köszönőüzeneteket és zárt tartalmakat hozhat létre, hogy növelje leadeit.
  • Valós idejű adatműszerfal.
  • Kétlépcsős előfizetési űrlapok.

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels egy csatornaépítő, amely segít értékesítési csatornák létrehozásában, beleértve a tömörítési oldalakat, az értékesítési oldalakat, a rendelési oldalakat és a köszönőoldalakat. Népszerű a nyereséges affiliate programja miatt is, ahol minden regisztrációért affiliate jutalékot biztosítanak.

ClickFunnels: Céloldal-készítők

Néhány alapvető jellemzője a következők:

  • Egyszerű drag and drop weblapszerkesztő.
  • Hozzon létre magas konverziós marketingcsatornákat.
  • Intelligens bevásárlókosár 1 kattintással.
  • Integráció e-mail automatikus válaszadókkal e-mail kampányokhoz.
  • Vezéreljen mindent egyetlen műszerfalról.
  • E-mail és Facebook marketing automatizálás.
  • Erősen célzott „Actionetics” nyomkövető csatornák.

ClickFunnels vs Leadpages vs Instapage vs Unbounce: Melyik a jobb?

A négy eszköz összehasonlításakor számos kulcsfontosságú megkülönböztetőt és jellemzőt kell figyelembe vennie.

Ebben az útmutatóban a legjobb lehetőségeket ismertetjük 8 különböző terület alapján:

  1. Drag and drop szerkesztő
  2. Céloldal hosting
  3. Témák és sablonok
  4. Tevékenységi idő
  5. Harmadik fél integrációi
  6. A/B tesztelés
  7. Analitika
  8. Árak

1. Fogd és vidd szerkesztő/alkotó.

A céloldal nagyszerű kialakítása óriási hatással lehet az ügyfelekre.

A statisztikák szerint a 40-nél több céloldallal rendelkező webhelyek akár 12-szer több leadet generálnak, mint az öt körüli oldallal rendelkező webhelyek.

A fogd és vidd szerkesztők pedig megkönnyíthetik a vonzó nyitóoldalak létrehozását. A legtöbb esetben csak ki kell választania az elemeket, és el kell helyeznie őket bárhová a céloldalon.

A jó hír az, hogy ezeknek az eszközöknek (Leadpages, ClickFunnels, Instapage, Unbounce) mindegyike rendkívül érzékeny szerkesztőkkel rendelkezik.

Tekintsük át mindegyiket.

Instapage.

Az Instapage hatékony nyitóoldal-készítővel rendelkezik, amellyel percek alatt létrehozhat egyéni, mobilbarát és konverzióra optimalizált kattintás utáni céloldalakat.

Nincs szükség előzetes kódolási tapasztalatra, mivel nagyon könnyen használható. Ezenkívül hozzáadhat olyan elemeket, mint például videók, fényképek, szerzői életrajzok és még sok más. Ezenkívül lehetővé teszi CSS-, HTML- és JavaScript-elemek hozzáadását, valamint széleskörű betűtípus-testreszabást a színek, méretek és formák tekintetében.

Ezenkívül több mint 500 testreszabható elrendezést kap, amelyeket iparági típus szerint szűrhet.

Instapage – testreszabható elrendezések

Leadpages.

A Leadpages piacvezető, ha intuitív fogd és vidd szerkesztőről van szó.

A barkácsolási funkciókra összpontosítva ennek az eszköznek a szerkesztője mobilra érzékeny, könnyen használható, és gazdag funkcionalitással rendelkezik.

Néhány egyedi funkciót kínál, mint például:

  • Beépített vezetékkonverziós útmutató
  • Korlátlan ólomgyűjtés és forgalom
  • Korlátlan nyitóoldal közzététel
  • Az egyik leggyorsabb oldalbetöltési sebesség
  • Fogd és vidd testreszabások kód nélkül
  • Legfelső linkek: Egykattintásos regisztráció
  • Leadboxok: rendszerleíró felugró ablakok
  • Leaddigits: előfizetések beszerzése szöveges üzenetekben
Leadpages: drag and drop szerkesztő.

Azt is lehetővé teszi, hogy ikonokat adjon hozzá a visszaszámlálókhoz és a videolejátszókhoz. Ezenkívül a szerkesztő lehetővé teszi harmadik féltől származó alkalmazás-widgetek, például a Calendly és az OpenTable ütemezések hozzáadását. A jó hír az, hogy a drag-and-drop szerkesztő programozási tapasztalattal nem rendelkező kezdők számára is megfelelő.

Visszapattan.

Az Unbounce szerkesztő is rendkívül egyszerűen használható, és lenyűgöző funkciókkal rendelkezik.

A szerkesztő lehetővé teszi, hogy:

  • Bármit hozzáadhat vagy távolíthat el egyetlen kattintással
  • Rendezheti át a tartalmat az egyszerű fogd és vidd funkciókkal
  • Egyszerűen adhat hozzá egyéni HTML-kódot

Ezenkívül adjon hozzá vagy helyezzen át bármit a céloldalakon, felugró ablakokon és ragadós sávokon a kiváló testreszabás érdekében. Lehetővé teszi a céloldal elemeinek, például oldalszakaszok, szövegdobozok, képek, CTA gombok, űrlapok és közösségi modulok húzását is. Szinte bármilyen típusú egyéni HTML használható.

Unbounce drag and drop generátor

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels drag and drop szerkesztő lehetővé teszi webhelyek és céloldalak tervezését programozási ismeretek és tapasztalatok nélkül.

Az Etison Editor segítségével csak a következőket kell tennie:

  • Válasszon egy sablont
  • Az egyszerű testreszabás érdekében megértse az oldalfelosztást (szakaszok, sorok, oszlopok, elemek).
  • Adjon hozzá oldalelemeket, például bekezdéseket, modulokat, címsorokat és egyebeket

A jó hír az, hogy a ClickFunnels számos típusú oldalt kínál, beleértve az előfizetési oldalakat, az értékesítési oldalakat, a felmérési csatornákat, az eladási oldalakat és még sok mást.

ClickFunnels drag and drop szerkesztő

Emellett nagyszerű cselekvésre ösztönzőket is létrehozhat, videókat, képeket, visszaszámláló órákat stb.

Nyertes: Leadpages.

Bár minden eszköz rendelkezik drag-and-drop szerkesztővel, a Leadpages a győztes ebben a kategóriában. Könnyű kezelhetősége, a barkácsolásra való összpontosítás és a kiterjedt testreszabhatóság előnyt jelent a többi eszközzel szemben.

2. Weboldal és céloldal hosting.

Az online üzletben történt áttöréssel több mint 154 608 000 domain és 338 000 webtárhely szolgáltatás létezik. Természetesen könnyen elmerülhetünk, amikor kiválasztunk egyet.

A nyitóoldal tárhelyszolgáltatásának kiválasztása még intenzívebb lehet. A céloldalak mindössze 50%-a van mobileszközökre optimalizálva, és az oldalbetöltés 1 másodperces késése 7%-kal csökkenti a konverziók számát. De a megfelelőek 300%-kal növelhetik a konverziós arányt.

Ezért fontos megérteni, hogy melyik gazdagép működik a legjobban az Ön számára:

Instapage.

Az Instapage az Amazon nagy teljesítményű felhőkiszolgálóin tárolja a céloldalait, hatékonyan kiküszöbölve az állásidőt.

A jó hír az, hogy nem számítanak fel külön díjat a hosting szolgáltatásokért. És még a felhőalapú tárhelyszolgáltatáshoz is korlátlan hozzáférést kap.

A statisztikák azt mutatják, hogy 2015-re a világ lakosságának 75%-a okostelefonon keresztül fogja elérni az internetet. Az Instapage segítségével azonban nem kell attól tartanod, hogy lemaradsz a célközönségedről, mivel az összes létrehozott céloldal okostelefonra van optimalizálva.

Instapage nyitóoldal hosting

Emellett személyre szabott kattintás utáni nyitóoldali élményt is kínál, amely 400%-kal növeli a konverziókat anélkül, hogy külön fizetne.

Leadpages.

A Leadpages páratlan testreszabhatóságot biztosít. Kezdheti a nulláról egy üres oldallal, vagy használhatja a 130 beépített sablon egyikét. Egyedülálló „alszámlák” funkciója azt is lehetővé teszi, hogy egyetlen vállalat több alszámlát használjon különböző célokra az anyaszámláján belül.

Egy másik előnye, hogy ingyenes tárhelyet biztosít, és automatikusan tárolja a céloldalakat. Azonban továbbra is használhatja saját domain nevét.

A Leadpages 14 napos ingyenes próbaverziója szintén jövedelmező eszközzé teszi. A nyitóoldalt úgy tesztelheti, hogy kezdetben ingyenesen tárolja. Az ingyenes csomag azonban nem kínál egyéni domaineket. Ehhez meg kell vásárolnia a szakmai terveket.

Ennek ellenére továbbra is megtekintheti, hogyan jelenik meg a céloldal az interneten, és jól működik-e a tárhelyszolgáltatás.

Visszapattan.

A cél itt az, hogy a céloldal gyorsabban megjelenhessen a piacon. Az Unbounce felugró ablakokon és ragadós navigációs sávokon keresztül folyamatosan felfelé tolja ügyfeleit az értékesítési csatornán. Több lehetőséget nyit meg e-mail címek gyűjtésére és hatékony e-mail lista felépítésére. Minden céloldal AMP-kompatibilis mobiloldal, ami egy másik bónusz.

A Leadpages-hez és az Instapages-hez hasonlóan az Unbounce is gondoskodik a tárhelyről. Nem kell további díjat fizetnie a céloldalak, felugró ablakok és ragadós sávok elhelyezéséért.

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels sablonok széles skáláját kínálja, amelyek közül választhat. A többi céloldal-készítőhöz hasonlóan optimalizált megjelenítést kínál mobileszközökhöz és táblagépekhez. Ezután tetszés szerint optimalizálhatja a céloldalait. Még a színeket, a betűtípusokat és a szöveget is átfogóan szabályozhatja.

Céloldalait a világ legnagyobb nyilvános felhőfürtje tárolja:

  • Powered by Amazon
  • A Cloudflare Security + CDN támogatja

A céloldalait azonban nem tudja saját maga tárolni. Elengedhetetlen, hogy minden frissítést és új funkciót biztosítsunk.

Összességében a ClickFunnels alapvetően értékesítési tölcsér-létrehozó szoftver, amely a leadek generálására és a bevétel növelésére összpontosít.

Nyertes: ClickFunnels.

Hatékony Amazon-tárhelyével és Cloudflare biztonságával a ClickFunnels előnyben van minden más céloldal-szoftverrel szemben.

3. Témák és sablonok.

A kutatások azt mutatják, hogy az emberek 7 másodperc alatt úgy döntenek, hogy maradnak vagy elhagyják az oldalt. Nyilvánvaló, hogy az első benyomás elengedhetetlen a céloldalakhoz. Az emberek 80%-kal nagyobb valószínűséggel zabálnak fel képeket és színeket tartalmazó tartalmat.

Ezért az Ön weboldalának témája üzleteket köthet vagy megszakíthat, mivel ez az első érintkezési pont a cég és a potenciális vásárló között.

Ezért a rendelkezésre álló témák sokfélesége rendkívül fontos az építő kiválasztásakor:

Instapage.

Az Instapage több mint 500 sablont és 1000 Instablockot kínál, amelyek több milliárd céloldal-konverzió tanulmányozása után készültek.

Instapage – témasablonok

Különböző kategóriákra is osztja a sablonokat, például bemutató kérésekre, regisztrációs alkalmazásokra, termékbevezetésekre és termékértékelésekre.

Leadpages.

A Leadpages több mint 100 magas konverziójú sablont biztosít a céloldalakhoz és webhelyekhez, hogy azonnal vonzza és befolyásolja a látogatókat. Ezenkívül minden sablon mobilbarát és nagymértékben testreszabható.

Leadpages témák és sablonok

Ezenkívül a Leadpages iparágak alapján rangsorolja a sablonokat. Ez is egy plusz, mivel lehetővé teszi, hogy kiválaszthassa, mit szeretne.

Néhány gyakori kategória a következőket tartalmazza:

  • Ügynökség
  • Tanácsadás és Coaching
  • Pénzügy
  • Étel és ital
  • Életmódblogok
  • Üzembe helyezés
  • Utazás

A sablonokat olyan paraméterekkel is rendezheti, mint a „Legújabb” és a „Legmagasabb konverzió”.

Visszapattan.

Az Unbounce több mint 100 mobilra érzékeny, nagy konverziót eredményező céloldal-sablon széles választékával rendelkezik.

Témák és sablonok visszapattanása

Ami a könnyű használhatóságot illeti, minden más céloldal-készítő közül kiemelkedik. Azonban Önön múlik, hogy a nulláról akarja-e kezdeni, vagy egy előre megtervezett sablont használ.

Vannak speciális szűrők a sablonokhoz, például:

  • Eszközök (céloldalak, előugró ablakok, ragadós sávok)
  • Harangok
  • Típusok
  • Különleges képességek

A „Speciális funkciók” szűrő speciális effektusokat, például parallaxis effektusokat, videó háttereket és fénydobozokat hoz létre az ügyfelek elkötelezettségének fokozása érdekében. Természetesen ezek a funkciók a céloldal-konverziók maximalizálását is segítik.

Ezenkívül számos kampány közül választhat, beleértve a potenciális ügyfelek generálását, eseményeket, értékesítési oldalakat, webináriumokat és egyebeket.

Visszapattanás – Céloldal-sablonok

Ezenkívül az iparág típusa alapján választhat, például e-kereskedelem, utazás, ingatlan, SaaS, tanácsadás, oktatás és utazás. Minden sablonjuk WordPress-szel való együttműködésre van optimalizálva.

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels szakszerűen megtervezett és a piacon tesztelt sablonok sokaságát kínálja a konverziók javítására.

ClickFunnels témák és sablonok

És nem csak a céloldal sablonjait, a ClickFunnels sablonokat biztosít a teljes értékesítési tölcsérhez. A sablonok meglehetősen változatosak és vonzóak. Tovább szabhatja őket a professzionális megjelenés érdekében.

A céloldal-készítő lehetővé teszi, hogy három kategória alapján keressen sablonokat:

  • Sablon típusa (teljes csatornák vagy egyoldalas sablon)
  • Kategóriák (előfizetési csatornák, tagsági webhelyek / tölcsérek, köszönetnyilvánító csatornák, akcióetikai nyomkövető csatornák és egyebek)
  • Címkék (videóértékesítési levél, e-könyv-tölcsér, sporttölcsér és egyebek)

Győztes: Unbounce.

Ebben a kategóriában az Unbounce és a Clickfunnels a legjobb ár-érték arányt, vásárlói elkötelezettséget és értékesítési konverziós arányt biztosító sablonokat kínálja. Rugalmassága, könnyű kezelhetősége és sablonválasztéka miatt azonban az Unbounce a nyerő.

4. Tevékenységi idő.

Míg a legtöbb oldalkészítő kiváló webhely-üzemidőt kínál, senki sem mentes a balszerencsétől. Az akár 3 perces állásidő pedig hatással lehet az üzleti eredményekre.

Éppen ezért elengedhetetlen a lehető legjobb üzemidővel rendelkező szerszám kiválasztása.

Instapage.

Az Instapage büszke az üzemidejére.

Az Instapage „Enterprise” tervei kettős Amazon szervert és Google Cloudot használnak. Segíti az eszközt a 99,99%-os vagy annál nagyobb üzemidő következetes fenntartásában havonta, ami körülbelül havi 4 perc állásidőt jelent.

Valójában 100%-os teljes rendelkezésre állást biztosított 2022 májusában, júniusában és júliusában az összes tervéhez.

Instapage üzemidő

Ami az üzemidőt illeti, az Instapage egyértelműen piacvezető.

Leadpages.

A Leadpages tárolja webhelyeit és céloldalait a Google Cloud-szolgáltatásokban. Noha hiányzik az AWS-kiszolgáló támogatása, 24/7/365 ügyfélszolgálatot biztosít ritka leállásokkal. Oldalbetöltési sebessége is az egyik legjobb a többi céloldal-készítő között.

Ráadásul minden változtatás automatikusan online és felhőalapú biztonsági mentésekben is elmentésre kerül.

Visszapattan.

Az Unbounce minden hónapban legalább 99,96%-os üzemidőt ígér. Valójában mindig 100%-os rendelkezésre állást ér el a webhely összes elemével.

Üzemidő pattogás nélkül

Íme egy képernyőkép az elmúlt 90 napról:

Üzemidő statisztika - Unbounce

Az Unbounce az oldal betöltési idejére is nagy hangsúlyt fektet. Ez segít a vállalatoknak több ügyfelet szerezni, és növelni bevételeiket.

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels a webhelyek rendelkezésre állása tekintetében is megfelel a legmagasabb szabványoknak. Nem csak az üzemidőt mutatja, hanem megemlíti azokat a földrajzi területeket is, amelyek jelenleg leállást tapasztalnak.

Például jelenleg Kuala Lumpurban leállások vannak:

ClickFunnels üzemidő

Havonta megtekintheti az üzemidő mutatóit is. A ClickFunnels általában mindig 99,96%-os rendelkezésre állást kínál. A késői állás szerint az egyetlen figyelemre méltó kivétel a 99,46%-os rendelkezésre állás volt 2022 júniusában.

Nyertes: Instapage.

Minden eszköz kiváló üzemidőt, ügyfélszolgálatot és válaszidőt biztosít. Az Instapage azonban a győztes nagy teljesítményű kettős szervereinek és a piacon elérhető legjobb üzemidőnek köszönhetően.

5. Harmadik féltől származó integrációk.

Míg több mint 68%-uk használ vonzó céloldalakat potenciális ügyfelek generálására, csak 56%-uk ellenőrzi a potenciális ügyfelek hitelességét. Nem csoda, hogy az összes marketing leadnak csak 21%-a válik értékesítéssé.

Hacsak nem használja a megfelelő eszközöket a leadek generálására és érvényesítésére, a haszonkulcsok valószínűleg nem javulnak. Éppen ezért nagyszerű ötlet olyan céloldal-készítőt választani, amely kiterjedt, harmadik féltől származó integrációkat tartalmaz, hogy egyetlen irányítópulton végezze el a dolgokat.

A jó hír az, hogy mind a négy eszköz kiterjedt harmadik féltől származó integrációval rendelkezik.

Instapage.

Az Instapage számos eszközzel kínál integrációt, például CRM-szoftverekkel, marketingautomatizálási megoldásokkal, híváskövetéssel, e-kereskedelmi platformokkal, e-mail marketinggel, elemzésekkel és még sok mással. Ezek a különféle eszközök hasznosak a potenciális ügyfelek közvetlenül a céloldalról történő összegyűjtéséhez és szinkronizálásához.

Ezenkívül a beépített Zoho környezet több száz egyéb platformmal és beépülő modullal is integrálható.

Instapage harmadik féltől származó integrációk

Több kategória közül is választhat, például:

  • Hirdető
  • Analitika
  • Híváskövetés
  • CRM
  • E-kereskedelem
  • Levélszemét
  • Élő chat
  • Webinárium
  • És több

A népszerűbb integrációk közé tartozik a Shopify, az Infusionsoft, a Strike, a Mailchimp, a PayPal, a Google Analytics, a Google Ads és a Constant Contact.

Leadpages.

A Leadpages az összes eszköz legteljesebb integrációját kínálja. Közvetlenül számos kategória közül választhat, például elemzőeszközök, CRM, digitális marketingeszközök, e-kereskedelmi platformok stb.

Leadpages integrációk

Az USP a közösségi média integrációja olyan webhelyekkel, mint a Facebook, a LinkedIn, a LinkedIn Ads és a Twitter.

A Zapierrel való integráció több mint 2000 alkalmazáshoz is hozzáférést biztosít, sokkal több, mint társaik.

A kiemelkedőbb integrációk közül néhány:

  • A Google Analytics
  • SendOwl
  • Shopify
  • AWeber
  • GoToWebinar
  • Állandó Kapcsolattartás
  • Csöpög
  • HubSpot
  • ConvertKit
  • Őrült mimi
  • Sodródás

Visszapattan.

Az Unbounce versenyelőnye a felhasználói számára kínált integrációs lehetőségek sokfélesége. A kívánt alkalmazásokat ábécé sorrendben vagy az adott kategória szerint választhatja ki.

Visszapattanó integrációk

Néhány kategória a következőket tartalmazza:

  • Csevegés
  • segédprogramok
  • CRM

A népszerű integrációk közé tartozik az Active Campaign, Agency Analytics, Agile CRM, AWeber, Base és Benchmark.

Még akkor is, ha nem találja a szükséges eszközt, az Unbounce megvan a megoldás. Lehetővé teszi Unbounce-fiókjának szinkronizálását a WebHooks szolgáltatással. A WebHook minden adatot szinkronizál Unbounce-fiókja és marketingeszközei között.

Visszapattanó integráció a WebHook-okkal

Ezen kívül több mint 60 további közvetlen alkalmazás között is kereshet, ha integrálja fiókját a Zapierrel.

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels nem fedi fel az általa biztosított összes integrációt, hacsak nem vagy tag. Ezért nehéz képet alkotni, ha csak látogató vagy.

Mindazonáltal integrációt biztosít olyan alkalmazásokkal, mint a MailChimp, Twilio, Stripe, WebinarJam, Constant Contact, GetResponse és Clickbank.

Nyertes: Leadpages.

Nehéz választani az Instapage, a Leadpages és az Unbounce között. De ha megnézzük a különböző kategóriákat és a több alkalmazással, köztük a közösségi médiával való integrációt, a Leadpages a nyerő.

6. A / B tesztelés.

A vállalkozásoknak nyomon kell követniük az olyan területeket, mint a potenciális ügyfelek generálása, az ügyfelek bevonása, a marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások, és meg kell felelniük az elvárt ROI-nak.

Az A/B tesztek ugyanazon oldal vagy elem különböző verzióit mutatják meg az ügyfeleknek, és összehasonlító interaktív eredményeket mutatnak be. Ez segít a cégeknek kiválasztani a megfelelő verziót.

Például egy A/B teszt kimutatta, hogy a piros CTA gombok 21%-kal jobb teljesítményt nyújtottak a zöld gombokéhoz 2000 oldalmegtekintés során.

Példák A/B tesztekre

Instapage.

Az Instapage segítségével nagyon egyszerűen hozhat létre A/B teszteket.

Instapage – A/B tesztelés

Tökéletes teszteket tesz lehetővé a webhely legfontosabb aspektusaihoz, mint például:

  • Hírek
  • Oldalelrendezések
  • Oldal hossza
  • CTA
  • Videó / infographic elemek

Lehetővé teszi egy vagy több elem tesztelését egyszerre, hogy holisztikus képet kapjon a hatásról.

Készítsen hőtérképeket is, hogy megértse, mit kell tennie először az A/B tesztnek. A hőtérkép funkció az egér mozgását, a kattintásokat, a görgetési mélységet és egyebeket is követi.

Instapage hőtérképek

Tanulmányozhatja azokat a területeket is, ahol ügyfelei a legtöbb időt töltik, és változtatásokat hajthat végre.

Leadpages.

A Leadpages felerősíti a kampány hatékonyságát azáltal, hogy kiemeli azokat az elemeket, amelyek az üzleti bevételt növelik. Az A/B tesztelés elérhető a „Pro” és az újabb tervekhez.

Lehetővé teszi a céloldal előtti és utáni területek összehasonlítását, például:

  • Különféle sablonok
  • Hírek
  • Felirat
  • A gombok elhelyezése és színei

Az elvégzett változtatások azonosításához és ellenőrzéséhez speciális osztott tesztcímkéket adhat hozzá.

Leadpages – az A/B teszt

Ezenkívül megoszthatja a forgalmat a különböző verziók között, és mérheti a relatív konverziós arányokat.

Visszapattan.

Az Unbounce alapvető „Launch” terve nem tartalmazza az A/B tesztelési funkciókat, de az összes többi igen.

Visszapattanás: A / B teszt funkció

Könnyen elindíthatja a tesztelést az oldal megkettőzésével és a tesztelni és tesztelni kívánt változtatások engedélyezésével.

Több manipulációt is végrehajthat, és kiválaszthatja azt az oldalt, amely a legjobb eredményt adja.

A visszapattanás megszüntetése olyan elemeket mér, mint:

  • Címsorok és alcímek
  • Oldalhosszak
  • Gombok elhelyezése, formák, méretek és színek

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels azon kevés eszközök egyike, amelyek közvetlenül mérik a befogadási és kizárási arányokat, így kiválóan alkalmas A/B tesztelésre.

A tesztek futtatásához azonban rendelkeznie kell egy teszttölcsérrel. Bár nem teszi lehetővé az osztott árazás tesztelését, a vállalatok leküzdhetik ezt a hátrányt, ha különböző csatornákat tesztelnek a kívánt árakkal. Ennek az eszköznek az egyedülálló tulajdonsága, hogy nincs szükség ClickFunnel nyitóoldalra az A/B tesztek futtatásához.

Nyertes: Instapage.

Míg az összes többi A / B tesztelési funkció némileg hasonló, az Instapage hőtérkép funkciója nyertessé teszi.

7. Analitika.

Az ügyfelek igényeinek alapos ismerete nélkül a vállalatok gyakran többet fektetnek be a lényegtelen területekre, és figyelmen kívül hagyják a fontosakat.

A webhelyelemzés segítségével statisztikai következtetéseket vonhat le, és a céloldalt az ügyfelek igényeihez igazítja.

Ezenkívül segít a releváns változtatások végrehajtásában az ügyfelek elkötelezettségének növelése és az ügyfélforgalom növelése érdekében.

Instapage.

Az Instapage valós idejű információkat biztosít az intuitív elemző műszerfalakkal.

Részletes információkat kaphat asztali és mobil nézőiről.

Részletes Instapage információ

Még a látogatókat is szétválaszthatja asztali látogatókra, mobil látogatókra, fizetett látogatókra, organikus forgalomra stb.

Az Analytics elkülönítése – Instapage

Áttekintheti az alábbi mutatókat is:

  • Látogatók száma
  • Konverziós mérések
  • Összesített konverziók
  • Teljesítmény grafikon
  • Látogatónkénti költség
  • Költség leadenként
Instapage – Tapasztalat szerinti teljesítmény

Leadpages.

A Leadpages elemző eszközök energikus élményt nyújtanak.

Leadpages elemzés

Az egyes oldalakra és felugró ablakokra vonatkozó elemzések olyan mutatókat tartalmaznak, mint például:

  • Megtekintések teljes száma
  • Egyedi kilátások
  • Konverziók
  • Konverziós arány
Leadpages: elemzés minden oldalhoz és előugró ablakokhoz

Ha újra szeretné tervezni az elemzési mutatókat, nyomja meg az „Elemzés visszaállítása” gombot.

Az eszköz óránkénti elemzési adatokat is megjelenít az előző hétről, és napi részleteket az előző 90 napról. Megtekintheti egy adott időszak eredményeit, vagy választhatja az összesített nézetet is.

Visszapattan.

Az Unbounce valós idejű irányítópultot biztosít a céloldalak teljesítményének ellenőrzéséhez.

Emellett mesterséges intelligencia-alapú „Smart Traffic” funkciót is kínál az egyik legjobb adatelemzési élményhez.

Automatikusan méri a látogatók preferenciáit, és azokra az oldalakra irányítja őket, amelyekre a legnagyobb valószínűséggel konvertálnak. Kezdje el a teljesítmény optimalizálását kevesebb mint 50 látogatáson belül.

Intelligens elemzés visszapattanás nélkül

Ennek eredményeként az „intelligens forgalmat” használó céloldalak átlagosan 20%-os konverziónövekedést tapasztalnak.

Kattintson a Csatornák lehetőségre.

A ClickFunnels számos csatorna alapján működik. Beépített elemzési funkcióval rendelkezik, amely holisztikus elemzési nézetet biztosít.

Néhány egyszerű lépést követve megtekintheti az összes részletes statisztikát:

  • Az összes tölcsér megtekintése az irányítópulton
  • Kattintson a „Statisztika” lehetőségre a tölcsérben.
  • Végül kattintson a szűrő gombra a mutatók megfelelő beállításához
ClickFunnels Csatornastatisztika

Különféle mérőszámokat tekinthet meg. Azt is visszaállíthatja, és a nulláról kezdheti egy új készlettel.

Nyertes: Leadpages.

Az első három eszköz között erős a verseny. De a különféle funkciók, például a több eszközre történő optimalizálás és a statisztikai adatok grafikus ábrázolásának sokfélesége miatt a Leadpages a nyerő.

8. Árképzési tervek.

A céloldalak elengedhetetlenek az új leadek generálásához és a bevétel növeléséhez.

Egy ideális céloldal létrehozásához azonban rugalmas árstruktúrát kell kínálnia, hogy minden típusú közönséget kiszolgáljon. Ezenkívül ingyenes túrát vagy 30 napos pénz-visszafizetési garanciát kell kapnia, hogy tesztelhesse a funkcióit.

Nézzük meg ennek a négy eszköznek az árstruktúráját.

Instapage árképzés.

Az Instapage két árazási tervet kínál, az „Üzleti” és a „Vállalati” tervet.

  • Az üzleti terv: havi 149 dollár, évente számlázva
  • Cég: árajánlat alapú terv
Instapage árazási tervek

Az első egy „egy méret mindenkinek” terv. Másrészt a Vállalati terv minden típusú cég igényeihez igazodik, és árajánlatok alapján követi az árakat.

Az eszköz 14 napos ingyenes próbaidőszakot is kínál a potenciális felhasználóknak a felület tesztelésére. Éves előfizetés esetén 25% kedvezményt kap az „Üzleti” csomagból. Ingyenes verzió azonban nincs.

Leadpages árazás.

A Leadpages rugalmas árazási struktúrát kínál – minden tervben mindenki talál valamit.

Három árazási tervet kínál:

  • Normál csomag: havi 25 USD, évente számlázva
  • Pro terv: 48 USD havonta, évente számlázva
  • Haladó csomag: havi 199 USD, évente számlázva
Leadpages árazás

Bár az eszköznek nincs ingyenes verziója, éves előfizetése esetén 39% kedvezményt kap. A jó hír az, hogy minden csomaghoz 14 napos ingyenes próbaidőszak tartozik.

Az árak pattanás nélkül.

Az Unbounce az egyik legdrágább céloldal-készítő.

Négy árazási tervet kínál:

  • Escala (alapterv kezdőknek és kisvállalkozásoknak): 72 USD havonta évente fizetve
  • Felgyorsítás (az oldal optimalizálásának megkezdéséhez): 108 USD havonta, évente fizetve
  • Optimalizálás (növekvő vállalkozások számára): havi 180 dollár évente fizetve
  • Indítás (a forgalom növelése érdekében): havi 270 dollár évente fizetve
Visszapattanó árképzési tervek

10% kedvezményt kap az éves előfizetésből. Bár az eszköz 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, a magas ár megnehezíti a kisvállalkozások használatát.

ClickFunnels árazás.

A ClickFunnels egy kicsit drága is a többi céloldal-készítőhöz képest.

Három speciális tervet kínál:

  • Normál: 97 USD havonta
  • Platina: 297 dollár havonta
  • Kollektív: 2497 USD havonta
ClickFunnels fizetett tervek

A „Platina” terv célja, hogy több előfizetőt gyűjtsön össze könnyen használható szabályzatmódosítások alkalmazásával. Például három Platina-felhasználó oszthat meg egy fiókot. Ingyenes 14 napos próbaidőszakot is kínál, de nincs ingyenes csomagja.

Nyertes: Leadpages.

Az Unbounce és a Clickfunnels meglehetősen drágák a kisvállalkozások számára. Az Instapage fizetős csomagjai pedig korlátozottak. Másrészt a Leadpages megfizethető, funkciókban gazdag terveket kínál nagy és kis vállalkozások számára. Ezért itt a Leadpages a nyerő.

ClickFunnels vs. Leadpages vs. Instapage vs. Unbounce: előnyei és hátrányai.

Íme egy gyors áttekintés az egyes céloldal-készítők előnyeiről és hátrányairól.

Instapage áttekintés.

Az Instapage előnyei:

  • Hozzon létre gyorsan egyedi céloldalakat kódolási vagy műszaki ismeretek nélkül.
  • Több mint 200 optimalizált és használati eset alapú sablont kínál.
  • Céloldalak AMP technológiával a visszafordulási arány csökkentése érdekében.
  • Integrált hőtérképek és A / B tesztelés.
  • Zökkenőmentesen integrálható a Marketo, a Salesforce és több mint 40 másik platformmal.
  • Valós időben analitikai információkat biztosít.
  • 1: 1 hirdetés-oldalra testreszabás a jobb ROI érdekében.

Az Instapage hátrányai:

  • A sablonok korlátozott kreatív lehetőségeket kínálnak.

Leadpages áttekintése.

A Leadpages előnyei.

  • Hozzon létre és tegye közzé professzionális megjelenésű terveket az egyszerű fogd és vidd generátorral.
  • Optimalizált oldalakat, figyelmeztető sávokat, felugró ablakokat és A/B tesztelést kínál.
  • Integrációt biztosít integrált fizetési átjárókkal.
  • Több mint 200 magas konvertáló sablon.
  • Integrált kézbesítési rendszer PDF-fájlok, fehér könyvek, e-könyvek és egyebek beküldéséhez.
  • Valós időben iránymutatást és elemzést nyújt.

A Leadpages hátrányai.

  • Nem használhat egyéni betűtípusokat.
  • Korlátozott natív integráció.

Visszapattanási felülvizsgálat.

Unbounce Pros.

  • Több mint 100 céloldalsablont kínál.
  • Könnyen testreszabhatja a sablonokat JavaScript, HTML és CSS segítségével.
  • Beépített mesterséges intelligencia vezérelt „Smart Traffic” funkció az automatikus A/B teszteléshez a jobb ROI érdekében.
  • Egyszerűen másolja és illessze be a céloldal elemeit, hogy azonnal hozzon létre újat.
  • Több mint 850 000 nagy felbontású kép az Unsplash szolgáltatásból ingyen.
  • Használja a dinamikus szövegcserét (DTR) a nagyobb relevancia érdekében.
  • A Send Unbounce vezet több mint 1000 marketingeszközhöz.

A visszapattanás hátrányai.

  • Kevesebb céloldal-sablon lehetőség.
  • A mobilszerkesztő lehetne hatékonyabb.

ClickFunnels áttekintése.

ClickFunnels Pros.

  • Tervezzen céloldalakat egy egyszerű fogd és vidd szerkesztővel.
  • Használja „Intelligens bevásárlókosarát” az 1 kattintással történő felvásárlás engedélyezéséhez.
  • Egyszerű és intuitív vezérlőpanel az elemzések egy helyről történő figyeléséhez.
  • Nagyon célzott üzeneteket küldhet a nyomon követési csatornákon keresztül.
  • Facebook automatizálás és e-mail marketing.
  • Gyakori frissítések.
  • Kövesse nyomon az adatokat egyszerűen az irányítópultról.
  • Lépésről lépésre a magas konverziót eredményező értékesítési csatornákhoz.

A ClickFunnels hátrányai.

  • Nincs tulajdonjog az oldalhoz.
  • Nem fog tudni olyan blogoldalt létrehozni, amely szervesen rangsorolható.

Vezetői összefoglaló.

Az Instapage, a Leadpages, az Unbounce és a ClickFunnels a legnépszerűbb céloldal-készítők közé tartoznak. Azonban minden céloldali eszköznek megvannak a saját egyedi értékesítési pontjai.

Ha vonzó céloldal-témákat és -sablonokat keres, az Unbounce nagyszerű lehetőség.

Ha 100%-os rendelkezésre állásról van szó, az Instapage a nyerő.

A ClickFunnels nagyszerű lehetőség, különösen, ha professzionális értékesítési csatornák létrehozásáról van szó.

A Leadpages azonban összességében a legjobb megoldásnak tűnik. Ez egy céloldal-készítő a legteljesebb funkciókkal és a legjobb áron. Hatékony elemzőeszközökkel, kiterjedt harmadik féltől származó integrációkkal, ésszerű árakkal és még sok mással a Leadpages egyértelműen győztes.