BigCommerce vs Shopify: Melyik platform a legjobb 2022-ben?

A statisztikák szerint a globális e-kereskedelem értéke 2022-re valószínűleg meghaladja a 4 billió dollárt. Ezek a statisztikák egyértelműen azt sugallják, hogy még mindig sok lehetőség rejlik az e-kereskedelemben.

A vállalatok világszerte kihasználják az online értékesítési csatornákat növekedésük előmozdítására. Az e-kereskedelmi platformok lehetővé teszik, hogy maximalizálja ügyfelei elérését, és különféle termékeket kínáljon egyetlen bevásárlókosáron keresztül.

Ha saját e-kereskedelmi webhely indítását tervezi, bizonyára összezavarodik a megfelelő e-kereskedelmi platform kiválasztásakor.

Ezért áttekintettem a két legjobb e-kereskedelmi platformot: BigCommerce vs Shopify.

Ez az útmutató a két e-kereskedelmi óriás pontos összehasonlítását és egymás melletti áttekintését nyújtja, hogy megalapozottabb döntést hozhasson.

Fogjunk hozzá.

Felelősség kizárása: Az alábbi linkek némelyikéért a társult vállalkozás ellenszolgáltatást kapok, önnek költség nélkül. Az itt felsorolt ​​szoftverek azonban hatékonyabbak a vállalkozások számára online áruház indítására és működtetésére. A társult vállalkozással kapcsolatos teljes tájékoztatónkat az adatvédelmi szabályzatunkban olvashatja el.

BigCommerce vs Shopify: áttekintés.

Az egy évtizede alapított Shopify mára több mint 1 millió vállalkozást lát el. Az 5 fős szerény csapatból a Shopify immár 5000 dolgozóból álló globális csapattal rendelkezik.

Shopify borítókép

Az e-kereskedelmi platform a szolgáltatások széles skáláját kínálja, többek között:

  • Fizetési átjáró integráció
  • Omnichannel marketing funkciók
  • Az integrált eszközök marketingkampányokat hoznak létre
  • Robusztus testreszabás
  • Gazdag adatelemzési jelentések
  • 24 órás ügyfélszolgálat

A BigCommerce viszont 2009-ben indult, és lehetővé tette a kereskedők számára, hogy több mint 25 milliárd dolláros online értékesítést dolgozzanak fel. Emellett több mint 700 alkalmazottból álló csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy az e-kereskedelem nyitott partner-ökoszisztéma legyen.

BigCommerce borítókép

A BigCommerce számos e-kereskedelmi funkcióval rendelkezik, többek között:

  • Kiváló SEO funkciók
  • Nulla tranzakciós díj
  • 600 opció / termékváltozat
  • Részletes elemző jelentések
  • Remek mobil optimalizálás
  • Ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét 7 napján

BigCommerce vs Shopify: melyik a jobb?

Itt van egy pontonkénti összehasonlítás a BigCommerce és a Shopify között, beleértve:

1. Témák és sablonok.

Weboldalának kialakítása alapvető szerepet játszik, ezért van szüksége olyan sablonokra, amelyek segítségével egyszerűen és gyorsan személyre szabhatja a weboldalakat. Mind a BigCommerce, mind a Shopify különféle ingyenes és fizetős sablonokat kínál a különböző iparágak számára, amelyek segítségével saját e-kereskedelmi üzletet hozhat létre.

Lássuk, melyik platform kínál jobb testreszabást.

Ingyenes témák.

A BigCommerce és a Shopify ingyenes sablonokat kínál: 12, illetve 8. Ezek az ingyenes sablonok különböző stílusváltozatokat is kínálnak a lehetőségek skálájának bővítése érdekében.

Kevesebb ingyenes Shopify téma van, de minden bizonnyal megvan az előnye a BigCommerce témákkal szemben, mivel sablonjai vonzóbbak és változatosabbak.

Ingyenes Shopify sablonok

Másrészt a legtöbb BigCommerce sablon csak színséma alapján különbözik. Ettől eltekintve a legtöbb sablon nagyon hasonlít egymásra.

Ezenkívül a Shopify jobb tervezési esztétikát kínál, de a BigCommerce sablonok is professzionálisnak és letisztultnak tűnnek. A lényeg az, hogy mindkét platform alkalmas ingyenes sablonkészletet kínál egy professzionális vásárlási webhely létrehozásához.

Fizetett és prémium témák.

A Shopify 64 fizetős sablont kínál, amelyek 120 dollártól 180 dollárig terjednek.

A 64-es sablonok sokkal egyértelműbb különbséget kínálnak egymáshoz képest.

A Shopify sablonok nagyszerű szolgáltatásokat kínálnak, többek között:

  • Könnyen testreszabhatók, vonzóak és tisztíthatók.
  • Sablonok széles választékát és számos üzleti rést kaphat
  • A kialakítás érzékeny és minden eszközzel kompatibilis.
  • Kapsz egy fogd-and-drop szerkesztőt az egyszerű testreszabás érdekében

Ezenkívül egyszerűen böngészhet és szűrhet a Shopify-sablonok között, hogy kiválaszthassa a webhely követelményeinek leginkább megfelelőt.

Shopify sablonszűrő beállításai

Kihasználhatja a szűrők széles választékát, beleértve az iparágat, az elrendezés típusát, az elrendezési stílust és egyebeket.

Másrészt a BigCommerce 130 fizetett sablonnal rendelkezik, amelyek ára 165 és 250 dollár között van.

BigCommerce fizetett sablonok

Alkalmanként kedvezményeket is kínál a kiválasztott sablonokra, így nagyszerű ajánlatokat kaphat.

A BigCommerce több fizetős lehetőséget kínál, mint a Shopify. De az ingyenes sablonokhoz hasonlóan a fizetős sablonok sem változatosak. A sablonok közül sok hasonlónak tűnik, eltérő színséma-esztétikával.

Itt a Shopify egyértelmű győztes, amely számos vonzó sablont kínál az e-kereskedelmi áruház felépítéséhez.

Sablon testreszabási lehetőségek

A Shopify és a BigCommerce is megfelelő testreszabási lehetőségeket kínál a sablonokhoz. A sablonokat testreszabhatja közvetlenül a vezérlőpulton keresztül vagy a CSS / HTML kódok módosításával.

Ennek ellenére a Shopify kevesebb módosítást igényel. Előfordulhat azonban, hogy egy Liquid nevű sablonnyelvet kell használnia a Shopify-sablonok módosításához. A Liquid segítségével egyszerűen beszúrhat operátorokat, címkéket és változókat dinamikus tartalom létrehozásához.

Mindkét platform kiterjedten integrálható harmadik féltől származó sablonokkal is, ami akkor hasznos, ha nem talál megfelelő sablont velük.

Nyertes: Shopify.

A Shopify fizetős és ingyenes sablonok szélesebb választékával, valamint jobb testreszabási lehetőségekkel rendelkezik.

Készen áll a Shopify használatának megkezdésére? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a Shopify-t

2. Fizetési átjárók.

A BigCommerce és a Shopify fizetési átjárók széles skálájával kínál integrációt.

Mindkét e-kereskedelmi platform a következő szabványos fizetési átjárókkal integrálható:

  • Worldpay
  • 2 Rendelés leadása
  • Csík
  • PayPal
  • Quickbooks

A Shopify azonban több mint 100 fizetési átjárót kínál, szemben a BigCommerce 45-tel.

A harmadik fél fizetési átjáróival azonban az a probléma, hogy bonyolult integrálni őket, és a legtöbb esetben havi díjat számítanak fel. A probléma megoldása érdekében a Shopify létrehozta a Shopify Payments szolgáltatást, a BigCommerce pedig a Braintree által működtetett PayPal szolgáltatást használja.

A BigCommerce olcsóbb hitelkártya-feldolgozási díjakat kínál, mint a Shopify az Egyesült Államokban.

A Shopify segítségével a Debut témája előnyeit is kihasználhatja, és a pénznemválasztó segítségével több pénznemben is eladhatja termékét. Ha más témát használ, egyéni kódot kell beillesztenie, hogy a pénznemválasztó aktív legyen.

Shopify fizetési átjárók

Ezen túlmenően a Shopify lehetővé teszi, hogy kihasználja az automatikus pénznemválasztó előnyeit a látogató IP-jének nyomon követésével, hogy megjelenítse a termékek árait a megfelelő pénznemben. Ez a funkció azonban csak a Shopify Plus csomagban érhető el, vagy használhat harmadik féltől származó alkalmazást, például a Bold Multi-Currencyt.

A Shopify ezenkívül megpróbálja letiltani a Shopify Payments szolgáltatásának használatát, és díjat számítanak fel, ha másik harmadik fél fizetési átjáróját kívánja használni.

A BigCommerce nulla tranzakciós díjjal rendelkezik, ami nagyszerű értékesítési pont. Sablontémájukban több pénznemű funkcionalitást is kínálnak, amely az ügyfél IP-jének nyomon követésével képes automatikusan átváltani a valutát. Ha másik témát használ, integrálnia kell egy harmadik féltől származó alkalmazást, például a Shopify-ban.

BigCommerce fizetési átjárók

A BigCommerce további egyedi fizetési funkciókat is kínál, többek között:

  • Harmadik fél fizetési átjáróinak beállítása egy kattintással
  • Az optimalizálás révén megkönnyítheti a fizetést a mobileszközöket vásárlók számára
  • Több pénznemet is támogat
  • Nem jár további büntetés a harmadik fél fizetési megmenekülésének használatáért (míg a Shopify az eladások legfeljebb 2%-át számítja fel)
  • Beépített csalásvédelmi eszközökkel érkezik
A BigCommerce fizetési átjárók jellemzői

Nyertes: BigCommerce.

Mind a Shopify, mind a BigCommerce lenyűgöző fizetési integrációt és több pénznemre vonatkozó funkcionalitást kínál. A nulla tranzakciós díjak és a nyitott partner-ökoszisztéma mellett azonban a BigCommerce nyer.

Készen áll a BigCommerce használatára? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a BigCommerce-t

3. A webhely teljesítménye.

Az online áruház betöltési ideje komolyan befolyásolhatja bevételeit. Már egy fél másodperces késés is jelentős számú látogatót csökkenthet webhelyére. Ráadásul az olyan keresőmotorok, mint a Google, előnyben részesítik a gyorsan betöltő webhelyeket, amikor a keresőmotorok rangsorolásáról van szó.

És lássuk be, senkinek nincs ideje megvárni, amíg az oldalak lassan betöltődnek.

Így valószínűleg magasabb ügyfél-elégedettséget érhet el, és új ügyfeleket érhet el szervesen egy gyorsabban betöltődő webhelyen keresztül.

A Shopify betöltési ideje valamivel gyorsabb, mint a BigCommerce. A két platform mobil sebessége azonban gyakorlatilag azonos, míg a BigCommerce gyorsabb asztali sebességgel rendelkezik.

Ezenkívül mind a Shopify, mind a BigCommerce erős üzemidővel és teljesítménnyel rendelkezik harmadik felek értékesítési csatornáin, mint például az Amazon, a Facebook, az eBay, az Instagram, a Pinterest és még sok más.

Nyertes: Shopify.

A Shopify egyértelmű győztes a számok tekintetében. A BigCommerce azonban nem marad le a teljesítmény tekintetében.

Készen áll a Shopify használatának megkezdésére? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a Shopify-t

4. Jelentések és elemzések.

A több érintkezési pontból származó nagy mennyiségű adat miatt kulcsfontosságú, hogy az e-kereskedelmi vállalatok kezeljék és megértsék ügyféladataikat. A dinamikus elemzési képességek segíthetnek adatközpontú döntések meghozatalában, a konverziók számának növelésében és a bevétel maximalizálásában.

Nem hagyhatja figyelmen kívül a nagy adatokat, ha előrébb akar maradni ezen a versenypiacon.

Mind a Shopify, mind a BigCommerce képes jelentéskészítő eszközökkel rendelkezik a mélyreható elemzés érdekében.

Mindkét e-kereskedelmi platform néhány közös jelentéskészítési funkciót kínál, többek között:

  • Részletes ügyféljelentéseket biztosít, amelyek több ügyfél érintkezési pontjáról is tartalmaznak adatokat, beleértve a származási pontot, az új és a régi ügyfeleket, az ügyfélmegtartási arányt, az átlagos rendelési értéket, az utolsó kiadás dátumát stb.
  • Kiváló marketingjelentéseket biztosít az ügyfélszerzési folyamat elemzéséhez.
  • Egyszerűen elemezheti a keresési adatokat, hogy megtudja, mit keresnek ügyfelei, demográfiai adataikat, és mely termékekre van a legnagyobb kereslet az Ön online áruházában.
  • Lehetővé teszi pénzügyi jelentések készítését többek között az értékesítési, nyereség- és adóadatok egyszerű nyomon követéséhez
  • Könnyen nyomon követheti az elhagyott kosárjelentéseket, hogy megtudja, miért hagyták el a vásárlók az üzletet anélkül, hogy megvásárolták volna a terméket, és hogyan hozhatja vissza őket a tranzakció befejezéséhez.

Az Advanced Shopify és a Shopify Plus segítségével egyéni jelentéseket is készíthet.

Shopify egyéni jelentések

Ezek az egyéni jelentések hasonlóak a szokásos Shopify-jelentésekhez, de szűrési lehetőségeket kínálnak, hogy segítsenek elérni a szükséges pontos adatokat.

A nagyobb érték növelése érdekében a BigCommerce részletesebb információkat is kínál az ügyfelekről, az elhagyott kosarakról és a termékekről.

BigCommerce Analytics irányítópult

A Shopify árazás 79 dolláros egyszeri fizetési lehetőséget kínál minden tervhez, hogy kihasználhassa az átfogó elemzési jelentéseket. A legolcsóbb Shopify-csomagok meglehetősen alapvető elemzési képességeket kínálnak.

Ezenkívül mindkét e-kereskedelmi platform erős Google Analytics-integrációt kínál az egyéni jelentések egyszerű létrehozásához és a konverziók méréséhez.

Nyertes: BigCommerce.

Az átfogó jelentések rugalmasabb árazási lehetőségeivel a BigCommerce előnyben van a Shopify-val szemben.

Készen áll a BigCommerce használatára? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a BigCommerce-t

5. Shopify vs BigCommerce: Mobiloptimalizálás.

A Statista jelentése szerint 2022-re az e-kereskedelmi vásárlók több mint 53 százaléka fog okostelefonjáról vásárolni. A mobil vásárlók egyre növekvő száma miatt kritikus fontosságú, hogy az üzlettulajdonosok optimalizálják e-kereskedelmi webhelyeiket, és mobilbaráttá tegyék azokat.

Ahhoz, hogy versenytársai előtt maradjon, gyorsabban kell betöltenie a rendkívül reszponzív mobilweboldalakat és mobilalkalmazásokat.

Mind a Shopify, mind a BigCommerce számos olyan funkciót kínál, amelyek segítségével e-kereskedelmi webhelye rendkívül érzékeny és hatékony mobilböngészőkön.

Elemezzük, hogy melyik platform kínál jobb ajánlatot mobileszközökhöz.

Sablonok.

Mind a BigCommerce, mind a Shopify vonzó, mobilbarát és testreszabható sablonokat kínál, amelyek könnyedén kiegészítik okostelefonja böngészőjét. Ez azt jelenti, hogy az összes sablont automatikusan átméretezi, hogy illeszkedjen a mobileszközhöz és annak képernyőjéhez.

Ha a sablonok nem felelnek meg az adott márkaépítési irányelveknek vagy a tervezési témának, egyszerűen módosíthatja a HTML-t vagy a CSS-t a szükséges módosítások elvégzéséhez.

Mobil alkalmazások.

A Shopify két fő alkalmazást kínál, köztük a Shopify és a Shopify POS alkalmazást, amelyek elérhetők az Android és iOS alkalmazásboltokban.

A Shopify számos alkalmazást kínál az üzlet alapjainak kezeléséhez, beleértve a rendelések teljesítését, a termékek hozzáadását, a különféle jelentések elérését és még sok mást.

Másrészt a Shopify POS mobilalkalmazás lehetővé teszi, hogy egyesítse a kiskereskedelmi üzletét az online áruházzal, és elfogadja a bankkártyás fizetéseket, szinkronizálja a termékeket, az e-mailes nyugtákat stb.

Shopify POS mobilalkalmazás

Ezeken az alkalmazásokon kívül számos más Shopify alkalmazás is segít a saját e-kereskedelmi áruház egyszerű beállításában és üzemeltetésében.

Ez magában foglalja a logók tervezését, a névjegykártya-tervek létrehozását és a vállalkozói modulalkalmazások felhasználását a vállalkozás hatékony működtetése érdekében. Érdemes azonban megjegyezni, hogy néhány mobilalkalmazás csak Androidon érhető el.

A BigCommerce olyan mobilalkalmazásokat is kínál, amelyek lehetővé teszik a rendelések megtekintését és kezelését, az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételt, az alapvető elemzési jelentések tanulmányozását stb.

A két hivatalos mobilalkalmazás-áruház és számos harmadik féltől származó alkalmazás által támogatott teljes funkciókészlettel a Shopify határozott előnyt jelent a BigCommerce-hez képest. A mobil értékesítési pont alkalmazás minden bizonnyal egy PVU, amely nem érhető el a BigCommerce-ben.

A BigCommerce üzlettulajdonosok azonban élvezhetik a nyílt API-kkal rendelkező nyitott partner-ökoszisztéma előnyeit.

AMP formátum.

Az Accelerated Google-Powered Mobile Pages (AMP) egy olyan projekt, amelynek célja a mobilweboldalak gyorsabb betöltése. Az e-kereskedelmi webhelyek tulajdonosai kihasználják az AMP-t, hogy gyorsabb betöltési időt biztosítsanak a jobb ügyfélélmény érdekében az okostelefonokon.

Az AMP-oldalak alapvetően az eredeti weboldalak felhígított verziói, amelyekből bizonyos szkripteket és funkciókat eltávolítottak a mobileszközök betöltési idejének javítása érdekében. Jelentősen csökkenti a visszafordulási arányt, és SEO-előnyöket is kínál, hogy oldalai jobb helyezést érjenek el a Google keresőoldalain.

Íme az Accelerated Mobile Pages (AMP) előnyei:

Az Accelerated Mobile Pages (AMP) előnyei

A Shopify és a BigCommerce is lehetővé teszi felhasználói számára, hogy AMP formátumban jelenítsék meg a termékoldalakat.

Harmadik féltől származó AMP-alkalmazások telepítésével könnyedén implementálhatja az AMP-t bármely Shopify-sablonba. De külön díjat kell fizetni érte.

A BigCommerce azonban natív módon támogatja az AMP használatát a termék- és kategóriaoldalakon. Az AMP-t könnyedén engedélyezheti bármely ingyenes BigCommerce-sablonban. Az AMP-vel kompatibilis sablonok meghatározásához meg kell keresnie a „Google AMP engedélyezve” lehetőséget, miközben témákat keres.

Nyertes: BigCommerce.

A megnövekedett testreszabási lehetőségekkel és a Google AMP natív támogatásával a BigCommerce egyértelműen nyerő itt.

Készen áll a BigCommerce használatára? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a BigCommerce-t

Felelősség kizárása: Az alábbi linkek némelyikéért a társult vállalkozás ellenszolgáltatást kapok, önnek költség nélkül. Az itt felsorolt ​​szoftverek azonban hatékonyabbak a vállalkozások számára online áruház indítására és működtetésére. A társult vállalkozással kapcsolatos teljes tájékoztatónkat az adatvédelmi szabályzatunkban olvashatja el.

6. Webdesign és felhasználói élmény.

A termékfotók és képek megjelenése mellett a mai webhelyeknek zökkenőmentes vásárlói élményt és könnyű navigációt kell kínálniuk.

Nincs értelme egy rendkívül hatékony és funkcionális háttérrendszernek intuitív és magával ragadó felhasználói élmény nélkül.

Mind a Shopify, mind a BigCommerce modern és vonzó felhasználói felülettel rendelkezik az online vásárlók vonzására.

Nézzük meg közelebbről.

Shopify.

A Shopify több mint 100 ingyenes és fizetős témával rendelkezik. Minden sablon világos, vonzó és modern.

Szűrheti a témákat (szakma, tervezési stílus és egyebek szerint), hogy könnyen megtalálja a megfelelőt.

Felhasználói közössége lenyűgöző munkát végez lenyűgöző és rendkívül funkcionális tervezési témák megvalósításában.

A Shopify rendkívül intuitív felhasználói élményt kínál, amely egyenrangú más vezető tartalomkezelő rendszerekkel, köztük a WordPress-szel.

A Shopify keményen dolgozott a felhasználói élményén is, hogy még a kezdő felhasználók is könnyedén kihasználhassák a platform összes funkcióját. Rendkívül hatékony bevezető varázslója hatékonyan és lépésről lépésre megismerteti az új felhasználóval a platformmal.

BigCommerce.

A BigCommerce gazdag témákat és egy alkalmas irányítópult-felületet is kínál a magával ragadó élmény érdekében.

A platform felülete az alapoktól kezdve egyedi felhasználói élményt kínál. De a legtöbb esetben kontraproduktívan működik. Például sok időt vesz igénybe a nehézkes eljárással rendelkező termékek hozzáadása. A Shopify sokkal egyszerűbb folyamatot kínál a termékek hozzáadására.

De ez a megközelítés azt is lehetővé teszi a BigCommerce számára, hogy kihasználjon néhány speciális lehetőséget a további testreszabáshoz.

A BigCommerce témák listája is olyan kiterjedt, mint a Shopifyban. Egyes fizetős témáik azonban kirívóan drágák.

Nyertes: Shopify.

Az egyszerű és intuitív felhasználói felülettel és az elfogadható árú témákkal a Shopify határozott előnyt jelent a BigCommerce-hez képest.

Készen áll a Shopify használatának megkezdésére? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a Shopify-t

7. BigCommerce vs Shopify: SEO.

Mind a Shopify, mind a BigCommerce kínál SEO eszközöket, amelyek képesek optimalizálni az e-kereskedelmi üzletét, hogy a kiemelt keresőmotorok élére kerüljenek.

A felhasználók mindkét platformon könnyen kezelhetik az alapvető SEO-funkciókat, beleértve többek között az oldalcímek, a metaleírások, az alternatív szövegek és a címsorok módosítását.

A Shopify egyszerűbb megoldást kínál az oldalátirányítások létrehozására automatizált üzenetein keresztül. Automatikusan létrehozza az átirányítást minden alkalommal, amikor a weboldal URL-je megváltozik. Az átirányítások jelzik a böngészőnek és a keresőmotoroknak, hogy az oldal egy másik URL-re került.

A Shopify azonban arra is kényszeríti kereskedőit, hogy URL-címeiket termék- és kategórianevekkel adják hozzá.

Például, ha Ön egy online árusító kempingkereskedő, és az egyik kategóriája a sátrak, akkor az URL-nek / gyűjtemények / sátrak / végződnie kell. Ennél SEO-sabb / sátoros / optimalizáltabb nem is lehetne.

A BigCommerce SEO-barát URL-eket is biztosít, amelyek rövidek és releváns kulcsszavakat tartalmaznak. Nemcsak URL-eket hoz létre, hanem előtagokat is hozzáad az oldalakhoz, termékekhez és blogbejegyzésekhez.

Íme néhány példa:

/ hozzászólások / hozzászólások előtt

/ oldal / oldalak előtt

/ termékek / termékek előtt

A Shopify-hoz képest a BigCommerce lehetővé teszi rövidebb URL-ek létrehozását, amelyek Google-barátabbak. Például: www.yourstore.com/blue-shirt

Ezenkívül a BigCommerce számos sablonja már AMP-kompatibilis. Segítségével sok időt takaríthat meg, ugyanakkor gyorsabban töltheti be mobilweboldalait.

Nyertes: BigCommerce.

Mindkét platform nagyszerű SEO megoldásokat kínál, hogy e-kereskedelmi webhelyét SEO-baráttá tegye. A tiszta URL-struktúra és a Google AMP miatt azonban itt a BigCommerce nyer.

Készen áll a BigCommerce használatára? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a BigCommerce-t

8. GDPR megfelelés.

Ha azt szeretné, hogy e-kereskedelmi webhelye Európában működjön, akkor kulcsfontosságú, hogy megfeleljen az EU Általános Adatvédelmi Szabályzatának (GDPR). Ellenkező esetben súlyos perek és tetemes pénzbírságok várhatnak rád.

A webhelyek tulajdonosai felelősek az európai felhasználók magánéletének védelméért, hogy e-kereskedelmi üzletüket életben tartsák az Európai Unió országaiban.

Íme néhány alap, amit a BigCommerce és Shopify tulajdonosoknak tudniuk kell a GDPR-megfelelésről.

  • Biztosítson abszolút adatvédelmi és cookie-figyelmeztetéseket
  • Adatok tárolása és feldolgozása végpontok közötti biztonsággal, SSL-tanúsítványokkal és HTTP-oldalakkal.
  • Szerezze be a megfelelő hozzájárulást a levelezőlistákra feliratkozó felhasználótól
  • Biztosítson egy szilárd rendszert, amelyen keresztül a felhasználó visszavonhatja a nem alapvető cookie-k használatára vonatkozó összes engedélyt.

Mind a Shopify, mind a BigCommerce könnyedén segít a webhelytulajdonosoknak az első három pont teljesítésében. A legújabb szabályozásnak való megfelelés érdekében azonban egy jó ügyvédhez kell fordulnia, hogy megfelelő értesítéseket és egyéni adatrögzítési űrlapokat hozzon létre egy golyóálló GDPR-kompatibilis webhely létrehozásához.

A cookie-k használatához a felhasználók hozzájárulásának megszerzéséhez cookie-szalagot is meg kell jelenítenie. Lehetőségeket is adhat nekik, hogy kiválasszák, mely sütiket kívánják használni.

Például, ha az Ön e-kereskedelmi webhelye a Google Analytics, az Amazon vagy a Facebook Ads cookie-jait használja, akkor a GDPR-nak való megfeleléshez minden szükséges engedélyt be kell szereznie a felhasználótól.

A Shopify és a BigCommerce sem oldja meg ezt a problémát. A GDPR-megfelelőség kezelésére azonban igénybe veheti a Shopify alkalmazásboltban található harmadik féltől származó alkalmazásokat. Sajnos a BigCommerce alkalmazásboltban nincs ilyen alkalmazás.

Nyertes: Shopify.

Noha egyik platform sem kínál szilárd megoldást a GDPR-irányelvek betartására, a Shopify előnyben van, mivel harmadik féltől származó alkalmazásai segítenek.

Készen áll a Shopify használatának megkezdésére? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a Shopify-t

9. Elhagyott autó visszaszerzése.

Sok látogató hajlamos termékeket rak a kosarába, de a termék megvásárlása nélkül elhagyja a webhelyet.

Számos oka van annak, hogy a felhasználók elhagyják a kosarat. Itt van néhány közülük:

  • Az ügyfél jobb ajánlatot vár
  • A felhasználó csak azért menti el a terméket, hogy a közeljövőben megvásárolhassa
  • Az ügyfél meg akarta vásárolni a terméket, de lassú sebesség, tranzakciós hiba vagy egyéb probléma miatt elhagyta a webhelyet.
  • Böngésztem a webhelyet, és hozzáadtam a terméket későbbi hivatkozás céljából

Nagyon fontos tudni, hogy hány felhasználó hagyja el a kosarat, és kivel kell követnie a vásárlást.

Ezért az elhagyott kosár visszaállítása kulcsfontosságú funkció, amely lehetővé teszi, hogy automatikusan küldjön nyomon követő e-maileket azoknak a látogatóknak, akik soha nem fejezték be a vásárlást.

Ha gyors emlékeztetőket küld nekik, akkor magasabb konverziós arányt érhet el az elhagyott kosarakból, és visszanyerheti az elveszett eladások nagy részét.

A BigCommerce Abandoned Cart Saver lehetővé teszi a webhelytulajdonosok számára, hogy akár három automatikus nyomon követési e-mailt küldjenek. A platform azt állítja, hogy ez segít a vállalatoknak a kieső eladások akár 15 százalékát is megtéríteni.

BigCommerce Abandoned Cart Saver

A Shopify csak automatikus nyomon követési e-mail küldését teszi lehetővé azoknak a felhasználóknak, akik elhagyják a kosarat.

Itt kissé bonyolult meghatározni, hogy melyik a jobb. Több e-mail küldése is bosszanthatja a potenciális ügyfelet, mivel azt spamnek veszi, és nem tér vissza az Ön webhelyére. Ugyanakkor előfordulhat, hogy egyetlen e-mail elküldése nem ragadja meg az ügyfél figyelmét.

Ezért elengedhetetlen az eszköz körültekintő használata, hogy a legtöbbet hozhassa ki belőle.

A Shopify nagyszerű funkciót kínál, amelyen keresztül a webhelytulajdonosok meghatározott időközönként nyomon követési e-maileket küldhetnek. Ez azt jelenti, hogy 1, 6, 10 vagy 24 óra elteltével utólagos e-maileket küldhet.

A Shopify ajánlásai alapján 1-10 óra elteltével kell elmennie, hogy a lehető legnagyobb esélye legyen arra, hogy az ügyfelek visszatérjenek a kosárhoz és befejezzék a vásárlási tranzakciót.

Nyertes: Shopify.

Készen áll a Shopify használatának megkezdésére? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a Shopify-t

10. Blogolási funkciók.

Úgy tűnik, manapság mindenki blogot akar indítani. Végül is a blogírás az egyik legjobb módja annak, hogy organikus forgalmat tereljen webhelyére. Releváns organikus forgalmat generálhat, ha blogot ír a vállalkozása által érintett konkrét témákról. Hangsúlyozni kell azonban a tartalom minőségét, a SEO-hoz megfelelően optimalizálni, és széles körben népszerűsíteni a különböző csatornákon.

Könnyedén létrehozhat egyszerű blogot a BigCommerce és a Shopify segítségével. Mindkét platform lehetővé teszi a bejegyzések egyszerű importálását meglévő blogjából a BigCommerce Blog Sync és a Shopify Blogfeeder alkalmazásain keresztül.

Hogy őszinte legyek, mindkét platform blogolási lehetőségei meglehetősen alapvetőek, és nem kell túl sokat várni. Nem is használhatsz blogkategóriákat; meg kell elégednie csak a címkékkel. Ráadásul egyik platform sem teszi lehetővé az olyan képes SEO-bővítményekkel való integrációt, mint a Yoast.

A BigCommerce emellett nem rendelkezik RSS-hírcsatornával a blogodhoz, amellyel tartalmat terjeszthetsz, és automatizált elektronikus újságokat indíthatsz el legújabb blogbejegyzéseiddel.

Ezért, ha több funkcióval rendelkező blogot szeretne, jobb, ha mindkét platformon integrál egy harmadik fél blogját.

Győztes: döntetlen.

Mindkét e-kereskedelmi megoldás meglehetősen egyszerű blogot kínál. A testreszabhatóság és az összetettebb funkciók érdekében harmadik féltől származó blogalkalmazást kell választania.

11. Ügyfélszolgálat.

Kulcsfontosságú, hogy kiváló ügyfélszolgálat álljon rendelkezésre, amely proaktív és képes hatékonyan megoldani ügyfelei kérdéseit. Nem akarja elrontani ügyfelei élményét olyan technikai probléma miatt, amelyet a támogatási csapat nem tud időben megoldani.

Mivel a kiváló minőségű ügyfélélmény a vállalkozások legfőbb gondja, elengedhetetlen egy széleskörű ügyfélszolgálatot kínáló platform választása.

A magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása érdekében a BigCommerce és a Shopify is többféle ügyfélszolgálati lehetőséget kínál, többek között:

  • Élő chat
  • Telefonos támogatás
  • Gyakori kérdések
  • Fórumok és oktatóanyagok
  • E-mailes támogatás

Merüljünk el a részleteiben.

BigCommerce.

A BigCommerce 24 órás támogatást nyújt telefonon, élő chaten és e-mailben. Mielőtt azonban hozzáférést biztosítana az e-mail címhez vagy telefonszámhoz, bátorítsa az ügyfeleket, hogy töltsenek ki egy űrlapot, és először teszteljék a lehetséges megoldásokat.

BigCommerce ügyfélszolgálat

Ha rohan, kényelmesen kihagyhatja ezt a lépést, és azonnal kapcsolatba léphet a támogatási vezetővel a probléma gyors megoldása érdekében.

Shopify.

A Shopify 24 órás ügyfélszolgálatot is kínál. A BigCommerce-hez hasonlóan a Shopify is arra ösztönzi felhasználóit, hogy keressenek megoldásokat, mielőtt hozzáférést biztosítanának a szükséges elérhetőségekhez.

A Shopify telefonszámokat biztosít a különböző országokhoz. Ha azonban az Ön országa nem szerepel a listán, akkor nem tudja elérni telefonon az ügyfélszolgálati vezetőt.

Másrészt a BigCommerce nagyobb számlistával rendelkezik a különböző országokhoz, és kategorikusan megemlített egy külön számot a „bármely más ország” opcióban.

Nyertes: BigCommerce.

A különböző országok telefonszámainak listájából és más országok számára külön vonallal a BigCommerce előnyben van a Shopify-val szemben. Az ügyfélszolgálat minőségét azonban csak a hívás vagy az e-mailes levelezés során tudja értékelni.

Készen áll a BigCommerce használatára? Szerezze be az ingyenes 14 napos próbaidőszakot. 

Próbáld ki a BigCommerce-t

Felelősség kizárása: Az alábbi linkek némelyikéért a társult vállalkozás ellenszolgáltatást kapok, önnek költség nélkül. Az itt felsorolt ​​szoftverek azonban hatékonyabbak a vállalkozások számára online áruház indítására és működtetésére. A társult vállalkozással kapcsolatos teljes tájékoztatónkat az adatvédelmi szabályzatunkban olvashatja el.

12. Árazási tervek.

A végső vásárlási döntés meghozatalában az ár kulcsszerepet játszik. Mindazonáltal elengedhetetlen az ár és a rejtett díjak mérése is az értékesítési volumen alapján.

Íme a BigCommerce és a Shopify árazási tervek bontása:

BigCommerce.

A BigCommerce négy árazási tervet kínál:

  • Bigcommerce standard terv: 29,95 USD havonta
  • Bigcommerce Plus terv: 79,95 USD havonta
  • Bigcommerce Pro terv: 299,95 USD havonta
  • Bigcommerce Enterprise – Kínáljon egyedi árajánlatokat üzleti tervéhez. Ezek általában 1000 és 2500 dollár között vannak havonta, de a nagyvállalati e-kereskedelmi szereplők esetében jóval magasabbak is lehetnek.

Ezenkívül 15 napos ingyenes próbaverziót is kap, amellyel tesztelheti a BigCommerce árazási terveit, és megnézheti, hogy az megfelel-e az Ön követelményeinek.

Ezen kívül nulla tranzakciós díjuk van. A BigCommerce a legjobb megoldás, ha nagy az értékesítési volumene, és harmadik fél fizetési szolgáltatót használ.

Shopify.

A Shopify 5 árazási tervet kínál:

Shopify árképzési tervek
  • Alap Shopify-terv: 29 USD havonta
  • Shopify: 79 USD havonta
  • Speciális Shopify: 299 USD havonta

Az alap Shopify-csomagokon kívül két egyedi tervet is kínál:

További Shopify árazási tervek:
  • Shopify Lite: 9 dollár havonta
  • Shopify Plus: egyedi árképzés igény szerint

A Shopify áruházat 14 napos ingyenes próbaverzióval tesztelheti (hitelkártya nélkül).

A Shopify a legjobb a kisebb kereskedők számára, akik csak most kezdik a munkát, és jól érzik magukat a Shopify Payments használatával.

Általában a havi csomag ára számít. Mások közé tartoznak az adók és a szállítási díjak, a felhasználók és a belső személyzeti fiókok hozzáadása, valamint a feldolgozási díjak.

Győztes: döntetlen.

Ha még csak most kezdi, a BigCommerce-hez képest olcsóbb a Shopify segítségével elkezdeni a termékek online értékesítését. Lite-tervük mindössze 9 dollárba kerül, szemben a BigCommerce olcsóbb szabványos csomagjával, amely havi 29,95 dollárba kerül. A Lite-terv azonban nem tartalmazza a teljesen működőképes e-kereskedelmi áruház összes funkcióját.

A Lite-terv csak azt teszi lehetővé, hogy az eladó kihasználja a Shopify gomb előnyeit olyan közösségi médiaplatformokon, mint a Facebook. Ez egy beépített widget, mint például a PayPal Vásárlás most gombja , amellyel online termékeket cserélhet egy meglévő webhelyen keresztül.

A nulla tranzakciós díj és a BigCommerce személyre szabott szállítási árajánlatainak köszönhetően azonban platformjuk a legjobb a nagyobb kereskedők számára, akiknek több natív funkcióra van szükségük, és harmadik fél fizetési átjáróit használnak.

BigCommerce vs Shopify: előnyei és hátrányai.

Shopify áttekintés.

Profik.

  • Elhagyott kosár-visszaállítási funkciója alacsonyabb áron érhető el, mint a BigCommerce.
  • Lehetővé teszi a termékek egyszerű online értékesítését a Lite csomaggal, amely lényegesen olcsóbb, mint a BigCommerce belépő szintű csomagja.
  • Sablonjaik jobbak és eltérőbb jellemzőkkel rendelkeznek. Fizetett sablonjaik olcsóbbak is, mint a BigCommerce.
  • Lenyűgöző funkciókat kínál a kiszállításhoz, beleértve az olyan alkalmazásokat, mint az Oberlo.
  • Két mobilalkalmazás-áruházat kínál, és az alkalmazások széles listáját kínálja az e-kereskedelmi áruház bővítéséhez.
  • Integrálható számos harmadik féltől származó alkalmazással a Shopify App Store-ban.
  • Könnyebb megfelelni a GDPR-nak a Shopify-on harmadik féltől származó alkalmazásokon keresztül.
  • Erős értékesítési pont-integrációt kínál egy teljesen működőképes dedikált mobilalkalmazással
  • A Shopify blogíró eszköze RSS-hírcsatornával rendelkezik

Hátrányok:

  • Nem biztosít e-mail tárhelyet.
  • További tranzakciós díjat kell fizetnie, ha nem használja a Shopify Pay szolgáltatást.
  • A speciális funkciók csak magasabb árú csomagok esetén érhetők el.
  • Nincs annyi termékváltozata, mint a BigCommerce-nek.
  • Az URL-ek nem SEO-optimalizáltak.

BigCommerce áttekintés.

Profik.

  • Lehetővé teszi az összes fizetési átjáró díjmentes használatát.
  • A normál csomagok több natív szolgáltatást kínálnak, mint az egyenértékű Shopify-csomagok.
  • Számos téma automatikus AMP-integrációval rendelkezik a termék- és kategóriaoldalakon.
  • SEO optimalizált URL-ek.
  • Részletes elemző jelentéseket kínál, amelyek részletes információkat nyújtanak.
  • Használja ki a valós idejű kereskedői árajánlatokat a 29 dolláros kezdőcsomagban. Ugyanez a funkció elérhető a Shopify 299 dolláros prémium csomagjában.
  • Lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy akár 600 lehetséges termékváltozatot használjanak.
  • Felhagyott kosárkímélő funkciója rugalmasabb.
  • Használja ki a Stencil témát, hogy könnyen megtalálja a webhelyet, és több országban értékesítse termékeit.
  • Dedikált telefonos támogatásuk több országban érhető el, mint a Shopify.
  • Nyitott partner-ökoszisztéma adatgyűjtés vagy tulajdonjog nélkül.
  • További e-kereskedelmi kuponok, kedvezmények és ajándékkártyák az ügyfelek számára.
  • A WordPresshez készült BigCommerce alkalmazás lehetővé teszi, hogy online értékesítsen egy WordPress webhelyről.
  • A BigCommerce hivatalos MailChimp integrációt kínál a célzott e-mail kampányok futtatásához.

Hátrányok:

  • Egy bizonyos értékesítési küszöb elérése után további díjakat számítson fel.
  • Sablonjaik drágábbak, mint a Shopify.
  • Kicsit nehezebb a használata, mint a Shopify.
  • Kevesebb dropshipping integráció.

menj vissza fel

Vezetői összefoglaló.

Remélem, hogy ez a részletes áttekintés segít a döntések meghozatalában az e-kereskedelmi platform kiválasztásakor.

A kiskereskedők, a dropshipperek és az újoncok a legalkalmasabbak arra, hogy a Shopifyt válasszák, amely könnyen használható funkciókat és könnyű használatot kínál kedvező áron.

A nagyobb kereskedők, az olyan régebbi platformokról, mint a Magento váltók, a kisvállalkozások tulajdonosai, akik éves szinten több mint 500 000 dollárt keresnek, és akik harmadik fél fizetési átjáróit használnak, a BigCommerce mellett döntsenek.