A 13 legjobb nyitóoldal-készítő a több potenciális ügyfelek megszerzéséhez (2022)

A céloldalak arra ösztönzik látogatóit, hogy tegyenek lépéseket, szerezzenek új leadeket, szerezzenek online követőket, és növeljék az eladásokat.

A legjobb nyitóoldal-készítők olyan fejlett funkciókat is kínálnak, mint például az egyéni domain név, hőtérképek az elköteleződés nyomon követésére, integráció a webinárium szoftverével, valamint eszközök a potenciális ügyfelek széles körű generálásához.

A kisvállalkozások, sőt a vállalati márkák azonban továbbra is küzdenek velük.

A vállalkozásoknak csupán 22%-a elégedett a konverziós arányával, a céloldalak mindössze 16%-a mentes a zsúfolt böngészéstől, és a nyitóoldalak létrehozása egyike az öt legnagyobb kihívásnak, amellyel a B2B marketingszakemberek szembesülnek.

A legjobb céloldal-készítő kiválasztása létfontosságú.

Ez a lista összehasonlítja, rangsorolja és áttekinti a 13 legnépszerűbb céloldal-készítőt a céloldal jellemzői, a könnyű használhatóság, a harmadik féltől származó integrációk, az automatizálási eszközök, az elrendezés, az árak és egyebek alapján.

Megtekintheti a ClickFunnels vs. Leadpages vs. Unbounce vs. Instapage című teljes útmutatómat is e négy eszköz részletes összehasonlításához.

Fogjunk hozzá.

Felelősség kizárása: Ez a cikk olyan kapcsolt linkeket tartalmaz, amelyekért kis jutalékot kapok, költségmentesen. Ezek azonban egyszerűen azok az eszközök, amelyeket teljes mértékben ajánlok, amikor a legjobb céloldalak létrehozásáról van szó. Teljes leányvállalati nyilatkozatomat az adatvédelmi szabályzatomban olvashatja.

Mi a legjobb leszállási terület?

1. Leadpages.

A legolcsóbb lehetőség a Great Form Builder segítségével.

Leadpages kezdőlap

Ha a költségek a fő szempont, a Leadpages jó választás az Ön számára. Ne tévesszen meg azonban az olcsó árazási tervek, mivel nem fukarkodik a szolgáltatásaival sem.

A dinamikus szövegcsere, CRM és e-mail integráció révén a Leadpages számos funkciót kínál. A legjobbak közé tartoznak a 160+ oldalsablonok és a korlátlan mobiloldal-készítés.

Kicsit alulmaradnak az oldaltervezés terén. Oldalszerkesztőjüket nehezebb használni, és a kész oldalaik nem néznek ki olyan jól, mint az Instapage vagy az Unbounce.

Főbb jellemzők:

  • A/B tesztelés
  • WordPress integrációk
  • Mobilbarát sablonok
  • Hamarosan oldalak
  • A közösségi média integrációi
  • Bővítményeket biztosít az űrlapkészítéshez és az oldalelrendezéshez.

Opciós csomagok:

Leadpages árazás

A normál terv havi 25 dollárba kerül; a Pro-terv havi 48 dollárba, az Advanced csomag pedig havi 199 dollárba kerül.

Ingyenes 14 napos próbaverziót is kínálnak. Minden tervhez korlátlan számú céloldal, nagy oldalbetöltési sebesség, Facebook Ad Builder, korlátlan előugró ablakok, SEO funkciók és mobilra érzékeny nyitóoldalak tartoznak.

Kezdje el még ma a Leadpages 14 napos ingyenes próbaverziójával. 

Leadpages teszt

2. Unbоunсе.

A céloldal legjobb funkciói.

Visszapattanás visszavonása Kezdőlap

Az Unbounce az egyik legjobb céloldal-készítő ezen a listán. Világszerte több mint 1500 márka használja, és segít optimalizált céloldalak létrehozásában, hogy több tételt potenciális ügyfelekké és eladásokká alakítson.

Lenyűgöző funkciókat kínál, amelyek segítségével gyorsan elkészítheti, közzéteheti és tesztelheti saját remek oldalait, hirdetéseit és ragadós sávjait, speciális ismeretek nélkül.

A legfontosabb funkciók közé tartozik a fogd és vidd szerkesztő használata, több mint 125 már meglévő mobilválasz modell, valamint a dinamikus kulcsszó beillesztés keresőmarketing (SEM) kampányokhoz.

A dinamikus kulcsszóbeillesztés egy nagyszerű funkció, amely lehetővé teszi a céloldal kulcsszavainak lecserélését, és a felhasználói keresési lekérdezéseknek megfelelő lecserélését.

Az Unbounce olyan vezető marketingalkalmazásokkal integrálható, mint a Zapier, HubSpot, Salesforce, Marketo, Campaign Monitor, MailChimp, WordPress és még sok más.

Ingyenes próbaverziót is kínál, így a fizetős verzió megvásárlása előtt tesztelheti a terméket.

Főbb jellemzői:

  • Könnyen használható drag and drop funkció
  • 125+ mesterségesintelligencia-alapú és mobilra érzékeny modell
  • Dinamikus kulcsszó beillesztés
  • Automatizált ЅЅL еnсrурtіоn
  • Ragadós rudak
  • Eszközök a lead generálásához
  • Ügyfélkezelés és többfelhasználós kezelés
  • Egyéni domainek

Opciós csomagok:

Az árak pattanás nélkül

Ha még csak most kezdi, havi 79 dollárért vásárolhatja meg Essential tervüket. A prémium csomag havi 159 dollárba kerül, az Enterprise csomag pedig több mint 399 dollárba kerül havonta.

Először megtekintheti a 14 napos ingyenes próbaverziót, hogy megtudja, megfelel-e a céloldal követelményeinek.

Kezdje el még ma az Unbounce 14 napos ingyenes próbaverziójával.

Próbáld ki az Unbounce-t

3. Uсraft.

A legjobb beépített webhelykészítő.

Ucraft céloldal-készítő

Az Ucraft egy másik könnyen használható nyitóoldal-készítő, amely számos fantasztikus funkcióval rendelkezik, mint például a fogd és vidd szerkesztő, logókészítő és egyéb tervezőeszközök.

Az egyik hátránya, hogy az alacsonyabb szintű előfizetési tervek korlátozott funkciókat és funkcionalitást kínálnak. Ettől eltekintve, az Ucraft által biztosított már meglévő sablonok vonzóak és teljesen mobilbarátak.

Az e-kereskedelmi és blogíró eszközök is meglehetősen könnyen használhatók, és rengeteg testreszabási lehetőséget kínálnak. Minden éves csomaghoz ingyenes domain nevet is kap.

Ezenkívül az Ucraft lehetővé teszi az olyan alapvető eszközökkel való integrációt, mint a Google Analytics, a Zendesk chat, az Intercom stb.

Főbb jellemzők:

  • Drag and drop szerkesztő
  • 24 órás élő chat támogatás
  • A Теаm Арр: lehetővé teszi, hogy csapatának hozzáférést biztosítson webhelyéhez, és szerkesztési jogokat biztosítson számukra
  • Az ЅЕО Aрр: megadja az alapvető eszközöket, például az oldal címének, képének és leírásának hozzáadását.
  • Alkalmazási területek: lehetővé teszi az alkatrészek hozzáadását, eltávolítását és átrendezését a webhelyen
  • Designer Тооl – Ingyenes beépülő modul, amely lehetővé teszi a modellek testreszabását az Ön preferenciái szerint, az elrendezés, a megjelenés stb.

Csomagok ára:

Ucraft árképzés

Az első csomag ingyenes nyitóoldalakat és alapvető funkciókat tartalmaz. Ezt követően az Ucraft három fizetős csomagot kínál. A Pro Website csomag havi 10 dollárba, a Pro Shop 21 dollárba kerül, a BigCommerce csomag havi 39 dollárba kerül.

Ingyenes 14 napos próbaverziót is kap, hitelkártya nélkül.

Соns:

  • Inkább webhely-készítő, mint céloldal-készítő.
  • Lehetne kifinomultabb

Kezdje el az Ucraftot még ma.

Próbáld ki az Ucraftot

4. Іnstaраgе.

A legegyszerűbb céloldal-készítő.

Instapage kezdőlapja

A vállalkozóktól a nagy ügynökségekig az Instapage tökéletes nyitóoldali szoftver mindazok számára, akik lenyűgöző nyitóoldalakat szeretnének létrehozni. A több mint 200 mobileszközökhöz igazított sablonnak köszönhetően nincs szükség HTML- vagy CSS-kódolásra, vagy fejlesztőre bízni a nyitóoldal megtervezéséhez.

Egy egyszerű fogd és vidd szerkesztőt kínál, amely megkönnyíti az elemek hozzáadását a céloldalakhoz. Csak néhány percre van szüksége a beállítási folyamat befejezéséhez és az eszköz használatának megkezdéséhez.

Enterprise-fiókja olyan eszközökkel való integrációt kínál, mint a WordPress, MailChimp, Salesforce, HubSpot és még sok más.

Főbb jellemzői:

  • Rugalmas és könnyen használható szerkesztő
  • Optimista idők
  • Megerősítő üzenet az ügyfeleknek
  • Interaktív widgetek
  • Betűtípusok testreszabása: akár 5000 webes betűtípus is elérhető
  • Gstосk Іmаgе Lіbrаrу
  • Dinamikus kulcsszó beillesztés
  • Exkluzív nyitóoldali űrlapok
  • Robusztus konverziós elemzés
  • Korlátlan A/B tesztelés

Csomagok ára:

Instapage árképzés

Az alapterv havi 99 dollárba kerül, és olyan szabványos szolgáltatásokat kínál, mint a kattintás utáni élmény létrehozása, minden eszközhöz érzékeny oldalak, elemzőcsomag és robusztus integrációs ökoszisztéma.

Az Enterprise csomag árajánlat alapú, és fejlettebb funkciókkal rendelkezik, mint például a Personalization Experience Manager, a vállalati szintű biztonsági szolgáltatások és még sok más.

14 napos ingyenes próbaverziót is kap, amely hozzáférést biztosít az alapcsomag összes funkciójához.

Kezdje el az Instapage használatát még ma. 

Próbáld ki az Instapage-ot

5. Landіngі.

Rugalmas platform kódolás nélkül.

LandingI kezdőlap

A Landingi egy teljes körű céloldali megoldás kisvállalkozások számára. Az a tény, hogy több mint 4000 cég használja, köztük olyan óriások, mint a Paypal és a Sony Music, tovább bizonyítja hitelességét.

Egyéni céloldalak létrehozásához a Landingi segítségével nincs szükség informatikai vagy kódolási ismeretekre. Ez az automatizált céloldal-készítő megkönnyíti a céloldalak létrehozását, közzétételét és optimalizálását.

Néhány szilárd funkciót is kínál, például egy fogd és vidd szerkesztőt, több mint 100 mobilbarát sablont a konverzió növeléséhez, marketingtámogatást stb.

Összességében a Landingi nagyon hasonlít az Instapage-hez, de magasabb szintű tervre van szüksége, hogy megfeleljen az ajánlatainak.

Főbb jellemzők:

  • А / В Ѕрlіt teszt
  • Egyszerű drag and drop szerkesztő
  • Wеb Аnalytісs Тооls beépített
  • Kövesse nyomon a látogatókat, a konverziós arányt
  • Szervezeti rangsorolás
  • Раіd Qаlіtу Ѕсоrе Орtіmіzаtіоn
  • Integráció olyan eszközökkel, mint a HubSpot, MailChimp és még sok más

Opciós csomagok:

LandingI árképzés

A Basic Basic csomag havi 29 dollárba, a Tervezés létrehozása havi 45 dollárba, az Automatizálás havi 59 dollárba, a Suite csomag havi 209 dollárba kerül.

Minden csomaghoz 14 napos ingyenes próbaverzió tartozik; Hitelkártya nem szükséges. Mindegyik terv olyan funkciókat tartalmaz, mint a korlátlan számú céloldal, a műszaki támogatás, az AWS felhőtárhely, a fogd és vidd céloldal-készítő stb.

Kezdje el a Landingi használatát, és szerezzen be egy 14 napos ingyenes próbaverziót.

Landingi teszt

6. Kívánságtó.

Kívánság tábla

A Wishpond gyorsan növekvő név a marketing és a SaaS szférában, mivel 2019-ben a HubSpot 14 legjobb versenytársa közé választották, a G2 Marketing Automation Software Grid jelentésben pedig a High Performance címet.

A Wishpond felülete intuitív és konverziókra optimalizált. Csak használja az egyik sablonjukat, és adja meg az összegyűjteni kívánt információkat a céloldal űrlapjain keresztül.

Az eszköz kezdőknek és haladóknak egyaránt jó. A Wishpond céloldal-készítője olyan egyszerű is lehet, mint néhány percet eltölteni a drag and drop készítővel.

Másrészt, ha nagyobb rugalmasságra vágyik, fejlett eszközei lehetővé teszik az oldal elemeinek testreszabását HTML és CSS kódolásával.

Wishpond céloldal sablonjai

Ezenkívül a Wishpond csapata készen áll arra, hogy támogatást nyújtson és segítsen marketingkampányok vagy versenyek lebonyolításában, ha szüksége van a támogatásukra vagy szakértelmükre.

FŐBB JELLEMZŐK

  • Könnyű integráció más jelentős marketingplatformokkal.
  • További hatékony marketingautomatizálási eszközöket kínál a marketing erőfeszítések ösztönzésére.
  • Minden sablon minden eszközön reszponzív.
  • A céloldal sablongalériája különböző iparágakhoz, eseményekhez és célokhoz van szabva.
  • Lehetővé teszi, hogy percek alatt professzionális megjelenésű céloldalakat hozzon létre.
  • Lehetővé teszi az egyszerű előugró és űrlap bővítményeket, még a nem fejlesztők számára is.
  • Kiterjedt források webináriumok, e-könyvek és cikkek tudásbázisával és könyvtárával a marketingről és a platformról.
  • Élő chat támogatás elérhető.
Wishpond árképzés

ÁRCSOMAGOK:

A Wishpond három díjszabással rendelkezik, amelyekre havonta vagy évente fizethet elő. A fő különbség az egyes ügyfelek között a potenciális ügyfelek száma, valamint az egyes speciális funkciókhoz való hozzáférés, például az API-hoz való hozzáférés.

Az induló terv 49 USD/hó, maximum 1500 lead. Az All You Need csomag ára 99 USD/hó, maximum 2500 lead. A gyorsan növekvő Tier 1 terv ára 199 USD/hó, maximum 10 000 lead.

14 napos ingyenes próbaidőszak áll rendelkezésre az éves előfizetésekhez, és mindenki számára elérhető, hogy a Wishpond megfelelő-e az Ön számára.

Kezdje el még ma a Wishpond 14 napos ingyenes próbaverziójával.

Próbáld ki a Wishpondot

7. НubЅроt.

HubSpot céloldalai

A НubЅроt az egyik legelismertebb név a SaaS és a B2B marketing világában, és ennek jó oka van. Különféle marketingszolgáltatásokat kínálnak, a CRM-eszköztől az értékesítési eszközig és a céloldal eszközéig; A HubSpot egyablakos ügyintézés.

A HubSpot méltányolja hírnevét azzal, hogy funkciókban gazdag, könnyen használható és jelentős teljesítményű nyitóoldal-készítő eszközöket kínál. A szoftver minden igényt kielégít, és elegendő egyetlen felhasználó, nagy csapatok és ügynökségek számára egyaránt.

A HubSpot egy ingyenes szoftver, amely minden ingyenes eszközzel rendelkezik, amely egy alapvető marketingkampány futtatásához szükséges. Ingyenesen kap egy céloldal-készítőt, egy űrlapkészítőt, egy e-mail-marketinget, egy hirdetéskezelő eszközt és egy CRM-et. Ha Ön egy szűkös költségvetésű kisvállalkozás, ezekkel az eszközökkel minden bizonnyal eredményt érhet el anélkül, hogy a bank pénzt törné.

Ha Ön kezdő, hozzáférhet a teljes áttekintési folyamathoz és több száz, már meglévő mobilkompatibilis sablonhoz. A haladóbb felhasználók számára azonban ez a híres nyitóoldali eszköz eszközök és technológiák széles skáláját kínálja, például fejlett elemzőeszközöket, próbaszoftvert stb.

Főbb jellemzői:

  • Ajánlatlista szegmentálása
  • Az oldalak minden eszközön teljesen reszponzívak
  • Személyre szabott nyitóoldali tartalom biztosítása az egyes látogatók számára
  • Robusztus A/B tesztelési jellemzők
  • Lehetővé teszi, hogy percek alatt professzionális megjelenésű céloldalakat hozzon létre
  • Rögzítse és konvertálja a potenciális ügyfeleket élő csevegés, előugró űrlapok, csevegőbotok és egyebek segítségével.

Csomagok ára:

A HubSpot ingyenes csomagja ingyenes nyitóoldalakat, tizenhárom iparági sablont és alapvető elemzéseket tartalmaz, valamint sok más hasznos üzleti eszközt. Ezután három fizetett szintje van: tarter, Рrоfеssіоnаl és Еntеrrrisе.

Ez az egyik legrészletesebb jelölőeszköz a piacon, különösen a teljes verzióhoz.

  • Az első terv havi 50 dollárral kezdődik minden 1000 fiók után.
  • Az általános terv havi 800 dollárba kerül (évente jelenik meg).
  • A teljes terv havi 2400 dollárba kerül (évente fizetve).

Hátrányok:

  • A szakmai és vállalati tervek drágák
  • Nem kínál AMP mobiloldalakat.
  • Alkalmasabb nagyobb ügyfelek számára

Kezdje el ingyen a HubSpot céloldalait. 

Próbáld ki a HubSpotot

8. GetResponse.

GetResponse céloldalak

A GetResponse egy minden az egyben platform, amely lehetővé teszi céloldalak létrehozását, és segít az e-mail marketingben és a marketing automatizálásában.

A céloldal-készítő használatának megkezdéséhez csak a négy egyszerű lépést kell követnie, többek között:

  • Válasszon ki egy sablont
  • Szabja személyre céloldalát
  • Tegye közzé céloldalát egyetlen kattintással
  • A közzététel után tesztelje az oldalt, és optimalizálja azt

Igen, ez ilyen egyszerű. Egy másik nagyszerű dolog, hogy több eszközt kapsz egy áron. A céloldal-készítő azonban nem a fő eszköz, aminek megvannak a maga árnyoldalai is.

FŐBB JELLEMZŐK

  • Integrált és könnyen használható szerkesztő
  • Helyezzen el ragadós regisztrációs űrlapokat a nyitóoldal aljától a felső széléig a potenciális ügyfelek konvertálásához.
  • Teljesen mobilbarát nyitóoldal-sablonok több mint 5000 Shutterstock-képpel
  • Nagyszerű Ügyfélszolgálat
  • INTELLIGENS AUTOMATIZÁLÁS LISTÁJA
  • Robusztus tesztelés és elemzés
  • Visszaszámláló, hogy a potenciális ügyfelek cselekedjenek

Opciós csomagok:

GetResponse árképzés

Az alap árképzési terv havi 15 dollártól kezdődik, és a vállalati terv 1199 dollárig terjed. A GetResponse 30 napos ingyenes próbaverziót is kínál.

Соns:

  • Hiányzik az intuíció az intenzív e-kereskedelmi használathoz
  • Túl drága, különösen a Vállalati terv
  • A céloldal-készítő nem az Ön fő terméke.
  • A felhasználóknak egy drágább árazási csomagra kell frissíteniük, ha elérik az 1000 névjegyet

Kezdje el a GetResponse céloldalait.

GetResponse teszt

9. СlісkFunnеls.

ClickFunnels céloldalak

A ClickFunnels főként értékesítési csatornák létrehozására szolgál. Ezzel együtt azonban olyan eszközöket és szerkesztőket kínál, amelyek segítenek létrehozni céloldalakat, tagsági webhelyeket, termékindító oldalakat, leadgeneráló rendszereket, tömörítési oldalakat stb.

A ClickFunnels segítségével különféle értékesítési csatornákat hozhat létre, többek között:

  • Részvételi csatornák
  • Webinárium szoftver
  • Tagsági oldalak stb.

Ezen felül, ha megvásárolja a legmagasabb szintű csomagjukat, az is segít elindítani saját társult programját. A Facebook-hirdetések vagy a PPC használatával célzott forgalmat küldhet az első nyitóoldalára, és potenciális ügyfeleket rögzíthet e-mail-listája összeállításához.

A ClickFunnels emellett növeli a konverziós arányt azáltal, hogy végigvezeti a látogatókat a teljes értékesítési folyamaton. Így tudják, hová kell menniük a végső vásárláshoz vagy a szükséges intézkedések megtételéhez. Ezenkívül automatikusan követi a látogatókat.

Főbb jellemzők:

  • Ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét 7 napján
  • Egyszerű drag and drop céloldal-szerkesztő
  • Segít olyan értékesítési csatornák létrehozásában, amelyek konverziót eredményeznek
  • Hozzon létre nagy konverziójú bevásárlókosarakat egy kattintással történő felárral
  • Futtasson automatizált marketingkampányokat.
  • A felhasználók mindent egyetlen panelen kezelhetnek

Opciós csomagok:

A ClickFunnels két árazási csomagot kínál. Az induló csomag havi 97 dollárba kerül, míg az Etison suite csomag havi 297 dollárba kerül. Hozzáférhet egy 14 napos ingyenes próbaverzióhoz is, amellyel azonnal elkezdheti létrehozni a céloldalt.

Kezdje el a ClickFunnels ingyenes próbaverzióját.

Próbálja ki a ClickFunnels szolgáltatást

10. Oroszlán megragadása.

 Landing Lion Landing Page Builder

A Landing Lion egy másik nagyszerű nyitóoldal-készítő, és egyetlen egyszerű ok miatt került erre a listára: nagyszerű funkciói miatt. Néhány kiemelkedő funkciója a А / В tesztelés, a robusztus elemzés, a fogd és vidd szerkesztő, a SEO-kezelés és még sok más.

A legjobb az egészben az, hogy az eszköz freemium csomagot kínál korlátozott igényű emberek számára. Tehát, ha Ön egy kisvállalkozás elégedett a korlátozott belépő szintű szolgáltatásokkal, akkor egyetlen fillért sem kell fizetnie.

A Landing Lion hasonló más eszközökhöz, mint például a Wishpond – integrálható olyan népszerű SaaS-eszközökkel, mint a MailChimp, Hubspot, Salesforce, Zapier stb.

Minden szolgáltatás:

  • SEO optimalizáló eszköz
  • Automatikus SSL tanúsítványok
  • Mobilitásra érzékeny leszállórészek
  • Könnyen használható drag and drop építő
  • Lehetővé teszi több teszt futtatását
  • Teljesen testreszabható sablonok
  • Minden csomag korlátlan számú felhasználót tartalmaz fiókonként
  • Újrajátszás, amely lehetővé teszi, hogy újra megtekinthesse a vezető interakciót a céloldalakon

Opciós csomagok:

Landing Lion árképzés

Kapsz egy freemium csomagot; Hitelkártya nem szükséges. A fizetős csomagok havi 29 USD-tól kezdődnek az „Indító” csomag esetén, és havi 249 USD-ig az „Eszkalált” csomag esetén. A csomagok a szolgáltatások és a havi nézetek függvényében változnak.

Соns:

  • Az integrációs lista nem elég hosszú
  • Nincs integráció olyan eszközökkel, mint az Adwords és a Google Analytics

Próbáld ki a Landing Liont

11. ЅhоrtЅtасk.

Short Stack céloldal-készítő

Ha olyan céloldal-készítőt keres, amely segít gyönyörű nyitóoldalak létrehozásában ajándékok, versenyek és vetélkedők számára, a ShortStack segít Önnek.

A könnyen használható szerkesztő mellett e-mail marketing eszközöket is kínál a leadek és a konverziós arány nyomon követéséhez. A ShortStack mindezt egyedül kezeli, anélkül, hogy fejlesztőt kellene felvennie, vagy saját maga kell megtanulnia kódolni.

Ezenkívül ez a céloldal-készítő olyan funkciókat kínál, mint a testreszabható CTA-k, kampányelemző eszközök, e-mail-elemző eszközök, marketingautomatizálás stb. A ShortStack azt állítja, hogy átlagosan 83%-kal több megtekintést érhet el a versenyeken, a nyereményjátékokon és a céloldalakon.

Ezt a céloldal-készítőt a MailChimp, Shopify, Google Analytics, Vimeo, Squarespace és más szolgáltatásokkal használhatja.

Főbb jellemzők:

  • Könnyen használható fogd és vidd szerkesztő
  • Robusztus elemzés és ROI követés
  • Reszponzív mobil sablonok
  • Valós idejű szerkesztés
  • Egyszerű ügyfélkezelés
  • A csalások felderítése és az ismétlődő bejegyzések korlátozása.
  • Kövesse nyomon a konverziós arányt, a webhely látogatóit és egyebeket

Opciós csomagok:

Shortstack árképzés

Az ЅhоrtЅtасk három különböző csomagot kínál: a Starter csomag havi 29 dollárba kerül, és 2000 bejegyzést tesz lehetővé. Az üzleti terv havi 99 dollár 10 000 bejegyzéssel, az ügynökségi terv pedig 50 000 bejegyzést tesz lehetővé havi 199 dollárért. Kezdheti egy ingyenes 10 napos próbaidőszakkal.

Соns:

  • Ha a Starter csomagot vásárolja meg, akkor kampánya alján fel kell tüntetnie a „ShortStack” jelölést.
  • Kezdők számára kissé bonyolultnak tűnhet.

Shortstack teszt

12. Lander.

A Lander több mint 1,5 millió felhasználóval és több mint 100 előre elkészített nyitóoldal-sablonnal rendelkező céloldal-készítő.

A céloldal szerkesztője a listán szereplő többi eszközhöz hasonlóan fogd és vidd funkciót használ. Dinamikus szövegcserét (DTR) is kínálnak. Ez remekül működik a PPC-hirdetések címsorainak párosításában, így javítva AdWords minőségi pontszámát (QS).

Főbb jellemzők

  • Az űrlapok automatikus kitöltése a konverziós arány növelése érdekében
  • Korlátlan nyitóoldal létrehozása
  • Hozzon létre saját domaint
  • Üdvözlő e-mailek és harmadik féltől származó e-mail integrációk
  • Személyre szabott visszaigazoló és upsell köszönő oldalak
  • Google Maps integráció személyes eseményekhez

Árak

A Lander 14 napos ingyenes próbaverziót kínál a funkciók és két fizetős csomag tesztelésére.

Alaptervük a legjobb a kisvállalkozások számára, havi 5000 látogatót és három egyéni domaint kínál. Ez a csomag 16 dollárba kerül / hó, és 66% kedvezményt ad, ha éves fizetést kap.

A Lander Professional Plan a legjobb marketingcsapatok számára, havi 25 000 látogatót és tíz egyéni domaint kínál. Ez a csomag 83 USD/hóba kerül, és 15% kedvezményt adunk, ha évente fizet.

Lander teszt

13. Elementor.

A legjobb céloldal-készítő a WordPress számára.

Több mint 5 millió felhasználójával az Elementor a legnépszerűbb WordPress oldalkészítő. WordPress beépülő modulként érkezik, amelyet hozzáad a WordPress webhelyéhez, így elkezdheti az egyéni oldalak létrehozását.

Az Elementor lehetővé teszi az oldal minden aspektusának szabályozását, beleértve az elrendezést, a színeket, a betűtípusokat, az űrlapokat és egyebeket. Nyílt forráskódú projektként ez a beépülő modul bővíthető, és nagyszerű azoknak a fejlesztőknek, akik egyéni témákat, beépülő modulokat és termékeket adtak hozzá.

Főbb jellemzők

  • Több mint 80 tervezési elem, például videók, gombok, távtartók, képgalériák, űrlapok stb
  • Egyedi pop-up készítő, amely alkalmazkodik webhelye megjelenéséhez
  • Rengeteg marketingeszközzel integrálható űrlapok
  • WooCommerce termék- és archív oldalkészítő e-kereskedelmi kereskedők számára
  • Több mint 300 tervezők által létrehozott sablon
  • Reszponzív szerkesztés, így oldalát asztali számítógépeken, táblagépeken és mobileszközökön is megtekintheti

Árak

Az Elementor a beépülő modul ingyenes verzióját kínálja, amely 30 alapvető widgettel érkezik.

Ha frissít Elementor Pro-ra 49 USD/év áron egy webhelyre, akkor hozzáférhet annak minden funkciójához. Ez több mint 300 professzionális sablont, 90 egyéni widgetet, előugró ablak generátorát, WooCommerce generátorát, valamint egyéves támogatást és frissítéseket tartalmaz.

Teszt Elementor

Mi az a céloldal-készítő?

A céloldal egyetlen weboldal cselekvésre ösztönző (CTA)-val, amely általában regisztrációs űrlapból, ajánlatokból vagy versenyekből áll. Az Ön céloldala az a hely, ahová a látogató organikus forgalom révén érkezik, vagy amikor rákattint egy Google-hirdetésre vagy a közösségi média platformokon, például a Facebookon található hirdetési kampányra.

Általában arra szolgálnak, hogy leadeket generáljanak egy adott vállalkozás számára, amely megvásárolta a hirdetéseket.

A céloldal-készítők segítségével a céloldal intuitív és könnyen használható. Ezen túlmenően segítenek a marketingeseknek személyre szabott és célzott nyitóoldal létrehozásában vonzó sablonokkal, amelyek a látogatókat potenciális ügyfelekre ösztönzik.

A céloldal-készítők végső célja olyan optimalizált nyitóoldalak létrehozása, amelyek arra összpontosíthatnak, hogy a vásárlót az értékesítési csatornán keresztül a vásárlás felé irányítsák. A kezdőlapokkal ellentétben ezeket a gyors konverziókra tervezték.

Milyen előnyei vannak a céloldal-generátor használatának?

Íme néhány a céloldal-készítők használatának számos előnye közül:

1. Célorientált eredmények.

Egyszerűen fogalmazva, a céloldal-készítő eltávolítja a látogatók figyelmét, és arra készteti őket, hogy elgondolkodjanak azon, amit szeretnének, vagyis az Ön vállalkozásáról.

A céloldal-készítő lehetővé teszi a nyitóoldal létrehozását technikai ismeretek, navigációs sávok, oldalsó eszközök vagy bármilyen további információ nélkül. Ezenkívül segít a látogatók figyelmét a termékére irányítani.

A céloldal-készítők segítségével gyorsan létrehozhat egy nagyon célorientált nyitóoldalt, nem beszélve arról, hogy melyik építőt használja. A legjobb az egészben az, hogy legtöbbjük előre megtervezett sablonokkal érkezik, amelyek testreszabhatók az üzleti céljainak és követelményeinek megfelelően.

2. A / B tesztelés.

Az A/B tesztelés olyan dolog, amely nélkül a nyitóoldal nem tud nélkülözni, mivel elengedhetetlen, hogy az oldal összes paraméterét tesztelje, mielőtt az internetre hozná.

Egy vállalkozásnak ki kell számítania a céloldal konverziós arányának növekedését vagy csökkenését.

Miután rájött, hogy a folyamatos tesztelés során melyik funkciót kell kifejezetten frissíteni és hangolni, bármikor visszatérhet, és a céloldal-készítő segítségével optimalizálhatja azt a legjobb eredmény érdekében.

A céloldal-készítő használatának az az előnye, hogy legtöbbjük beépített A/B tesztelőeszközzel rendelkezik. Nem kerül többe egy speciális eszköztár vásárlása a céloldalak figyeléséhez.

Íme egy példa az Unbounce-ból:

Unbounce A / B teszteszköz

A/B tesztelőeszköze segít az adott paraméterek felosztásában ugyanazon landolás két változata között, hogy megtudja, melyik verzió működik a legjobban.

3. Vonzó sablonok.

Céloldalának vizuálisan tetszetős, kreatív és érdekfeszítő sablonnal kell rendelkeznie, amely vonzó a célközönség számára.

És itt jön jól egy jó minőségű céloldal-készítő.

A céloldal-készítők általában előre megtervezett nyitóoldal-sablonokkal rendelkeznek számos rést és tartományterületet illetően. A jó hír az, hogy személyre szabhatja ezeket a sablonokat, hogy olyan céloldalt hozzon létre, amely pontosan illeszkedik üzleti követelményeihez.

Végezetül pedig erősen személyre szabott és személyre szabott nyitóoldalakat kap, amelyek célja, hogy a célközönséget pozitívan befolyásolják. Ezek az építők segítenek egy szemet gyönyörködtető oldal létrehozásában, amely egyúttal a vállalkozás egyes aspektusait is magába foglalja, úgy, ahogyan szeretné.

Itt, amint láthatja, az Unbounce számos nagyszerű sablont kínál különböző célokra, beleértve az eseményeket, termékeket, webináriumokat stb.

Nem pattogó talpbetét

4. Könnyen használhatóak.

Csakúgy, mint a legjobb webhely-készítők lehetővé teszik, hogy megnyugodjon, és ne aggódjon egy nagyszerű webhely létrehozása miatt, a nyitóoldal-készítő is ugyanúgy működik, ha nagyszerű nyitóoldalt kell létrehoznia.

Nincs szükség műszaki ismeretekre vagy előzetes tapasztalatokra a nyitóoldal-készítő használatában. Mindössze annyit kell tennie, hogy kövesse az utasításokat, és használja ki a legtöbb beépített attribútumot.

Például a legtöbb céloldal-készítő rendelkezik fogd és vidd szerkesztőkkel, ahol egyszerűen kiválaszthatja és húzhatja a widgeteket és egyéb attribútumokat, amelyeket hozzáadhat a céloldalhoz.

Ezen felül a nyitóoldal-készítők többféle sablonopciót, tesztelőeszközöket, felülettervezést, egyéni közösségimédia-előnézetet és még sok mást kínálnak, közvetlenül egy gombnyomással vagy egy húzással. kiadás.

Íme például néhány olyan funkció, amelyek megkönnyítik a marketingszakemberek számára a Leadpages céloldalak létrehozását:

Céloldal-készítő: Leadpages funkciók

5. Rugalmas közzétételi lehetőségek.

A jó céloldal-készítők közül sok rugalmas közzétételi lehetőséget kínál. Emellett a legtöbbjük aldomaint biztosít a szolgáltatásaikat vásárló felhasználóknak.

Ez óriási előnyt jelent számukra, mivel az aldomainek lehetővé teszik a nyitóoldalak kezelését a gyökérdomaintől elkülönítve, miközben egységes domaint mutatnak be a potenciális ügyfeleknek és ügyfeleknek. Ez lehetővé teszi a marketingcsapata számára, hogy az IT-csapatok bevonása nélkül irányítsa az aldomaineket, hogy saját ütemezésük szerint tegyenek közzé oldalakat és futtassanak kampányokat.

Ezenkívül az aldomain egy további lehetőség a marketingszakemberek számára, hogy az URL tartalmával több kontextust adjanak az oldalukhoz.

Elsősorban felkészíti és kioktatja a potenciális érdeklődőket, még mielőtt elkezdenék olvasni a céloldal tartalmát.

Ezért fontosak a rugalmas közzétételi lehetőségek.

A GetResponse az egyik legjobb céloldal-készítő, amely ezt a funkciót kínálja:

A GetResponse rugalmas közzétételi lehetőségei

A GetResponse segítségével bármilyen domaint kiválaszthat a céloldalak közzétételéhez. Ezenkívül kap egy SSL-tanúsítványt a GetResponse céloldalához csatlakozó domain védelmére.

6. Integráció harmadik féltől származó szoftvereszközökkel.

A marketingszakemberek számos célt szem előtt tartva készítenek céloldalakat. A tipikus célok a leadek generálása, a látogatók hírlevélre való feliratkozásra késztetése stb.

E célok eléréséhez azonban a marketingszakembereknek különféle egyéb szoftvereszközökre van szükségük, beleértve az e-mailes marketingeszközöket, a webinárium-platformokat, az előfizetési űrlapkészítőket, a SEO-eszközöket stb.

A nyitóoldal-készítők tudják ezt, ezért szinte minden kiemelkedő szoftvereszközzel integrációt biztosítanak.

Valójában a nyitóoldal-készítő használatának egyik fő előnye az, hogy egyesíti az összes erőforrást, amelyre az Ön vállalkozásának szüksége van, és egy közös platformba integrálja azokat a maximális egyszerű használat érdekében.

Az Unbounce az egyik vezető nyitóoldal-készítő e tekintetben, és megküzdött a zökkenőmentes integráció problémájával.

Visszapattanó integrációk

Ez csak néhány az általa kínált integrációk közül.

És nem csak az Unbounce, a nyitóoldal-építő iparág legtöbb szereplője rengeteg integrációt kínál.

Tippek és stratégiák a céloldal-készítők használatához.

A legtöbb online vállalkozás manapság nyitóoldal-készítőket használ egy zökkenőmentes, optimalizált és tetszetős nyitóoldal létrehozásához.

Azonban nem elég a céloldal-készítő használata.

A hangsúly az értékteremtésen kell, hogy legyen, hogy versenyelőnyre tegyen szert társaival szemben, és az építőket a lehető legnagyobb haszonra fordítsa.

Íme néhány tipp, amelyek segíthetnek ebben:

1. Adjon hozzá egy fülbemászó címet.

Egy nemrégiben készült tanulmány kimutatta, hogy az emberek 80%-a nem olvassa el a tartalmat, miután elolvasta a címsort. Ez azt jelenti, hogy minden eladni kívánt tartalomnál fennáll annak a veszélye, hogy a figyelem 80%-át már az elején elveszíti.

Legtöbbször egyetlen címre van szükség ahhoz, hogy jó benyomást keltsen.

Íme néhány módja annak, hogy a céloldal címsorai felkeltsék a célközönség figyelmét:

Címképletek, amelyek elősegítik a konverziót

Ezen az öt bevált technikán kívül a konverzió fokozására ügyeljen arra, hogy a cím 20 szó alatt maradjon.

2. Mobil céloldal sablonok.

A legfrissebb mobilstatisztika szerint a mobilforgalom 222%-kal nőtt az elmúlt öt évben.

Mobil forgalmi statisztikák

Egyre számolni kell vele, ezért vált létfontosságúvá a céloldal mobilbarátra optimalizálása.

A jó hír az, hogy sok céloldal-készítő, például az Unbounce, előre megtervezett céloldal-sablonokat kínál mobileszközökhöz.

Pattanásmentes mobil optimalizálás

A mobilra reszponzív céloldal-sablonok segítségével a webhely látogatói zökkenőmentesen dolgozhatnak kisebb mobilképernyőkön, zökkenőmentesen navigálhatnak stb.

3. Tegye vonzóvá a céloldalt.

” Egy kép többet ér ezer szónál.”

Ez a régi mondás igaz, különösen az interneten.

Például a statisztikák azt sugallják, hogy a Twitteren a képeket tartalmazó tweeteket 150%-kal többen retweetelték, mint a kép nélkülieket.

Twitter képstatisztika

Az online nézők hajlamosak átfutni az oldalt, ahelyett, hogy a teljes tartalmat elolvasnák.

Ezért minden olyan üzleti stratégiában, amely céloldalakat foglal magában, vizuálisan tetszetős képeket kell tartalmaznia. Végül is az agy akár 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel a képeket, mint a szöveget.

Ezért a céloldalaknak vizuálisan tetszetősnek kell lenniük, és nagy, félkövér képeket kell tartalmazniuk, amelyek relevánsak a tartalom szempontjából. A hozzáadott képeknek képesnek kell lenniük arra, hogy vizuálisan megszólaljanak, reklámozzák a vállalkozást és a terméket, és eltalálják a helyszínt.

Ezek a céloldalak szórakoztató élménnyé teszik a látogatók számára, hogy többet megtudjanak az Ön termékéről. Ennek eredményeként a látogatók valószínűleg még a webhely elhagyása után is emlékeznek a termékre.

A legtöbb céloldal-készítő vizuálisan tetszetős, előre megtervezett céloldal-sablonokkal érkezik.

4. Összpontosítson az egyedi értékesítési pontokra (USP).

Minden iparágban van verseny, és minden vállalatnak megvan a maga része a versenytársaknak.

Éppen ezért meg kell mutatni, mi teszi egyedivé és miben különbözik társaitól.

Végül is meg kell indokolnia a potenciális ügyfeleit, hogy miért veled kell üzletet kötniük, nem pedig bárki mással a piacon.

És ezért kell kiemelnie és összpontosítania (egyedi értékesítési pontjaira) az USP-re.

Az IP az Ön és vállalkozása sajátossága, valami, ami meghatározza Önt, és amit versenytársai nem képesek lemásolni.

Az USP meggyőző megadásával akár márkaváltásról is meggyőzheti leendő vásárlóit.

A nyitóoldal megtervezésekor ügyeljen arra, hogy stratégiája tartalmazza a PVU használatát és kiemelését, hogy mindenki láthassa.

Vegyük a Moz Pro példáját, amely tökéletes példa arra, hogy egy márka hogyan tudja kiemelni az USP-t a nyitóoldalán.

Moz Pro kezdőlapja

Minőségi forgalmat, magasabb helyezést és mérhető eredményeket ígérnek, és erre igyekeznek már korán felhívni a figyelmet.

Létrehozhatja céloldalát is, szem előtt tartva a főbb szolgáltatásait. Ügyeljen arra, hogy a tökéletes üzenetet közvetítse a potenciális látogatóknak és ügyfeleknek, ami felkelti a figyelmüket, és arra készteti őket, hogy üzletet kössenek Önnel.

5. Gondoskodjon a biztonságról.

Sok szó esik arról, hogy a webhelyek ki vannak téve olyan rosszindulatú bűncselekményeknek, mint az illetéktelen hozzáférés, adatszivárgás, hackelés stb.

És nem teljesen indokolatlan.

A kiberbűnözési esetek számának növekedésével még a rendszeres internetezők is gyanakodnak a nem biztonságosnak tűnő webhelyekre. Ez ronthatja az eladásokat, és hosszú időbe telhet, amíg megtérül.

Az emberek biztonságot keresnek, és folyamatosan önbizalomra vágynak. Ezért stratégiájának tartalmaznia kell az Ön által létrehozott céloldalak megfelelő biztonságának biztosítását.

Ehhez az első lépés egy olyan nyitóoldal-készítő kiválasztása, amely a legmagasabb szintű biztonságot nyújtja.

Például feltétlenül válassza ki azt a céloldal-készítőt, amely automatikus SSL-titkosítást kínál a céloldal védelmében.

SSL titkosítás visszapattanás nélkül

A biztonsági szabványok javulásával nő a céloldalak látogatóinak száma, ami a későbbiekben megnövekedett bevételt eredményez.

Szerencsére egyre több nyitóoldal készítője épít be biztonsági intézkedéseket stratégiája részeként.

Céloldal-készítő GYIK.

Ingyenesek a céloldalak?

Számos céloldal-készítő ingyenes lehetőséget kínál a céloldalak létrehozására. Például az Ucraft ingyenes oldalkészítőt kínál több különböző sablon közül. Ha azonban a legjobb formatervezési és formai jellemzőket szeretné elérni, válasszon jó minőségű fizetési lehetőséget.

Weboldalra van szüksége a landing oldalhoz?

Nem, nincs szükség webhelyre a céloldalhoz. A listában szereplő eszközök bármelyikével létrehozhat külön oldalt anélkül, hogy webhelye lenne. Egyes nyitóoldal-szoftverek akár több oldalas kis webhely létrehozását is lehetővé teszik. Ha egy céloldalt célzó marketingkampányt futtat, továbbra is rendelkezhet külön webes jelenléttel, függetlenül a többitől.

Hogyan juttassak el embereket a céloldalamra?

Ahhoz, hogy forgalmat irányítson a céloldalra, különböző digitális marketing erőfeszítésekben kell részt vennie. Ide tartoznak az e-mailes marketingkampányok, a fizetett keresési hirdetések (PPC), a közösségi médiás hirdetések, az influencer marketing, a társult ajánlatok stb. A potenciális ügyfelek generálására használt legtöbb céloldalnak nem célja, hogy a keresőmotorokban rangsoroljon, ezért a más forrásokból származó célzott forgalom a legjobb megoldás.

Mi a különbség a nyitóoldal és a webhely között?

A céloldalak azért jönnek létre, hogy célzott forgalmat küldjenek marketingkampányaiból. A céloldal célja, hogy a látogatót egy online űrlap és regisztráció segítségével potenciális vásárlóvá alakítsa. A weboldalak ezzel szemben a webhelyén található statikus és örökzöld oldalak, például a Névjegy oldal, a Kapcsolat oldal, a Szolgáltatások oldala stb.

A céloldalak befolyásolják a SEO-t?

Nem, a céloldalak nem ártanak a SEO-nak. A céloldalak célja, hogy célzott forgalmat küldjenek, és nem rangsorolják a Google-on. Az egyetlen dolog, ami árthat a SEO-nak, az az, hogy mit ad hozzá a céloldalhoz, és ha az nem biztonságos webhelyekre mutat.

Indexelni kell a céloldalakat?

Míg a céloldalak alkalmasak termékek értékesítésére és potenciális ügyfelek felé történő konvertálására, a Google és a keresőmotorok számára nem kell indexként beállítani őket. Ha webhelyén céloldalak találhatók, és Ön fizetett forgalmat irányít rájuk, a Google-nak nem szabad indexelnie őket, különben lelassíthatják a feltérképezési sebességet.

Mitől jó egy céloldal?

A jó céloldalnak erős ajánlatot kell tartalmaznia a közönség számára, és cselekvésre kell vonzania a látogatókat. Előnyeit és szolgáltatásait tömören kell leírni, hogy az olvasók gyorsan megértsék (és megkívánják) ajánlatát. A jó céloldalak jól megtervezettek, tartalmaznak értéket mutató címeket, könnyen olvasható tartalomblokkokat, képeket, cselekvésre ösztönző (CTA) gombot és regisztrációs űrlapot.

Hogyan épül fel a céloldal?

A céloldal felépítéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

1. Nyissa meg erős, értékalapú címmel.

2. Írjon világos, profitorientált példányt a célközönség alapján.

3. Adjon meg képeket és könnyen olvasható tartalomblokkokat, amelyek kiemelik az ajánlatával kapcsolatos egyéb információkat.

4. Legyen rövid, jó minőségű űrlapja, egyértelmű cselekvésre ösztönző gombbal. (Minél több űrlapmező van az űrlapon, annál alacsonyabb a konverziós arány. Ügyeljen arra, hogy egyensúlyban legyen az egyszerűség és a szükséges információk között.

5. Adott esetben helyezzen el képeket a céloldalon. Az embereket tartalmazó képek jobban működnek, mint a tárgyakról készült általános stockfotók.

6. Ügyeljen arra, hogy megőrizze a márka egységességét, és olyan színsémákat használjon, amelyek konvertálják a felhasználókat. Például ismert, hogy a piros gombok jobban konvertálnak, mint a kékek.

Mennyibe kerül egy landing oldal?

Saját céloldal létrehozásához használhat ingyenes eszközt vagy kiváló minőségű oldalkészítőt. A legtöbb szoftver havi 10 dollárba kerül a legalacsonyabb árkategóriában és akár havi 199 dollárba is a felső kategórián. Az árat a szükséges szolgáltatások alapján határozzák meg, beleértve az adatbázis méretét, a többoldalas tárhelyet és az értékesítési csatornák létrehozását követési szekvenciákkal.

Hogyan keresnek pénzt a céloldalak?

Számos módja van annak, hogy pénzt keressen egy céloldallal, többek között:

1. Adjon el egy terméket vagy szolgáltatást közvetlenül az oldalán.

2. Irányítsa a felhasználókat, hogy regisztráljanak egy online tanfolyamra, amelyet értékesít.

3. Gyűjtse össze a leadeket egy kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és adjon el nekik egy ajánlatot e-mail-sorozatban.

4. Használjon affiliate marketing ajánlatokat, hogy jutalékot szerezzen más márkák eladásainak növelésével.

5. Tanácsadási és szabadúszó szolgáltatásainak értékesítése.

Hogyan adhatok hozzá nyitóoldalt a WordPresshez?

Ha nyitóoldalt szeretne hozzáadni a WordPresshez, kövesse az alábbi lépéseket:

1. Hozzon létre egy új WordPress oldalt.

2. Töltse le az Elementor Page Builder beépülő modult.

3. Az oldalon válassza ki az elrendezést a jobb oldali sávból, majd kattintson a „Szerkesztés Elementorral” lehetőségre.

4. A WYSIWYG szerkesztő használatával adjon hozzá elemeket a céloldalhoz, beleértve a szöveget és a képeket.

5. Illesszen be egy regisztrációs űrlapot az oldalára.

6. Tegye közzé céloldalát a „Közzététel” gombra kattintva.

7. Miután közzétette oldalát a WordPressben, visszatérhet és szerkesztheti az Elementorral. Ehhez lépjen az oldalaira, és kattintson a „Szerkesztés Elementorral” lehetőségre.

Hová tegyem a céloldalamat?

Sok különböző helyen elhelyezheti a céloldalt, hogy az emberek megtalálják. Ez a négy legjobb lehetőség:

1. A céloldal létrehozójának URL-jében. A legtöbb eszköz lehetővé teszi egy olyan oldal automatikus létrehozását, amely a szerverükön él, és tartalmazza a nevét az URL-ben.

2. Adja hozzá a webhelyéhez. A céloldal szoftverében nyissa meg a közzétételi ablakot, és másolja ki és fizesse ki a beágyazási kódot közvetlenül az egyik weboldalra.

3. Tedd fel a nyitóoldaladat a közösségi médiára. Ha Facebook-oldalt üzemeltet, promóciókat és céloldalakat szúrhat be az oldalak egyik lapjára.

4. Adja hozzá a domainhez. A céloldal és a webhely integrálásához össze kell kapcsolnia azt a domainjével. Ehhez adjon hozzá egy CNAME rekordot webszolgáltatója DNS-beállításaihoz, attól függően, hogy melyik céloldal szolgáltatóját használja.

5. A láblécben hivatkozzon a céloldalra.

6. Küldjön el egy linket egy ütemezett vagy kilépési szándékú felugró ablakban.

7. Adjon hozzá linkeket a blogbejegyzéseihez a céloldalra.

8. Helyezzen el egy hivatkozást a céloldalára egy forrásoldalon.

Hogyan tesztelsz egy céloldalt?

A céloldal közzététele után néhány lépést megtehet az oldal teszteléséhez és optimalizálásához a konverziók növelése érdekében. Íme néhány lépés:

1. Határozza meg tesztelési céljait, és legyen világos terve.

2. Legyen egy jól meghatározott mutatója, amelyre optimalizál.

3. Használjon harmadik féltől származó A/B tesztelőeszközt vagy a céloldal szoftverén belüli eszközt.

4. Egyszerre módosítson egy elemet (például egy címet, egy képet, egy cselekvésre ösztönzést vagy egy gomb színét), hogy megtudja, pontosan melyik változó okozta a teljesítmény változását.

5. Tekintse meg analitikai és jelentési irányítópultját, hogy megtudja, melyik céloldal konvertál a legjobban a követett mutató alapján.

Hatékonyak a céloldalak?

Igen, a céloldalak akkor hatékonyak, ha jól megtervezett marketingstratégiával és magas konverziós oldallal rendelkezik. Mivel azonban a legtöbb céloldal nem rangsorol a Google-on, és fizetett digitális marketingre használják őket, nem olyan hatékonyak, mint az Ön oldalai, amelyek a Google-on helyezkednek el, és ingyenes forgalmat generálnak. Végső soron azt szeretné, ha webhelye nagy forgalmú blogbejegyzései megbízható ajánlatot tartalmaznának a céloldalra.

Kell-e navigáció a céloldalakon?

A felhasználói élmény optimalizálása során célszerű navigációs linkeket elhelyezni a céloldalakon. Vannak azonban olyan esetek, amikor érdemes használni, és van amikor nem, attól függően, hogy ki a célközönség.

Ha potenciális ügyfeleket célzó kampányt futtat olyan új emberek számára, akik még soha nem keresték fel webhelyét, és nem ismerik a márkáját, érdemes lehet navigációt hozzáadni, hogy többet tudjanak olvasni a tartalomból, és kapcsolatba léphessenek a webhelyével.

Ha remarketingkampányt futtat olyan emberek számára, akik már ismerik a márkáját, és nagyobb valószínűséggel hajtanak végre konverziót, akkor eltávolíthatja a felső navigációs sávot, hogy ne vonják el figyelmüket, és csak az Ön ajánlatára összpontosítsanak.

Mindenesetre fel kell tüntetnie logóját a tetején, és linkelnie kell kezdőlapjára vagy webhelye más jelentős oldalára.

Összegzés

Ha a ROI növeléséről és a digitális marketing erőfeszítéseinek bővítéséről van szó, nem engedheti meg magának, hogy rossz minőségű céloldalakat hozzon létre.

A céloldalak kritikusak ahhoz, hogy a látogatók átjussanak a csatornán, ezért válassza ki a legjobbat magának.

Ezért gondosan válassza ki a céloldal-készítő eszközt, és a választás előtt mindenképpen próbálja meg megtalálni a vállalkozása számára legmegfelelőbb lehetőséget.

Az említett 13 platform mindegyike segíthet célzott forgalmat generálni, és a következő szintre emelni a konverziós arányt. Most rajtad múlik, hogy dönts. További információért elolvashatja Mark barátom teljes Instapage-értékelését is a Growth Marketing Pro-ról.