Használsz CRM szoftvert? Győződjön meg arról, hogy ez a megfelelő a vállalkozás számára.
A megfelelő CRM egyesíti az ügyfélélményi tevékenységeket a lead generálástól a kapcsolatkezelésig. Segít egy oldalon tartani a csapatokat és a részlegeket. A nagy szervezeteknek még nagyobb szükségük van rá, de olyan mértékű szükségük van rá, hogy a kisvállalati megoldások még nem állnak készen a megvalósításra.
Nem használna kisvállalkozási megoldásokat könyveléséhez vagy webes jelenlétéhez. Ezenkívül ne használja őket ügyfelei és ügyfélkapcsolatai kezelésére.
Olvasson tovább, hogy megtudja, mi is valójában az üzleti CRM, milyen CRM-funkciókat kell keresnie, valamint áttekintést nyújt a 2022-es nyolc legjobb üzleti CRM-megoldásról.
Jogi nyilatkozat: Ez a cikk kapcsolt linkeket tartalmaz, amelyekért díjmentesen kaphatok kis jutalékot, ha csomagot vásárol. Mindazonáltal ezek azok az eszközök, amelyeket megnéztem, és nagyon ajánlom az üzleti CRM-hez. Teljes leányvállalati nyilatkozatomat az adatvédelmi szabályzatomban olvashatja.
Mi az üzleti CRM?
A CRM a Customer Relationship Management rövidítése. Ez egy olyan rendszer vagy szoftver, amely segít a vállalatnak kezelni az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott interakcióit. A CRM-ek tárolják az ügyfelek adatait és a vállalattal folytatott interakcióik történetét, majd elemzik ezeket az adatokat, hogy betekintést nyújtsanak a vállalat ügyfélbázisába, és ezzel segítsék a kapcsolatok növekedését.
A vállalati CRM egy átfogóbb szoftver, amely egyetlen platformon egyesíti az ügyfelekkel kapcsolatos munkafolyamatokat. Például, míg a CRM képes összegyűjteni az ügyfelek vásárlási előzményeit, a vállalati CRM nyomon követheti az összes olyan marketingkampányt is, amelyet a vezető előmozdítására használtak.
Az ilyen adatok lehetővé teszik olyan dolgok nyomon követését, mint például az ügyfélszerzési költségek, ami segíthet csökkenteni a működési költségeket vagy módosítani a marketingstratégiáját.
Az üzleti megoldások jellemzően a nagyobb vállalatokra irányulnak, de nem kell „üzleti szintű” szervezetnek lenni ahhoz, hogy kihasználhassa az olyan hatékony eszközök előnyeit, mint a HubSpot Sales Hub Enterprise.
Bármelyik utat is választja, sokkal fontosabb, hogy megszerezze a vállalkozása növekedéséhez szükséges funkciókat.
Apropó…
Mitől lesz jó üzleti CRM szoftver?
Bármilyen jó üzleti CRM segít abban, hogy „360°-os képet” kapjon ügyfélbázisáról, valamint az egyes ügyfelekről, így tájékozott, adatvezérelt döntéseket hozhat, amelyek optimalizálják a bevételt, miközben javítják az elégedettséget és az ügyfelek hűségét.
A Gartner szerint a jó CRM-szállítók a funkcionalitásra helyezik a hangsúlyt az üzleten belül négy kritikus szegmensben: értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat és e-kereskedelem. Ezek kielégítéséhez keresse meg:
- Kapcsolattartás. Minden jó CRM gyűjti és rendszerezi az ügyfelek adatait. Sokan fejlett keresési funkciókkal is rendelkeznek, amelyek strukturált és strukturálatlan adatokat kezelnek.
- Ügyféllehetőség és leadkezelés. Az ügyfelek interakcióinak és a potenciális ügyfelek életciklusának nyomon követése segít megérteni demográfiai adataikat, ápolni a potenciális ügyfeleket, és azonosítani azokat az ügyfeleket, akik a legnagyobb valószínűséggel konverziót hajtanak végre.
- Jelentések és elemző eszközök. A valós idejű adatok segítségével nyomon követheti munkafolyamatait, miközben megadja a szükséges információkat a jövőbeni kampányok hatékonyabbá tételéhez.
- Testreszabható képernyők. Alakítsa munkaterületét vállalata és csapata igényeihez.
- Mobil alkalmazások. Lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy mobileszközükön hozzáférjenek a CRM-hez, még akkor is, ha távolról vagy terepen dolgoznak. Minden jó CRM kompatibilis iOS és Android rendszerrel.
- Értékesítési és marketing funkciók. Automatizálja az értékesítéssel és marketinggel kapcsolatos funkciókat, beleértve a rendeléskezelést és az előrejelzést.
- Integrációk. Az üzleti CRM-nek könnyen integrálhatónak kell lennie a technológiai csomaggal, beleértve az adatvizualizációs eszközöket vagy az e-kereskedelmi platformot.
- Cloud hosting. A helyszíni CRM-megoldások elérhetetlenségének és hatékonyságának megszüntetése, miközben javítja az adatbiztonságot.
- Vevőszolgálat. Kérdései lesznek, ezért győződjön meg arról, hogy szolgáltatója készséggel válaszol rájuk.
Mi a legjobb üzleti CRM?
A CRM-megoldás pontosan az lehet, amire szüksége van az üzleti folyamatok megszervezéséhez és felgyorsításához. A kisvállalkozások és nagyobb társaik egyaránt értékelni fogják a vállalati CRM-megoldások erejét.
Íme nyolc a legjobb üzleti CRM-szoftver, amelyet figyelembe kell venni.
1. HubSpot Sales Hub Enterprise
Vállalati ár: 120 USD/felhasználó havonta (10 felhasználótól kezdődően)
A HubSpot Sales Hub előnye: A HubSpot Sales Hub Enterprise egy hatékony és átfogó CRM-platform, amely bármilyen méretű vállalat üzleti igényeit képes kielégíteni. A HubSpot ökoszisztéma többi részéhez hasonlóan ez is egyesíti a könnyű használhatóságot az erővel, mindent egy fedél alá helyezve, hogy hozzáláthasson az üzlethez.
A Sales Hubs integrálható a HubSpot CRM-mel, egy ingyenes felhőalapú CRM-mel, amely további funkciókat biztosít a Growth Platform által már elérhetőeken túl. Vállalati szintű megoldásával a következőket is kapja:
- Számos e-mail marketing funkció. Az automatizált e-mail sorozatoktól a testreszabható sablonokig marketingcsapata potenciális ügyfeleket generálhat és táplálhat egy e-mail marketingeszköz segítségével.
- Támogatás az értékesítési folyamathoz. A marketingautomatizálástól a folyamatkezelésig, a prediktív potenciális ügyfelek pontozásáig és az ütemező szoftverekig minden egy helyen megtalálható.
- Szinkronizálás a többi platformmal.
- Testreszabható jelentések. Rengeteg mérőszám létezik, és testreszabhatja a funkciót, hogy magas szintű vagy részletes részleteket kapjon szíve szerint.
- Értékesítési útmutatók. A szkriptektől a gyönyörűen formázott ajánlatokig, ügyeljen arra, hogy csapatai kéznél legyen minden, ami az értékesítés lezárásához szükséges.
- Munkafolyamat-bővítmények. Sok adatot kell mozgatnia? Végezze el zökkenőmentesen a bővítményeket, amelyek támogatják az Ön által használt eszközöket.
- Elkötelezett ügyfél-siker menedzser. Kérjen segítséget, amikor és ahol szüksége van rá, egy elkötelezett HubSpot-szakértőtől, aki megérti vállalkozását és céljait.
A HubSpot Sales Hub Enterprise használatának megkezdéséhez beszéljen értékesítési csapatával.
2. Salesforce
Üzleti ár: 150 USD/felhasználó havonta (1500 USD/hó 10 felhasználó esetén), 30 napos ingyenes próbaverzió
A jó dolog a Salesforce-ban: A CRM-szoftverek terén nagyrészt vezető szerepet betöltő Salesforce szolgáltatásban gazdag platformmal rendelkezik, amelyet elsősorban mobilra terveztek. Ez azt jelenti, hogy marketingcsapata mindig hozzáfér mindenhez, amire szüksége van, függetlenül attól, hogy hol vannak.
A Salesforce azzal tűnik ki, hogy képes összehangolni az értékesítési, marketing- és ügyfélszolgálati csapatokat, mindezt egy fedél alatt, ahol teljes rálátása van az ügyfelek életciklusára és kommunikációjára. Ezenkívül az alábbi előnyöket kínálja:
- Fokozott adatbiztonság. Az ügyfél-hitelesítéstől az adattitkosításig a Salesforce biztonságban tartja a vállalat legérzékenyebb adatait, miközben hozzáférhetővé teszi azokat.
- Mesterséges intelligencia által hajtott üzleti információk. A Salesforce Einstein konkrét és személyre szabott ajánlásokat kínál vállalkozása számára. Gépi tanulást is használ szabályalapú lead-pontozással és korlátlan számú egyéni alkalmazással.
- Területkezelés. A Salesforce egyedülálló a vállalati CRM-megoldások között, mivel képes területkezelést kínálni az értékesítési csapatok jobb nyomon követése érdekében.
- Nagymértékben testreszabható jelentések. Szerezzen személyre szabott, valós idejű betekintést szegmensek, többcsatornás adatok és egyebek segítségével, pontosan az Önnek legmegfelelőbb módon.
Ha részletesebben szeretné áttekinteni ezeket a legnépszerűbb eszközöket, tekintse meg a HubSpot és a Salesforce összehasonlítását.
3. Oracle CRM On Demand
Cégár: Árajánlat kéréséért vegye fel velünk a kapcsolatot.
Az Oracle CRM On Demand jó tulajdonsága: Az Oracle CRM On Demand az egyik legrégebbi elérhető CRM-megoldás, és továbbra is népszerű választás a vállalkozások számára. Sok vállalat az egyszerű beállítási folyamat és a vállalati szintű biztonság miatt veszi igénybe, amely megőrzi üzleti adatait.
Lehet, hogy az Oracle CRM On Demand nem rendelkezik olyan elegáns műszerfallal, mint néhány újabb szoftvermegoldás, de számos olyan funkciója van, amelyek miatt érdemes komolyan megfontolni. Összességében szeretem őket:
- Az értékesítési termelékenység jellemzői. Hozzáférhet a vezető minősítéshez, az értékesítés automatizálásához, a valós idejű jelentésekhez, a progresszív profilalkotáshoz és minden máshoz marketingcsapatai számára.
- Bejövő és kimenő kampányok. Számos potenciális ügyfél-fejlesztő és -kezelő eszköz segít a potenciális ügyfelek rögzítésében, konvertálásában és megtartásában.
- Iparági jellemzők. Az Oracle CRM On Demand népszerű az élettudományok, a csúcstechnológia, a gyártó és a vagyonkezelési iparágak körében, mert olyan funkciókat építettek ki, mint például a bevételkövetés.
- Kiterjedt integrációk. Építse fel ökoszisztémáját az Oracle On-Demand Web Services API-jával, és biztosítson gyors hozzáférést a felhasználóknak más rendszerek kontextuális adataihoz, így optimalizálhatja a termelékenységet.
4. Zoho CRM
Üzleti ár: 35 USD/felhasználó havonta, 15 napos ingyenes próbaverzió
A Zoho CRM jó dolog: a Zoho CRM több mint 150 000 vállalatot lát el 180 országban. Ügyesen megfelelnek minden méretű vállalkozás igényeinek, és a vállalati szintű cégek is tökéletesen méretre fogják kínálatukat. Még az ő platformjukra való migrálásban is segítenek, biztosítva a zökkenőmentes átmenetet a régi rendszere és az övék között.
A Zoho CRM négy szintű előfizetést kínál; valójában többet is lehet kapni, mint amit a vállalati szintű csomag kínál. Ha továbbfejlesztett funkciókra és fejlett üzleti intelligenciára vágyik, beszerezheti az Ultimate csomagot. Ellenkező esetben az üzleti terv a következőket tartalmazza:
- Értékesítési funkciók az ügyfél útjának alapján. Javítsa értékesítési folyamatát automatizált lead-pontozással, ügyletkezeléssel, csatornák közötti kommunikációval és még sok mással.
- Mesterséges intelligencián alapuló információ. Használja ki a mesterséges intelligencia által támogatott asszisztens előnyeit a prediktív értékesítéshez és a feladatok vagy levezetések automatikus hozzárendeléséhez a legmegfelelőbb ismétlésekhez.
- Találkozók és kereskedelmi bemutatók. Vezessen megbeszéléseket és prezentációkat közvetlenül a CRM platformról, lehetővé téve csapata számára, hogy virtuálisan kapcsolódjon és együttműködjön.
- Széleskörű testreszabás. Konfigurálja CRM-jét csapata speciális igényeihez a szolgáltatások átfogó könyvtárával, valamint kiterjedt, harmadik féltől származó alkalmazás- és szoftverintegrációkkal.
5. Pipedrive
Vállalati ár: 99 USD havonta, 14 napos ingyenes próbaverzió (legalább 10 felhasználó)
Mi a nagyszerű a Pipedrive-ban: A Pipedrive arról ismert, hogy kiemeli a felhasználói élményt, kezelőfelületét a lehető legintuitívabbá és felhasználóbarátabbá teszi. Bár úgy tűnik, hogy az eszközt elsősorban a kisvállalkozásoknak szánták, sok vállalkozás kedveli, mert nagyon könnyű, és nagyon jól működik más rendszerekkel és alkalmazásokkal.
Noha az üzleti verzió nem ad hozzá további funkciókat a csomaghoz, ehhez legalább 10 fős csapat szükséges. Egyéni bevezetést is kap, amely segítséget nyújt az átálláshoz, valamint személyre szabott támogatást a CRM-hez. Egyébként a Pipedrive kínál néhány olyan funkciót, amelyeket érdemesnek tartunk figyelembe venni:
- Elkötelezettség az adatvédelem és az adatbiztonság iránt. Az erős adatbiztonsági intézkedések mellett a Pipedrive megfelel a GDPR-nak.
- Nyissa meg az API-t. Pontosan azokat a funkciókat fejlesztheti ki, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a platformból.
- 150+ integráció. Használja a Pipedrive belső integrációs felületét, vagy működjön együtt a Zapierrel a tökéletes beállításhoz.
- Speciális láthatósági beállítások a megállapodásokhoz és kapcsolatokhoz. Egy pillantással teljes mértékben szabályozhatja, hogy mi látható berendezése és személyzete számára.
6. Microsoft Dynamics 365
Üzleti ár: Részlegenként változó, kérjen árajánlatot.
A Microsoft Dynamics 365 jó tulajdonsága: A HubSpot növekedési platformhoz hasonlóan a Microsoft Dynamics 365 is egy funkció és részleg szerint rendezett üzleti alkalmazások készlete. Ahelyett, hogy hatalmas mennyiségű eszközt biztosítana Önnek, választhat marketing, ügyfélinformáció, értékesítés, pénzügy, műveletek és egyebek közül. Egy felhő alapú eszközben egyesítették a vállalati erőforrás-tervezést és a CRM-et.
A Microsoft Dynamics 365 sokkal többre készült, mint egy CRM, de továbbra is ügyfélközpontú megközelítést igényel. Olyan innovatív technológiát talál, amely felerősíti értékesítési hatékonyságát, többek között:
- Marketing támogatás. A marketing automatizálástól a lead pontozásig és az A/B tesztelésig a „hagyományos” CRM összes funkcióját megkapja.
- Beszélgetési intelligencia technológia. Ismételje meg a sikeres értékesítési hívásokat, hogy azonosítsa, mi működött és miért, majd használja ezt a tudást a személyzet képzésére.
- Vegyes valóság terméknézegető. Jelenítse meg terméke 3D-s digitális klónját a munkapadon, mintha valóban ott lenne.
- Zökkenőmentes integráció az Office 365-tel. Ha már használja az Outlookot vagy a Microsoft 365-öt, a Microsoft Dynamics 365 még tovább bővíti az univerzumot.
7. Friss értékesítés
Üzleti ár: 79 USD/felhasználó havonta, 21 napos ingyenes próbaverzió
A Freshsales CRM jó tulajdonsága: A Freshsales CRM a Freshworks üzleti csomag része, amely helpdesk szoftvert és IT-szolgáltatásmenedzsment szoftvert tartalmaz. Ennek a csomagnak a részévé kíván válni, a Freshsales kissé koncentráltabb, mint a többi elérhető üzleti CRM-megoldás.
Ez azonban egyáltalán nem jelenti azt, hogy a speciálisabb funkciók korlátoznák. Valójában a Freshsales kínál néhány olyan funkciót, amelyek más megoldásokban nehezen elérhetőek. Nekünk tetszik:
- Több valuta és többnyelvű támogatás. Az egynél több országban működő gazdasági társaságok értékelni fogják ezeket a jellemzőket.
- Freshcaller integráció. Hívásokat kezdeményezhet csapatai között egyetlen kattintással, miközben automatikusan rögzíti az információkat.
- Automatikus profilgazdagítás. Kapjon automatikusan feltöltött elérhetőségi adatokat, közösségi hálózatokat és nyilvános információkat.
- Elkötelezett fiókkezelő. A vállalkozások egy dedikált munkatársat kapnak a Freshsales CRM-től, hogy segítsen nekik bármilyen szükségletükben.
8. SugarCRM
Üzleti ár: 85 USD/felhasználó havonta (minimum 10 felhasználó)
A SugarCRM jó tulajdonsága: Az eszközöknek ez az ökoszisztémája a mesterséges intelligencia előnyeit használja nagyszámú szolgáltatás biztosítására. Különösen szeretjük:
- Prediktív betekintések. Szerezzen be olyan prediktív információkat a mesterséges intelligencia segítségével, amely bizonyítottan optimalizálja értékesítési folyamatát és teljesítményét.
- Ügyfélélmény-menedzsment eszközök. Tanulmányozza és javítsa ügyfelei élményét adatokkal és egy sor CRM-eszközzel, amellyel mindezt irányítani tudja.
- Rugalmas testreszabás. Akár automatizálnia kell az egyszeri értékesítési folyamatokat, akár át kell vennie a rendszer részleteit, ezt teljes körű API-kkal megteheti.
- SaaS lehetőségek a helyszínen. Az épületen belül szeretné tartani adatait? Nincs mit. A SugarCRM az Ön vállalkozására szabott helyi megvalósítást kínál.
A legfontosabb tudnivalók: A megfelelő üzleti CRM-megoldások elősegítik vállalkozása növekedését
A CRM-szoftver segít egységesíteni a munkafolyamatokat a részlegek között, ami kritikus fontosságú a vállalati szintű vállalatoknál, ahol az értékesítési, marketing és egyéb részlegeknek összhangban kell lenniük.
Bár sok CRM létezik, amely ilyen kohéziót tud nyújtani a vállalkozásoknak, egy vállalati CRM-rendszer képes ezeket a nagyvállalatok számára a kívánt léptékben biztosítani.
Nyolc nagyszerű üzleti CRM-platformot ismertettünk, kiemelve mindegyik egyedi jellemzőit. Tehát lépjen előre, és határozza meg üzleti igényeit, majd válasszon. Bármelyikükkel jó kezekben van, és olyan helyzetben van, hogy növelje vállalkozását.