Manapság szinte minden marketingszakember tart webináriumot. A webinárium-szoftver használata az egyik legjobb módja a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatteremtésnek és az értékesítési tölcséren való áthelyezésnek.
Az élő webináriumok lebonyolítása azonban kihívást jelenthet.
Biztos vagyok benne, hogy mindannyian tapasztaltunk rossz internetkapcsolatot, véletlenszerűen kirúgtak minket egy megbeszélésről, vagy elfelejtettünk kattintani a Találkozó rögzítése gombra .
Ezenkívül a webináriumok természetesen nem garantálják a magas konverziós arányt.
Míg maguk a webináriumok nagyszerű lehetőséget kínálnak a videokonferencia és a marketing automatizálás összekapcsolására, az ördög a részletekben rejlik:
- Milyen élményt jelent a váróterem nézőinek?
- Mennyire egyszerű a nézőknek letölteni a beépülő modult és csatlakozni az értekezlethez?
- Hány előadó lehet egyszerre?
- Mennyire jó minőségű a hang?
- Hány nézőt tudsz egyszerre bemutatni?
Szeretne közvetlenül a legjobb lehetőségeinkhez ugrani?
Íme egy videó a legjobb webinárium-eszközökről (Livestorm, Demio és WebinarJam) és azok használatáról:
Fogjunk hozzá.
Melyik a legjobb webinárium szoftver?
Íme a legjobb választásaim a legjobb webinárium-szoftverekhez, amelyeket idén kipróbálhatok.
- Élővihar.
- Demio.
- WebinarJam.
- WebinarNinja.
- GoToWebinar.
- Élő webinárium.
- EverWebinar.
- Kék farmer.
- Saját konferencia.
- EasyWebinar.
- Kattintson a Találkozó elemre.
- BigMarker.
- Választ kapni.
- Adobe Connect.
- WebinarsOnAir.
- Hangout a Google.
- Élő közvetítés.
- Zoomolás.
- AnyMeeting.
- Webex.
- DaCast.
1. Élővihar.
A legjobb webinárium szoftver (ingyenes – 99 USD / hó).
A Livestorm egy nagyszerű webinárium-eszköz, amely csodálatos termékbemutatókhoz és értékesítésekhez. Szoftverük bármilyen böngészőben működik, a webinárium méretére vonatkozó korlátozások nélkül. Ezenkívül bármilyen eszközről elérhető, beleértve a számítógépeket, laptopokat, táblagépeket és mobiltelefonokat.
Eszközével élő, igény szerinti vagy automatizált webináriumokat is futtathat. A webináriumok kiválóan alkalmasak olyan élő eseményekre, mint a termékbemutatók, az ügyfelek képzése és egyéb műszaki értékesítési témák.
Igény szerinti és automatizált webináriumaik a legjobban az online kurzusokhoz, az alkalmazottak beiskolázásához és a videopodcast interjúkhoz működnek.
Az egyik olyan terület, ahol kiemelkedik, az e-mail-logisztika, ahol promóciós e-maileket küldhet, automatizálhatja ezeket, ellenőrizheti az e-mailek állapotát, és személyre szabható. Ez a webinárium eszköz is nagyon komolyan veszi az adatbiztonságot, és 100%-ban GDPR-kompatibilis.
A Livestorm emellett az ügyfelek bevonására is összpontosít olyan tevékenységekkel, mint a felmérések, a kérdések és válaszok, valamint a pozitív szavazatok használata.
Ezenkívül megkönnyítik az emberek számára, hogy csatlakozzanak a webináriumokhoz. Nem kell regisztrálniuk vagy külön fiókot létrehozniuk, egyszerűen egy kattintással és internetkapcsolattal csatlakozhatnak.
Főbb jellemzői:
- Könnyű beállítási folyamattal hozzáférést biztosít a rendkívül reagáló webinárium-témákhoz.
- Kínáljon interaktív csevegéseket szavazásokkal, kérdésekkel, csevegésekkel és egyebekkel a jobb ügyfélélmény érdekében.
- Kiváló termékbemutatókhoz és 1:1 találkozókhoz a potenciális ügyfelek minősítéséhez és az értékesítési folyamat javításához.
- Integráljon és elemezzen webináriumokat és videokonferenciákat.
- Magas szintű automatizálást biztosít a webinárium sorozatokkal.
- Átfogó, többnyelvű ügyfélszolgálatot kínál.
- Olyan funkciókat tartalmaz, mint az egykattintásos meghívó, a képernyőmegosztás, a regisztrációs űrlapok beágyazásának lehetősége stb.
- A Livesorm freemium csomagot kínál alapvető funkciókkal.
- Részletes jelenléti elemzést, visszajátszási elemzést, betűtípus-követést és elköteleződési jelentéseket biztosít.
- Korlátlan felvételi tárhely.
- Lehetővé teszi az adatok exportálását CSV vagy XLS formátumban.
- Lehetővé teszi a Zapier használatát, és több mint 1000 alkalmazással integrálható.
- Mutasson CTA-kat a webináriumokon, hogy cselekvésre ösztönözze a nézőket.
Árazási tervek:
A Livestorm három árazási tervet kínál.
Webinar & Meet Basic – Az első terv egy freemium-terv, és olyan alapvető funkciókat tartalmaz, mint a korlátlan igény szerinti webináriumok, értekezletek stb.
Meet Premium: A „Meet Premium” csomag havi 31 dollárba kerül / házigazda, és legfeljebb 8 résztvevőt engedélyez.
Prémium webinárium: A „Prémium webinárium” csomag havi 99 dollárba kerül gazdánként, és webináriumonként 4 órára korlátozódik.
Vállalkozás: Létezik az „Enterprise” terv is. Olyan funkciókat kínál, mint több munkaterület kezelése egységes számlázással, prémium képzés és SLA elérhetőség. Itt személyre szabott árajánlatot kap az Ön igényei alapján.
Összességében ezek egy kiváló minőségű eszköz, és élő funkcióik nagyszerűek a termékbemutatókhoz és az értékesítési képzésekhez.
Ingyenesen elkezdheti a Livestorm szolgáltatást, és több résztvevő számára prémium csomagra válthat.
Prueba élővihar
2. Demio.
A legjobb webinárium szoftver marketinghez (25% kedvezménnyel).
A Demio a második számú választásom, és a letöltés nélküli webináriumok nagyszerű keveréke a közönség számára és a marketingeszközök, amelyek több potenciális ügyfeleket generálnak.
Ami a vizuális esztétikát illeti, valós idejű HD videó streamelést és nagyszerű megjelenésű platformot kínál.
Mindent az Ön márkájához igazítottunk, és minden videokonferencia funkcióval rendelkezik, amire szüksége van: élő és automatizált webináriumok, visszajátszások, regisztrációs céloldalak stb.
Minden árazási terv nagyszerű alapfunkciókat kínál, beleértve a fejlett webinárium-beállítást, a hét minden napján 24 órában elérhető chat- és e-mail-támogatást, korlátlan számú webináriumot, 100 felvétel tárolására alkalmas tárhelyet és robusztus elemzéseket.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Felhőalapú automatizált webinárium-felvételek és események.
- Beszélgetések, felmérések, prospektusok és nagyszerű váróterem.
- Integrált elemzést és információkat biztosít.
- Könnyen integrálható más marketingeszközökkel.
- E-mail automatizálás és eseményemlékeztetők.
ÁRCSOMAGOK:
A Demio 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, amely lehetővé teszi az összes funkció tesztelését. Íme a fizetett terveik részletezése.
- Kezdő terv: 34 USD havonta egy 50 fős webinárium teremért
- Növekedési terv: 69 dollár egy 150 fős szobaért
- Üzleti terv: 163 USD havonta egy 500 fős szobaért.
Összességében, ha hatékonyabb webináriumokat szeretne lebonyolítani beépített marketingeszközökkel, és nincs szükség letöltésre, próbálja ki a Demiót.
Demio teszt
3. WebinarJam.
Legjobb a pop-up termékek webináriumokon való értékesítésére (1 USD 14 napos próbaverzió).
A WebinarJam a harmadik helyen áll a ma elérhető legjobb webinárium-programok listáján. Ha kevés vagy egyáltalán nem ismeri a webinárium létrehozását, akkor ez a könnyen használható webinárium-platform segít Önnek.
Ezenkívül lehetővé teszi, hogy közvetlenül egy YouTube-oldalra streameljen, és biztonságos, jelszóval védett online találkozót tartson célközönségével.
Ezenkívül néhány külön előnyt is kínál más eszközökkel szemben, mint például:
- A webinárium során előugró ablakokat jeleníthet meg a közönség számára, lehetővé téve számukra, hogy közvetlenül a webináriumon vásárolják meg termékét vagy szolgáltatását.
- Kiváló kétirányú kommunikációt kínál a fejlett élő chaten keresztül, amely videót készít a résztvevőről az 1:1 videokommunikációhoz
A WebinarJam egyedi és egyedi sugárzáselosztási technológiát alkalmaz, amely univerzális jelet hoz létre. Ezenkívül a legújabb technológiát használja, mint például az RTMP, WebRTC, HLS és a Flash, így szinte minden böngészővel és webes eszközzel kompatibilis.
Ezenkívül további lenyűgöző funkciókat is kap, mint például a HD videó, az ügyfelek felé néző felületek, a könnyen használható vezérlőpanelek és a több előadó lehetősége.
Minden felvétel automatikusan rögzítésre kerül, így a visszajátszás elküldhető a közönségnek. Ezenkívül az eszköz használata rendkívül egyszerű, és oktatóvideókkal is segítik az út minden lépését.
A WebinarJamról szóló teljes értékelésemet itt olvashatja el.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Automatikus felvétel.
- Kiváló ügyfélszolgálatot kínál.
- Beépített automatikus válasz.
- A közösségi média integrációi.
- Lehetővé teszi több asszisztens egyszerű kezelését.
- Kompatibilitás különféle böngészőkkel és operációs rendszerekkel.
- Lehetővé teszi felmérések és szavazások beépítését a webináriumba.
- Rendkívül felhasználóbarát, felhasználóbarát felületekkel és panelekkel.
- Gyors beállítási folyamat; körülbelül 60 másodpercig tart a munka megkezdése.
ÁRCSOMAGOK:
- Alapterv: 499 USD / év (41,58 USD / hó). Ez a terv legfeljebb 500 résztvevőt biztosít webináriumonként, legfeljebb 3 előadót és a hét minden napján 24 órában elérhető támogatást.
- Szakmai terv: 699 USD / év (58,25 USD / hó). A profi tervvel a résztvevők száma 1000-re, a felszólalók száma pedig 4-re nő.
- Prémium csomag: 999 USD / év (83,25 USD / hó). Ez a terv azoknak a vállalkozásoknak szól, amelyek nagymértékben támaszkodnak a webináriumokra online marketingjük során. Akár 6 előadóval és akár 5000 fős webinárium-közönséggel rendelkezik.
Összességében a funkciók, az egyszerű használat, a támogatás és a képzés, valamint a 30 napos pénz-visszafizetési garancia alapján a WebinarJam az egyik legjobb választás ebben az évben.
Titok: Kezdje a WebinarJam 14 napos próbaverziójával 1 dollárért, hogy tesztelje szolgáltatásait. Nyissa meg az árképzési oldalt, és mutassa az egeret a képernyő tetejéhez, hogy ezzel az ajánlattal aktiválja a kilépési szándék előugró ablakát.
Prueba WebinarJam
4. WebinarNinja.
A legjobb platform csúcskategóriás oktatók számára (39 USD / hó).
A WebinarNinja egy hatékony, többfunkciós megoldás, amelyet olyan nagy márkák bíznak meg, mint az AppSumo, Podia, Printful és mások. Az egyik legegyszerűbben használható eszközként ismertek, azonnali regisztrációval és köszönő oldalakkal, így kevesebb mint egy perc alatt készíthet webináriumot.
A WebinarNinja lehetővé teszi négy különböző típusú webinárium létrehozását:
- Élő – Élő műsorvezetővel a közönség interakciója érdekében.
- Automatizált – Rögzített webináriumok, amelyek meghatározott időpontokban vagy igény szerint futnak.
- Sorozat: több webináriumból álló csoport.
- Hibrid: élő és rögzített videó kombinációja.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Villámgyors élő chat.
- Azonnali képernyőmegosztás.
- Futtasson le több felmérést a webinárium előtt, közben és után.
- Az ajánlatok a webinárium során bármikor megjelenhetnek.
- E-mail automatizálás és cseppkampányok.
- Magas konvertáló képességű egyéni regisztrációs céloldalak.
- Elemző panel adatok exportálásának lehetőségével.
- Integráció több mint 1000 alkalmazással a Zapierrel.
ÁRCSOMAGOK:
A WebinarNinja 14 napos ingyenes próbaverzióval teszteli funkcióit. Négy fizetős csomagja is van:
- Kezdő tervük havi 39 dollár, és jól működik azon felhasználók számára, akiknek csak 100 webinárium-nézőre van szükségük.
- Ezután a legnépszerűbb Pro-tervük 79 USD/hó, és további 200 résztvevővel, valamint webinárium-sorozat létrehozásának lehetőségével jár.
- Plusz csomagjuk is van 129 USD/hó áron, energiatervük pedig 199 USD/hó, fejlettebb funkciókkal.
Ezek a magasabb szintű tervek hibrid webináriumokat (élő és rögzített webináriumok sorozatát) és több élő nézőt tesznek lehetővé egyszerre.
Összességében a WebinarNinja nagyszerű eszköz azok számára, akik fejlett funkciókat és webináriumok gyors létrehozását keresik.
Próbálja ki a WebinarNinja szolgáltatást, és kap egy ingyenes 14 napos próbaverziót.
Prueba WebinarNinja
5. GoToWebinar.
A legjobb webkonferencia szoftver nagy szervezetek számára (89 USD / hó).
A következő webinárium szoftver a listámon a GoToWebinar. A GoToWebinar segítségével nem kell aggódnia a webinárium megszervezésével járó zűrzavar és zűrzavar miatt, és összpontosíthat több ember elérésére és vállalkozása bővítésére.
Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja a webinárium időpontját, és minden másról ő gondoskodik.
Emellett számos olyan funkciót is elérhetővé tesz, amelyek fokozzák a webinárium élményét, a rugalmas ütemezéstől a teljes eseménykezelési folyamatig. Számos beépített webinárium-sablonhoz is hozzáférhet, amelyek a legjobb üzleti környezetet biztosítják.
Ráadásul az olyan lenyűgöző funkciókkal, mint az automatikus e-mailes emlékeztetők, a személyre szabható webinárium-meghívók és a magas konverziót generáló regisztrációs oldal, most népszerűsítheti következő eseményét, és hatalmas forgalmat generálhat. Az egyéb funkciók közé tartoznak a beépített szavazások és felmérések, az automatikus webinárium-felvételek és még sok más.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Előre rögzített események.
- Robusztus elemzés.
- HD videó minőség.
- Ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét 7 napján.
- GoToMeeting integrációk.
- Beépített szavazások és közvélemény-kutatások a közönség elköteleződéséhez.
- Automatikus rögzítés, amely azután online megosztható.
- Zökkenőmentes integráció olyan eszközökkel, mint a Zapier, Salesforce, Unbounce stb.
- Forráskövetés, hogy megtudja, melyik csatorna eredményezte a legtöbb regisztrációt a webináriumra.
ÁRCSOMAGOK:
A Starter csomag havi 89 dollárba kerül 100 résztvevő esetén, havi 199 dollárba 500 résztvevő esetén és 429 dollárba havonta 1000 fő esetén, mindezt éves előfizetésért. Ingyenes próbaidőszakot is indíthat akár 100 fővel; Hitelkártya nem szükséges.
KONSZ:
- A Starter terv 100-ra korlátozza a részvételi arányt.
- Magasabb áron érkezik, mint a listán szereplő más eszközökhöz.
Prueba GoToWebinar
6. Élő webinárium.
A legjobb élő közvetítéshez (ingyenes – 95,20 USD / hó)
A LiveWebinar egy felhő alapú webinárium eszköz, amely lehetővé teszi webináriumok rendezését, képernyők megosztását, élő videó streamelést, képernyőrögzítést, közösségi médiában való közvetítést stb. Több mint 42 adatközponttal, több mint 99%-ban SLA-val rendelkezik, és több mint 1000 résztvevőt tud fogadni.
Az alkalmazás telepítése vagy letöltése nélkül is csatlakozhat és lebonyolíthat webináriumokat, közvetlenül az internetböngészőkből, például Chrome, Opera, Firefox stb. Ezenkívül a webináriumok webhelyébe való beágyazásának lehetősége segít webináriumok futtatásában vagy megjelenítésében közvetlenül a webhely látogatói számára. Az eszköz integrálható különféle platformokkal, például e-mailekkel, telefonokkal és szöveges üzenetekkel, hogy segítsen meghívni a tagokat a következő webináriumra.
A webinárium platform segít élőben közvetíteni az összes közösségi média platformon, mint a Facebook, Youtube, Vimeo stb. Akár csatlakoztathatja is, és minden eszközéről dolgozhat, beleértve az okostévéket, számítógépeket és mobiltelefonokat is.
A LiveWebinar lehetőséget kínál arra, hogy a teljes webináriumot vagy a webinárium egy részét HD minőségben rögzítse. Ezután megoszthatja bárkivel, vagy beágyazhatja bármilyen platformra, beleértve a webhelyét vagy más külső platformokat.
Élő közvetítések és valós idejű webináriumok közben is megoszthatja asztali képernyőjét egyetlen kattintással.
Ezenkívül lehetővé teszi a közönség elköteleződésének elemzését, valamint speciális jelentések és statisztikák létrehozását és megosztását.
A webinárium lebonyolítása közben cseveghet a résztvevőkkel, közvélemény-kutatásokat és közvélemény-kutatásokat folytathat. Arra is van lehetőség, hogy cselekvésre ösztönző gombokat helyezzen el, amelyek arra ösztönzik a résztvevőket, hogy tegyenek bármilyen műveletet, és több potenciális ügyfél konvertáljon.
Hasznos az a képesség is, hogy különböző alkalmazottakhoz vagy kollégákhoz rendelhetők szerepek. Így a webinárium vagy az élő közvetítés során különböző feladatokat intézhet.
Ezenkívül a webináriumokat saját választása szerint testreszabhatja különböző sablonokkal, színekkel és saját márkaelemekkel.
Az integráció magában foglalja az összes elsődleges marketing automatizálási eszközt, mint például a MailChimp, a Campaign Monitor, a FreshMail, a Slack stb.
Főbb jellemzői:
- A WhiteBoard funkció segítségével dokumentumokra és videókra támaszkodva fejezheti ki ötleteit. Meghívhatja nézőit is rajzolásra.
- Adjon hozzá Prezi űrlapokat webináriumaihoz.
- Ossza fel főtermét kisebb tárgyalótermekre, akár élő találkozók közben is.
- Ez lehetővé teszi akár 1000 résztvevő fogadását.
- Maximum 5 résztvevő számára ingyenes a díj.
- Minden árazási tervhez 14 napos ingyenes próbaidőszak tartozik.
- A webináriumokba szalaghirdetéseket helyezhet el.
- A csevegéseket valós időben fordíthatja le az Ön által választott nyelvre.
- A webinárium lebonyolítása során kvízeket, felméréseket és közvélemény-kutatásokat is megadhat.
- Játssza le YouTube-videóját webináriumtermeiben.
Árak:
A LiveWebinar a következő négy árazási tervet kínálja:
- Ingyenes: 0 USD havonta (legfeljebb 5 résztvevő)
- Pro: 11,99 USD havonta (akár 100 résztvevő)
- Üzleti: 95,20 USD havonta (legfeljebb 500 résztvevő)
- Egyedi: egyedi árképzés (több mint 1000 résztvevő esetén)
Az összes terv tartalmaz olyan funkciókat, mint a Prezi prezentációk, tesztek, szavazások és felmérések hozzáadásának lehetősége, e-mailes meghívók, tábla, képernyőmegosztás stb.
Kezdheti egy 14 napos próbaverzióval.
Prueba élő webinárium
7. EverWebinar.
A legjobb automatizálási funkciók (1 dollár 60 napos próbaverzió).
A „leghatékonyabb automatizált webinárium-platformnak” tekintett EverWebinar az egyik legnépszerűbb eszköz ezen a listán. A WebinarJam közvetlen integrációjával készült, bár az anyavállalat külön-külön vagy csomagban értékesíti őket.
Egyes funkciók közé tartozik a teljesen automatizált ügyféltevékenység-alapú e-mail kapcsolatok, a felhasználók tájékoztatásának képessége, valamint a WebinarJam felhasználók három percnél rövidebb idő alatti befejezése. Ezenkívül automatikusan rögzíti a webináriumokat, hogy a felhasználó újra lejátszhassa azokat a potenciális ügyfelek számára.
Az EverWebinar a legalkalmasabb olyan kis- és középvállalkozások számára, amelyek webináriumokon keresztül potenciális ügyfeleket szeretnének generálni és eladásokat növelni.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Egy kattintással platformváltás a WebinarJam és az EverWebinar között.
- Lehetővé teszi a közönségszám meghamisítását.
- Valós idejű teljesítménystatisztika.
- Változtassa múltbeli élő eseményeket örökkévaló eseményekké.
- Just-in-time webináriumok, amelyek a regisztráció után azonnal indulnak.
- Speciális ütemezési rendszer, amely segít blokkolni a nem elérhető dátumokat.
- Automatikus időzóna-érzékelés, amely megkönnyíti a felhasználókat szerte a világon.
- Korlátlan ingyenes tárhely megbízható felhőalapú szervereken keresztül.
ÁRCSOMAGOK:
Havi 41 dollárba kerül (évente számlázva), ami a csomag közepe. A WebinarJam partnerséggel együtt kínált funkciók azonban érdemessé teszik.
Az EverWebinar 60 napos próbaverziója mindössze 1 dollárért.
Próbáld ki az EverWebinar-t
8. BlueJeans.
A legjobb nagy virtuális eseményekhez és városházákhoz (83 USD / hó).
A BlueJeans egy videokonferencia-eszköz, amely négy különböző termékkel rendelkezik, amelyek közül az egyik a BlueJeans Events. Ez a virtuális eseményeszköz használható nagy globális közönség számára készült események, például élő közvetítések, interaktív események és városházák fogadására.
Ez a termelési szintű platform akár 50 000 résztvevőt is befogadhat, és egyedülálló tartalomélményt kínál, például kérdéseket és válaszokat, magával ragadó videókat és élő szavazásokat.
Amikor a technológiai iparban dolgoztam, ez az eszköz tökéletes lett volna vállalataink heti munkavállalói értekezleteinek lebonyolításához. A BlueJeans Events élő interaktív nyílt fórumot kínál, ahol ötleteket lehet cserélni, és nagy közönség oszthat meg információkat.
Ez így működik:
Három interaktív képernyőn belül elindíthatja a közvetítést, megtekintheti a résztvevők listáját, engedélyezheti és letilthatja a hangot, valamint teljes moderátori vezérléssel rendelkezik a kérdésekhez, válaszokhoz és szavazásokhoz.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Rendezvények szervezése szerte a világon 50 000 résztvevővel és 150 előadóval.
- Rögzítse az eseményeket a felhőben.
- Egyszerű moderátorvezérlők az esemény kezeléséhez.
- Bármilyen eszközről működik alkalmazás letöltése nélkül.
- A Facebook Live-on élőben közvetíthetsz.
- Esemény utáni elemzési jelentések.
- Az A/V berendezésekre vonatkozó ajánlások és specifikációk.
- Prémium támogatás a nap 24 órájában, a hét 7 napján.
ÁRAK:
A BlueJeans Events havi 83 dollártól kezdődik (évente fizetve). Ez akár 100 résztvevőt, részvételi funkciókat és legfeljebb két órás webináriumot biztosít.
Ha azt tervezi, hogy nagy rendezvényeket, városházákat és találkozókat szervez globális közönség számára, a BlueJeans a legjobb választás.
Próbálja ki a BlueJeans eseményeket
9. Saját konferencia.
Nagyszerű több kiscsoportos webinárium ütemezéséhez (ingyenes: 30 USD / hónap és feljebb).
A Saját konferencia egy webinárium-eszköz, amely segít a közönséggel való kapcsolattartásban a webinárium előtt, alatt és után.
Néhány kiemelkedő funkciója a hasznos ütemterv, amely lehetővé teszi több webinárium megtekintését egy helyen, valamint a „mindig működő” webinárium terme.
Bár az eszközük 20 résztvevő számára ingyenes, az egyik hátránya, hogy nagyon drágává válik, ha több résztvevőre van szüksége. Például, ha legfeljebb 5000 résztvevőt szeretne, havonta 1920 dollárt kell fizetnie.
Ezt a szoftvert akkor ajánlom, ha egy olcsó csapatmunka eszközt keres több webinárium futtatásához kisebb közönség számára.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Rögzítse a webináriumokat Full HD minőségben, és küldje el a résztvevőknek.
- Videokonferencia és képernyőmegosztási funkciók csapatok számára.
- Azonnali üzenetküldési lehetőségek a webináriumok során.
- A résztvevőknek nincs szükség letöltésre.
- A közvetítés során megoszthat YouTube-videókat és -videókat.
- Az online kérdőívek tesztelhetik a közönség tudását.
- Fehér címkés megoldások ügynökségek és márkák számára.
- 16 nyelvet támogat.
ÁRAK:
A Saját konferencia ingyenes legfeljebb 20 résztvevő és 3 előadó számára. Az ingyenes csomag 500 MB tárhelyet és normál HD minőséget is tartalmaz.
A fizetős csomagok a résztvevők száma alapján skálázódnak, és több tárhelyhez és Full HD videókhoz biztosítanak hozzáférést. Például 60 résztvevő 30 USD/hó, 150 51 USD/hó, 1000 pedig 250 USD/hó.
Kezdje el a Saját konferenciát ingyenesen.
Próbáld ki a saját konferenciámat
10. EasyWebinar.
A legkönnyebben használható webinárium szoftver (59 USD / hó).
Az EasyWebinar az egyetlen online szoftverplatform, amely sikeresen és zökkenőmentesen integrálta a webinárium technológiáját a marketingstratégiával.
Ezenkívül minden az egyben megoldást kínál élő és automatizált webináriumokhoz egyaránt. A webinárium szoftvere rengeteg egyéb funkciót kínál, beleértve a többszörös előadói lehetőséget, a népszerű e-mail marketingszoftverekkel való integrációt, a bevásárlókocsikat és a lead generáló eszközöket.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Lehetőségek képernyőmegosztásra, HD videóra és interaktív élő csevegésre.
- Akár 100 résztvevőt is támogat, még az alapcsomagon is.
- Korlátlan élő néző a YouTube Live integráció révén.
- Erős csevegési funkciók és elérhető mobilalkalmazás.
- Integráció a WordPress-szel.
- Beépített elemző csomag.
- Lehetővé teszi az integrációt olyan népszerű eszközökkel, mint a MailChimp, GetResponse stb.
CSOMAGOK:
A standard csomag havi 59 dollárba kerül, amelyet évente 708 dollárral számláznak ki; a Pro-terv havi 90 dollárba, az Enterprise-terv pedig 349 dollárba kerül havonta. Ha több mint 10 000 résztvevője van, felveheti velük a kapcsolatot árajánlat alapú árakkal kapcsolatban.
Próbáld ki az EasyWebinar-t
11. Kattintson a Találkozó elemre.
A legjobb eszköz az oktatási funkciókhoz (25 USD / hó).
A ClickMeeting az egyik legnépszerűbb webinárium szoftverplatform ezen a listán, lenyűgöző és könnyen használható felülettel.
A ClickMeeting segítségével könnyedén kommunikálhat ügyfeleivel a képzés, a termékértékesítés és a marketing, stb. Összességében ez egy intuitív és jól integrált platform, amely lehetőséget kínál automatizált webináriumokra és személyre szabott meghívókra.
A kis- és középvállalkozások számára ideális ClickMeeting egyértelmű utasításokat ad az esemény egyszerű beállításához, anélkül, hogy a technikai problémák miatt kellene aggódnia. Analitikus információkat is nyújt a korábbi webináriumokról és a következő webinárium közönségéről.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Szavazások és felmérések felajánlása visszajelzéshez.
- Csevegési lehetőségek és interaktív munkamenetek.
- A részvétel javítása érdekében csatlakoztatható a Facebookhoz és a YouTube-hoz.
- Rögzítheti az élő munkamenetek összes hangját és videóját, amelyeket aztán a felhőben tárolnak, és könnyen letölthetők.
- Több előadó is tud HD videót prezentálni.
ÁRCSOMAGOK:
A ClickMeeting díja havi 25 dollártól (évente számlázva) kezdődik 25 résztvevő esetén vagy 35 dollártól (évente számlázva) havonta legfeljebb 50 néző esetén. Létezik egy egyedi árképzési lehetőség is, amely jobban megfelel az üzleti ügyfeleknek.
A ClickMeeting 30 napos ingyenes próbaverzióval is rendelkezik a funkciók tesztelésére.
ClickMeeting teszt
12. BigMarker.
A legjobb interaktív virtuális konferencia- és csúcstalálkozó szoftver (79 USD/hó és több).
A BigMarker a webináriumok, csúcstalálkozók és virtuális konferenciák első számú videoplatformjaként ismert.
Élő közvetítési képességei ott vannak, ahol igazán ragyog. Egyszerre akár 10 000 embert is bevonhat, és interaktív élményt hozhat létre olyan funkciókkal, mint a felmérések, brosúrák és élő kérdések és válaszok.
A webinárium előadóinak száma szintén nincs korlátozva; szó szerint bárki bejelentkezhet és bekapcsolódhat a képernyőn megjelenő vitába.
Ezen élő események lebonyolításához marketingeszközöket biztosítunk, beleértve a személyre szabott e-mailes meghívókat, a regisztrációs céloldalakat és a hasznos emlékeztetőket.
Automatizált webináriumaival integrálhatja a BigMarkert a CRM-szoftverével, hogy potenciális ügyfeleket minősítsen, valamint potenciális ügyfeleket generáljon, tápláljon és konvertáljon.
Íme néhány módszer, amellyel növelheti az eladásokat a BigMarkerrel:
- Hozzon létre automatizált webináriumokat, amelyek kitöltik a potenciális ügyfeleket a csatorna tetején.
- Rögzítse lead adatait beépített űrlapokkal, felmérésekkel és szavazásokkal.
- Mozgassa lefelé a potenciális ügyfeleket az értékesítési tölcséren, és egyszerűen foglaljon le megbeszéléseket adatai és potenciális ügyfelek állapota alapján.
A BigMarker segítségével kiterjedt, harmadik féltől származó integrációkat is kaphat olyan alkalmazásokkal, mint a MailChimp, Calendly, Marketo és még sok más. Az olyan fizetési szolgáltatókkal, mint a Stripe, való integráció pedig megkönnyíti a tranzakciók kezelését.
Mivel ez egy böngésző alapú platform, nem szükséges letölteni vagy telepíteni semmit a webináriumon való részvételhez. Ezen kívül kompatibilis PC-kkel, laptopokkal, táblagépekkel és mobileszközökkel.
Egy másik terület, ahol kiemelkednek, a fehér címkék kínálata. Egyéni videoélményeket hozhat létre, és közvetlenül a webhelyébe ágyazhatja be, kódolás nélkül. Ezek a céloldalak, webináriumok és e-mailek az Ön saját domainjében vannak, hogy Ön legyen az ügyfélélmény tulajdonosa.
Főbb jellemzői:
- Egyedülálló élő közvetítési funkciókat kínál, például egykattintásos megbeszéléseket, kérdés-felelet üléseket, csevegéseket, szavazásokat, brosúrákat stb.
- Kiterjedt natív integrációkkal rendelkezik olyan alkalmazásokkal, mint a Salesforce, Hubspot, Zapier stb.
- 7 napos ingyenes próbaidőszakot biztosít.
- Képernyőmegosztás és HD videó.
- Több képet is streamelhet a kameráról a Facebookra és a YouTube Live-ra.
- Hozzon létre személyre szabott élő videó élményeket online eseményekhez.
- Szemináriumi termeket és fehér címkével ellátott céloldalakat kínál.
- Több mint 15 különböző típusú céloldalt biztosít.
- Ajánlatok több mint 135 pénznemben.
- Ipari szabványú SSL és HTTPS titkosítással érkezik az adatvédelem érdekében.
Árazási tervek:
A BigMarker négy tervet kínál, köztük Starter, Elite, Summit és White Label.
Az első három terv havi 79, 159 és 299 dollárba kerül. A White Label terv egy vállalati szintű terv, ahol az Ön igényei alapján személyre szabott árajánlatot kap.
Az első három csomag egymás után 100 résztvevőt és egy gazdagép licencet, 500 és két gazdagép licencet, valamint 1000 és négy gazdagép licencet tesz lehetővé.
Mindegyik terv olyan funkciókkal rendelkezik, mint a mélyreható elemző eszközök, előugró ajánlatok, e-mail sablonok, névjegy- és listakezelés, beágyazható webináriumok, egyéni URL-ek és még sok más.
Ha webinárium eszközt keres élő események, műhelyek, városházák és vitaindító előadások fogadására, a BigMarker interaktív videó funkcióinak és hibátlan teljesítményének köszönhetően remek választás.
Kezdje el a BigMarker 7 napos ingyenes próbaverzióját.
Próbáld ki a BigMarkert
13. GetResponse.
A legjobb az egyszerű e-mail marketing integrációhoz (49 USD / hó).
A GetResponse elsősorban egy e-mail marketing platform, amely marketingmegoldások széles skáláját kínálja, beleértve a teljes webinárium marketing megoldást.
Lehetővé teszi a webinárium összeállítását három perc alatt, néha még ennél is kevesebb idő alatt. Egyéb marketingeszközök közé tartoznak az automatikus válaszadók, az automatizált e-mail marketing, a céloldalak, a lista célzása és még sok más.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Lehetővé teszi a webinárium URL-címének testreszabását.
- Meglévő webinárium-meghívók és emlékeztetősablonok előre betöltött webinárium-részletekkel.
- Egy kattintásos webinárium felvétel.
- Szöveges chat funkció az elköteleződés fokozása érdekében.
- Egykattintásos megosztási beállítások.
- Lehetővé teszi az automatikus válaszok konfigurálását.
- Nyomon követi a konverziós statisztikákat, és részletes közönségstatisztikát biztosít.
ÁRCSOMAGOK:
A GetResponse 30 napos ingyenes próbaverzióval és alapcsomaggal rendelkezik, amely nem tartalmazza a webinárium funkciókat. Az ő Plus-tervük az első, amely webinárium-megoldásokat kínál, és havi 49 dollártól kezdődik, legfeljebb 100 résztvevő számára.
A Professional csomag havi 99 dollárba kerül 300 főig, az Enterprise csomag pedig 1199 dollárba 500 főig. Ugyanakkor magában foglalja az e-mail kampánytanácsadást és egy dedikált fiókkezelőt is.
KONSZ:
- Az ingyenes próbaverzió legfeljebb 1000 kapcsolattartó számára biztosít helyet.
- Az ügyfélszolgálat nem tartalmazza a telefonos támogatást.
- Az árstruktúra kissé bonyolult. Az árak exponenciálisan nőnek a lista méretével együtt.
GetResponse teszt
14. Adobe Connect.
Legjobb nagy szervezetek és marketingügynökségek számára.
Az innováció és a technológia úttörőjeként az Adobe az Adobe Connect webináriumaival bevetette magát a webinárium-platformokba.
A webináriumok létrehozása mellett lehetővé teszi videók tárolását, dokumentumok megosztását és találkozók szervezését az ügyfelekkel való nagyobb interakció érdekében. Ezenkívül lehetővé teszi a szállás szobájának testreszabását és igényeinek megfelelő optimalizálását.
Az Adobe Connect segítségével a vállalkozások és marketingszakemberek hatásos módon mutathatják be termékeiket és szolgáltatásaikat célközönségük számára.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Számos sablont biztosít a virtuális környezetek testreszabásához.
- Segít egyedi regisztrációs oldalak létrehozásában.
- Képes befolyásolni és elérni célközönségét videókkal, blogokkal, felmérésekkel és szavazásokkal.
- Robusztus elemzéseket kínál a jobb betekintés érdekében.
- Könnyen integrálható olyan CRM-szoftverekkel, mint az Eloqua és a Salesforce.
ÁRCSOMAGOK:
Az Adobe Connect mérsékelt árcédulával érkezik. 100 ülőhelyért havi 130 dollár, 500 helyért havi 470 dollár, 1000 helyért pedig 580 dollár havonta. Mindegyik terv lehetővé teszi korlátlan számú esemény megrendezését. Ezenkívül 30 napos ingyenes próbaverziót kap a termék tesztelésére.
KONSZ:
- Ritkán előfordult, hogy a képernyőn megjelenő kép- és hangkompatibilitási problémák merültek fel mobileszközökön.
- A webinárium szoftverének egyik legmagasabb ára.
15. WebinarsOnAir.
Megfizethető lehetőség középszintű webináriumokhoz.
Ha a megfizethetőség a fő szempont, a WebinarsOnAir a tökéletes platform az Ön számára. Ezen felül minden nagyszerű funkciót tartalmaz, amelyek egy nagyszerű webinárium megrendezéséhez szükségesek.
Használata is rendkívül egyszerű, mind a műsorvezető, mind a nézők számára. A G Suite által kínált lehetőség lehetővé teszi saját szoba kialakítását. Ezenkívül számos nagyszerű funkciót tesz elérhetővé, beleértve az ismétlődő webinárium-lehetőségeket, a webináriumba épített szavazásokat és felméréseket, kérdéseket és válaszokat stb.
Teljes mértékben a felhőben van tárolva, és nagyszerű skálázhatóságot kínál. A WebinarsOnAir segítségével a közönségszámot, a konverziós arányt és más fontos mutatókat is nyomon követheti.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Egy percnél rövidebb idő alatt akár 50 000 résztvevő számára is beütemezhet egy webináriumot.
- „Követő képpontokat” kínál, amelyek lehetővé teszik „lézerrel célzott közönségek létrehozását újracélzási célokra”.
- Élő kérdések és válaszok, valamint élő csevegés.
- Engedjen meg egyszerre 10 moderátort/előadót.
- Regisztráció webináriumra egy kattintással.
- Beépített előfizetési űrlapokat kínál.
- Felhő alapú hosting.
ÁRCSOMAGOK:
30 napos ingyenes próbaverzió. A 25 nézős terv havi 19,97 dollárba kerül. Korlátlan számú résztvevő esetén a terv 99 dollárba kerül havonta.
16. Google Hangouts.
A lista egyik legnépszerűbb neve, a Google Hangouts egy teljesen ingyenes megoldás, amely könnyen integrálható a Chrome böngészővel és a Gmaillel. Webináriumot akár 30 potenciális ügyfél számára is tarthat, vagy streamelheti a YouTube-on, hogy szélesebb közönséget hívjon meg.
A Google Hangouts az egyik legjobb ingyenes szoftver, mert bármilyen méretű vállalkozáshoz illeszkedik, legyen az kis- vagy középvállalkozás vagy nagyvállalat. Azt is lehetővé teszi, hogy többen beszéljenek és megosszák képernyőjüket a webinárium alatt, és rögzítsék a találkozókat.
Mivel ingyenes, van néhány jelentős hátránya a listán szereplő többi eszközhöz képest. Például jóllehet gyors 1:1 megbeszélésekre alkalmas, nem kap semmilyen automatizálási vagy marketingfunkciót.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Legfeljebb 30 ember chatelését teszi lehetővé.
- A webináriumon több előadó is beszélhet.
- Teljesen ingyenes.
- A felvétel automatikusan megtörténik, és azonnal feltöltődik YouTube-csatornájára.
- 10 másodperc alatt létrehozhat egy webináriumot.
- Integrálható a YouTube-bal és a Chrome-mal.
- Nincs szükség további szoftver letöltésére.
- Egyszerű képernyőmegosztási funkciók.
ÁRCSOMAGOK:
Ingyenes, de korlátozott azok számára, akik optimalizálni szeretnék értékesítési csatornájukat.
KONSZ:
- A Google-fiók szükséges előfeltétel.
- A listán szereplő többi eszköztől eltérően a Google Hangouts nem kínál további marketingszolgáltatásokat, például elemzést, fizetett eseményeket, e-mailes marketinget stb.
17. Élő adás.
A Livestream egy kiváló webinárium eszköz, amely elsősorban nagyvállalatoknak és oktatási intézményeknek szól. Olyan szervezetek számára a legalkalmasabb, amelyek már elkötelezték magukat, és kapcsolatot alakítottak ki célközönségükkel.
A résztvevők számának nincs felső határa; korlátlan számú résztvevő tekintheti meg webináriumát.
A Livestream egyik legjobb része, hogy korlátlan tárhelyet kínál, és automatikusan rögzíti és tárolja az összes webinárium eseményét a felhőben. Az egyéb kiemelkedő funkciók közé tartozik a korlátlan adatfolyam-elemzés, a Facebook Live vagy a YouTube-on történő közvetítés lehetősége, az élő kérdések és válaszok és szavazások, a közönségcsevegés, a lead generáló eszközök és még sok más.
Dedikált telefonos támogatást is kap a webinárium eseményeihez, és akár privatizálhatja is az eseményhez való hozzáférést.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Korlátlan tárhely és korlátlan nézőszám.
- Lenyűgöző ügyfélszolgálat.
- Lehetővé teszi rendezvényeinek privatizációját.
- Privát linkek megosztása.
- Kiterjedt beépített analitika.
- Küldje el a Facebook Live-ot vagy a YouTube-ot.
- A webináriumot beágyazhatja webhelyébe.
ÁRCSOMAGOK:
Éves számlázás esetén havi 75 dollárba kerül. A Livestream ajánlaton alapuló üzleti csomagot is kínál, amely további szolgáltatásokat kínál, például dedikált fiókkezelőt, automatikus archiválást, fizetős fizetési lehetőséget és még sok mást.
KONSZ:
- Egyes vélemények azt sugallják, hogy vannak ritka esetekben a kapcsolódási késések.
- Nem kínálnak ingyenes próbaverziót.
18. Nagyítás.
A Zoom a legnépszerűbb webinárium-szoftver manapság a piacon, amely barátait és kollégáit köti össze szerte a világon, különböző időzónákban.
A Zoom használatának néhány oka az, hogy intuitív, teljesen felhőalapú, és könnyen használható felülettel rendelkezik, amely megkönnyíti a felhasználók dolgát.
Tevékenységek széles skáláját végzi, amelyek bármely vállalat számára értékessé teszik. A Zoom HD videó- és hangbeállításokat, képernyőmegosztást, asztali számítógép- és alkalmazásmegosztást kínál.
Ezenkívül lehetővé teszi az ütemezett és nem tervezett értekezletek megszervezését, és minden munkamenetről biztonsági másolatot készít a felhőben, hogy azonnali hozzáférést biztosítson, és készen álljon a későbbiekre.
A webkonferencia-szoftver lehetővé teszi a privát és nyilvános csevegést is, így a közönségnek nem kell feltétlenül félbeszakítania a felszólalót, miközben pont beszél.
A Google Naptárral és a Microsoft Outlookkal is integrálható, így a felhasználók zökkenőmentesen ütemezhetnek megbeszéléseket és küldhetnek e-maileket. A Zoom egy helyen mindent megtalál, ha webinárium-eseményről van szó.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Nagy felbontású videó és hang, valamint képernyőmegosztás.
- Lehetőségek az alkalmazások és az asztal megosztására.
- Minden találkozó biztonsági mentése a felhőben.
- Lehetővé teszi a privát és nyilvános csevegést, lehetővé téve nézőinek, hogy megszakítás nélkül kommunikáljanak az esemény során.
- Ingyenes hozzáférést biztosít legfeljebb 100 résztvevőnek, és 40 perces korlátot biztosít a csoportos értekezletek számára.
- Hatékony virtuális táblák és gazdagépvezérlők.
- Intuitív és könnyen navigálható kezelőpanel.
- Nincsenek egyszeri díjak, a regisztráció ingyenes.
ÁRCSOMAGOK:
Ez az egyik legjobb webinárium platform, amely freemium csomagot biztosít. Az ingyenes csomag 40 percet kínál a webináriumon, és akár 100 résztvevőt is lehetővé tesz. Az alap fizetős csomag minden funkciót kínál 1 GB felhőfelvétel mellett, és havi 14,99 dollárba kerül.
A kis- és középvállalkozások számára ideális Business csomag havi 19,99 dollárba kerül. A nagyvállalatoknak leginkább megfelelő Enterprise csomag havi 19,99 dollárba kerül.
KONSZ:
- Egyes vélemények szerint javítani kell a hangminőségen.
- Egyes felhasználók panaszkodtak, hogy a hívások néha automatikusan megszakadnak.
- A zoom nem áll előrébb ezen a listán, mert bár kiválóan alkalmas gyors megbeszélésekre, nem rendelkezik olyan mélyreható marketing- és automatizálási funkciókkal, mint a listán szereplő egyéb eszközök.
Tekintse meg a Zoom vs. GoToMeeting vs. Webex vs. WebinarJam, hogy megtudja, hogyan viszonyul a többi legjobb videokonferencia-alkalmazáshoz.
19. AnyMeeting.
A kis szervezetek, induló vállalkozások és oktatási intézmények számára tökéletes AnyMeeting alapvető eszközöket kínál a webinárium megszervezéséhez, valamint egy intuitív és könnyen használható felületet. Olyan szilárd funkciókkal rendelkezik, mint a HD videó streamelés, képernyőmegosztás, MP4 megosztás, beépített szavazások, automatikus webinárium-rögzítés és még sok más.
Az AnyMeeting többáras csomagokat kínál, amelyek lehetővé teszik akár 1000 résztvevő fogadását. Ezenkívül 30 napos ingyenes próbaverziót is kap, amellyel tesztelheti a webinárium platformját, hogy megtudja, megfelel-e az Ön preferenciáinak.
A webináriumok tárhelyszolgáltatásai mellett az AnyMeeting webkonferencia-eszközöket is biztosít, amelyek lehetővé teszik, hogy együttműködési üléseket folytasson csapattársaival, potenciális ügyfelekkel és ügyfeleivel.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Akár 6 élő előadó és akár 1000 résztvevő.
- Lehetőségeket biztosít a valós idejű közönségcsevegéshez.
- Integrált kérdés és válasz munkameneteket, élő csevegést, szavazásokat és közvélemény-kutatásokat kínál a közönség bevonására.
- Kövesse a résztvevőket e-mailben.
- Intuitív és könnyen használható felület.
- 30 napos ingyenes próbaidőszak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a környezet megfelel az Ön igényeinek.
- Robusztus elemzést és beépített jelentéseket kínál.
ÁRCSOMAGOK:
A Webinar Lite nevű alapterv havi 48 dollárba kerül 50 néző számára; A legfeljebb 200 nézőt lehetővé tévő Webinar Pro havi 128 dollárba kerül, az akár 1000 főt lehetővé tevő Webinar Enterprise csomag havi 298 dollárba kerül.
KONSZ:
- Egyesek azt mondanák, hogy egy kicsit drága, de az értéke, amit hoz, megéri.
- Nem teszi lehetővé a streamelést mobil eszközökről.
20. Webex.
A Webex, a Cisco terméke megfelel azoknak az elvárásoknak, amelyek egy ilyen elismert anyavállalathoz fűződnek.
Lenyűgöző funkciókat kínál, például fogadószobát, valamint HD videó- és audioszolgáltatásokat, amelyek több eszközről is elérhetők. Felhasználói számára nagyfokú testreszabást tesz lehetővé, így a gazdagép környezet az üzleti követelményekhez igazítható.
A Webex webes szemináriumokon keresztül szervezett találkozókat szervezhet, online és offline képzéseket kínálhat, és távoli segítséget nyújthat. A Webex legfontosabb szolgáltatásai közé tartozik a mobilitás, az egyszerű használat, valamint az eszközök és a böngészők közötti kompatibilitás.
Ez egy felhő alapú platform, így a kiváló sebesség mellett az adatbiztonságra is garanciát vállalunk.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Felhő alapú platform.
- Ez lehetővé teszi akár 40 000 résztvevő fogadását.
- Integrált kérdés-felelet ülések, szavazások és felmérések a közönség részvételének megkönnyítése érdekében.
- Adjon meg egy mobilalkalmazást.
- Erős ügyfélszolgálat.
- Kiváló HD videó és hangminőség.
- Integrálható olyan népszerű marketingeszközökkel, mint a Salesforce.
ÁRCSOMAGOK:
Az alapterv havi 13,5 dollárba kerül legfeljebb 50 résztvevő esetén, ha évente számlázzák. Az ár emelkedik, ha magasabb szintű csomagra vált.
KONSZ:
- Jobban alkalmas belső csapatmunkára, mint webináriumokra.
21. DaCast.
A DaCast egy másik nagyszerű webinárium szoftverplatform ezen a listán, amely percek alatt segít beállítani az online videokonferencia-környezetet. Lenyűgöző streamelési funkciókat kínál, amelyek segítségével online kezelheti, bevételt szerezhet és elemezheti videóit.
A biztonságos videotárhely mellett éjjel-nappali ügyfélszolgálatot is kap, amely jól jön, ha elakad a folyamatban.
A népszerű funkciók közé tartozik az élő videó integráció API-val és a video streaming közösségi média platformokon, például Facebookon keresztül. Ezekkel a funkciókkal élő webináriumokat rögzíthet, majd egy későbbi időpontban igény szerint felajánlhatja webináriumait.
Egyszerűen fogalmazva, ez egy gyors és könnyen használható platform, amelyet még kezdő marketingesek is használhatnak.
FŐBB JELLEMZŐK:
- Nincs nézői korlátozás.
- FTP hozzáférést tesz lehetővé.
- Valós idejű elemzés.
- Interaktív video on demand (VOD) megoldások.
- Élő közvetítés a közösségi oldalakon.
- Könnyen használható webkonferencia felület.
- Könnyen konfigurálható.
- Erős ügyfélszolgálat.
ÁRCSOMAGOK:
A fizetett előfizetések havi 19 dollártól indulnak (évente számlázva), óránként 300 nézőig, és havi 289 dollárig terjednek (évente számlázva), óránként 15 000 nézőig. Létezik egy egyedi ajánlat alapú terv is, amely lehetővé teszi a szükséges szolgáltatások kiválasztását.
KONSZ:
- A webinárium szolgáltatásaik az Ön által felhasznált adatmennyiségen alapulnak. Ha túllépi az adatsávszélesség-korlátot, további díjat számítunk fel.
A Zoho Meetings, az Airmeet és a LogMeIn teljes áttekintése hamarosan elérhető lesz.
A legjobb választásaink.
Ezzel véget ért az idei év legjobb webinárium-szoftvereinek listája.
Íme egy gyors összefoglaló a legjobb választásainkról:
- A Livestorm a legjobb általános webinárium-szoftver.
- A Demio a legjobb webinárium szoftver marketingcsapatok számára.
- A WebinarJam az egyik legjobb webinárium platform az értékesítési csatornákhoz.
- A WebinarNinja a legjobb webinárium szoftver online oktatók számára.
- A BlueJeans az egyik legjobb webinárium szoftverplatform nagy rendezvényekhez.
Mi az a webinárium szoftver?
A webinárium a webkonferencia egy formája, amely lényegében a web és a szeminárium szavak kombinációja . A webinárium szoftvere futtatja ezt az online videokonferencia-találkozót. A legjobban úgy definiálható, mint egy konferencia, élő előadás, találkozó vagy esemény, amely teljes egészében online zajlik, és amelyen exkluzív közönség vesz részt.
A webinárium futtatásához és lebonyolításához használt szoftver webinárium szoftver. Ezekkel a webinárium-eszközökkel interaktívabbá, vonzóbbá és rugalmasabbá teheti webináriumait.
Számos lehetőség van a piacon, köztük a Livestorm, a Demio, a Webinarjam és még sok más.
A legjobb webinárium-szoftver megkönnyíti a potenciális ügyfelek rögzítését, megosztását és nyomon követését probléma és leállás nélkül.
Véleményem szerint a legjobb webinár-szoftverek a Livestorm, a Demio, a WebinarJam, a Webinarninja és a GoToWebinar.
Összességében egy kisvállalkozási webinárium eszköznek segítenie kell a kiváló minőségű élő videó közvetítésében és szinkronizálásában az e-mail listákkal. Segítenie kell az értékesítési folyamatok automatizálásában és az MQL-ekkel való interakcióban élő képzésekkel és termékbemutatókkal.
Ezenkívül a legtöbb videokonferencia-eszköz olyan funkciókkal rendelkezik, mint a beépített felmérések, szavazások, e-mailes marketingszoftver, élő csevegési funkciók, automatizált webinárium-szekvenciák, streamelési lehetőségek. és több.
Ezek az automatizált webinárium-szekvenciák kiválóan alkalmasak olyan időtlen tartalom tárolására, mint az online tanfolyamok, podcast-interjúk vagy az alkalmazottak bevezető videói.
Milyen előnyei vannak a webinárium szoftverének?
Számos előnnyel jár a webinárium eszközök használata az esemény vagy prezentáció megszervezéséhez.
Íme néhány fő előny:
1. A webinárium szoftver jövedelmező.
A webináriumok kifejezetten olyan online közönséget céloznak meg, akik már érdeklődnek az Ön által értékesített termékek iránt. A webcastokkal ellentétben nincs szükség fizikai helyszínre, hogy mindenki csatlakozzon.
Így nem kell fizetnie sok olyan dologért, ami egy fizikai szemináriummal járna, mint például a szobabérlés és a helyért.
A jelenlévőknek nem kell sokat fizetniük (ha egyáltalán kell), hogy részt vegyenek ezeken az online találkozókon, és ez kiváló üzleti értelmű is számukra.
Az élő webináriumhoz csak a következőkre van szükséged:
- Egy webkamera.
- Egy forgatókönyv vonzó tartalommal.
- Jó internet kapcsolat.
- Érdeklődők halmaza.
- Jó webinárium-szoftver a webinárium megtartásához és rögzítéséhez.
- Vagy egy jó mikrofon, vagy csak egy belső számítógépmikrofon.
- Vendégelőadók és tapasztalt résztvevők.
A webinárium megrendezésének költsége általában 100 és 3000 dollár között van, ami az élő fizikai konferencia lebonyolítási költségének a töredéke.
Ha azonban olyan webinárium-eszközt használ, mint a WebinarJam, sok pénzt takaríthat meg, mivel csak 1 dollárba kerül egy 14 napos próbaverzió.
Ezért ez egy nagyon jövedelmező eszköz a potenciális potenciális ügyfelek bevonására.
2. A webinárium platformok szélesítik a közönséget.
A webináriumok létrehozásához használt szoftverek segítségével kiküszöbölheti a közösségi média integrációjával és a számlázási beállításokkal kapcsolatos problémákat.
Ezen platformok mindegyike lehetővé teszi, hogy széles közönséget érjen el szerte a világon, függetlenül attól, hogy hol tartózkodik.
A legtöbb esetben a világ minden tájáról érkező emberek személyes konferenciára vonzásának logisztikai költsége nem lehetséges, hacsak nem születik 6, 7 vagy 8 számjegyű megállapodás. Ez a legtöbb kis- és középvállalkozás számára nem elérhető.
A webináriumok viszont lehetővé teszik a potenciális potenciális ügyfelek megcélzását szerte a világon, gyakorlatilag logisztikai költségek vagy támogatás nélkül, függetlenül a vállalkozás méretétől.
3. A webinárium szoftver javítja a lead generálást.
A statisztikák szerint a B2B marketingszakemberek és értékesítési vezetők 73%-a azt állítja, hogy a webináriumok a legjobb módja a jó minőségű leadek generálásának.
A megfelelő stratégia mellett a webináriumot egy jól olajozott, automatizált géppé alakíthatja, amely idővel leadeket generál.
A webinárium résztvevői gyakran szakmai vagy személyes érdeklődésük miatt vesznek részt. Bár nem mindenki potenciális ügyfél, létfontosságú, hogy felismerjük, kik ők, és érdeklődési körük és tevékenységeik alapján e-mailben megkeressük őket.
A legtöbb webinárium program potenciális ügyfelek generálását és marketingeszközöket kínál, amelyek segítségével zökkenőmentesen értékesítheti termékeit, összpontosíthat az általuk létrehozott értékre, és átvezetheti a felhasználókat az értékesítési csatornán.
Vegyük például az EverWebinar-t:
Segítségükkel automatizált nyomon követési e-maileket küldhet, kommunikálhat előfizetőivel a webinárium előtt és után, és lehetővé teszi az üzenetek személyre szabását.
Mindezek a csodálatos funkciók segítenek abban, hogy több leadet generáljon, mint amennyit egy szokásos webinárium megrendezésével tehetne.
4. A webináriumok platformjai lehetővé teszik vendég előadók részvételét.
A webináriumok számos lehetőséget kínálnak arra, hogy lebilincselő és gazdagító előadásokat készítsenek potenciális ügyfelei számára. Az érdeklődés felkeltésének egyik módja, ha meghívott előadókat a webináriumokra.
Egy vendégelőadó bevonása nagyszerű módja annak, hogy növelje hitelességét. Természetesen a webináriumot támogató iparági szakértők általában bizalmat építenek ki közönségükben.
Valószínűleg egy iparági vezetőnek sok egymás közötti interakciója és nagyszámú szakmai követője van. Ha megkéri az iparág befolyásos képviselőjét, hogy beszéljen Ön helyett, nagyszerű lehetőséget kínál a teljes névjegyzék eléréséhez.
A legtöbb webinárium-platform lehetőséget kínál arra, hogy több előadóval is tartson webináriumot, lehetővé téve néhány befolyásos vendég meghívását szélesebb közönség vonzására.
Ilyen például a WebinarJam.
Lehetővé teszik akár hat társelőadó meghívását, és akár szakértői panelbeszélgetést is szerveznek, hogy megosszák tudásukat.
5. A webinárium szoftver segít a tartományi szakértelem fejlesztésében.
A webináriumok személyes interakciók, és növelhetik a domain szakértelmét, miközben új követőkkel is kapcsolatba léphet.
Ahogy folytatja a webináriumok létrehozását, egyre többen kezdenek el látogatni, növekszik saját márkája ismertsége, rengeteg domain tudásra tesz szert, valamint a webináriumok bemutatásával és kezelésével kapcsolatos puha készségekre tesz szert.
Az, hogy vezető szerepet tölt be az iparágban, javíthatja az ügyfelek megtartását és az ügyfelek élettartama alatti értékét, ami hosszú távon segíthet növelni az eladásokat.
Hogyan használod hatékonyan a webinárium szoftverét?
Noha manapság a legtöbb online vállalkozás webináriumokat tart, ez nem jelenti azt, hogy a potenciális ügyfeleket ügyfelekké alakíthatják.
Ez az oka annak, hogy a legtöbb webinárium magas konverziós arányt ér el.
A statisztikák azt mutatják, hogy a webináriumok konverziós aránya 35-45% a regisztrálók és a résztvevők között. És ezt követően a legtöbb webinárium házigazdája egyszámjegyű konverziós arányt vár.
Versenyelőnyre van szüksége a versenytársakkal szemben azáltal, hogy értéket teremt és szállít.
Ezért kiemelten fontos a szoftver legjobb használatának stratégiája. A megfelelő webinárium-terv, amelyet a megfelelő helyen és időben használnak, változást hoz.
Íme néhány tipp, amelyek segítségével a webináriumok kiemelkedhetnek:
1. Kutasson közönséget.
A webinárium végső célja potenciális ügyfelek generálása, és rávenni őket, hogy megvásárolják az Ön termékét vagy szolgáltatását.
Tehát tudnod kell, milyen emberek csatlakoznak a webinárium-platformodhoz.
A webinárium megszervezése előtt mindenképpen hasznos alapos kutatást végezni a résztvevők típusáról, demográfiai jellemzőiről, szakmai területéről és tapasztalatairól, valamint arról, hogy milyen iparágakhoz tartoznak.
Segít abban, hogy rövid képet kapjon arról, hogy a közönsége mit vár el Öntől.
A közönségre vonatkozó alapos kutatás segít pontosan felmérni, hogy mit várnak el a webináriumtól a jelenlegi piaci forgatókönyvhöz képest.
Számos módja van az információgyűjtésnek:
- Felmérések lebonyolítása
- Kutasson egy kicsit az interneten
- Keresse meg az ügyfelek adatait
- Gyűjtsön további információkat a webinárium regisztrációs oldalán
Íme a KISSmetrics webinárium regisztrációs oldala:
Ezen a regisztrációs űrlapon feltesznek néhány releváns kérdést, amelyek segítenek felmérni, hogy milyen típusú közönség vesz részt webináriumaikon.
Az ügyfelek igényeinek azonosítása nagyszerű módja annak, hogy növelje konverziós arányát a potenciális potenciális ügyfelektől az ügyfelek felé.
2. Vizuális márka.
A statisztikák szerint az emberek valószínűleg csak 10%-át őrzik meg három nappal később a hallott információknak. Párosítson azonban egy releváns képet vagy vizuális segédanyagot, és a visszatartási arány akár 65%-ot is elérhet. Ezért hasznos a vizuális márkaépítés webináriumokon történő bevonása, ha több potenciális ügyfél generálásáról van szó.
Vizuális márka létrehozása, például logó, szlogen stb. beillesztése nagyban hozzájárulhat a márka ismertségének és megtartásának biztosításához. Ezek a márkaépítési elemek olyan támpontokat adnak a márkájáról, amelyek a webináriumon való részvételt követően napokig csak az Ön javára válhatnak.
Ugyanazok a vizuális stílusok megismétlése a következő webináriumokon segít kialakítani a márka imázsát az ügyfelek elméjében, így lassan elkezd kapcsolatba lépni Önnel, és eközben erősíti a márkahűséget.
Számos webinárium-tárhelyszolgáltató mindössze néhány kattintással segít a vizuális márkaépítésben.
A LiveWebinar egy ilyen példa.
A LiveWebinar nagyszerű vizuális márkaépítési lehetőségeket kínál, amelyek segítségével megerősítheti márkaidentitását, és a legtöbbet hozhatja ki a munkamenetből.
Ez magában foglalja az esemény előtti e-mailek egyedi márkajelzését, a webináriumok várótermeit, a prezentációt és a nyomon követést.
3. Használja ki az elemzés előnyeit.
Az elemzések kihasználása elengedhetetlen annak megértéséhez, hogy a közönség milyen típusú üzenetekre reagál a legjobban.
Számos elemzőeszköz is létezik, mint például a Google Analytics és a Facebook Insights, amelyek sokkal részletesebb, személyre szabottabb és személyre szabottabb lebontást nyújtanak a webinárium forgalmáról számos paraméter alapján.
Minden vállalkozás egyedi, és nem lehet megjósolni a versenytársak vagy társaik alapján.
Az elemzés segítségével olyan adatokat kaphat, amelyek az Ön vállalkozására vonatkoznak, és amelyek célja a webináriumokban rejlő lehetőségek maximalizálása.
Számos webinárium-platform, például az EasyWebinar, beépített fejlett analitikai jelentéskészítő eszközökkel érkezik.
Segít megérteni, hogy közönsége milyen műveleteket végzett a webinárium során (élő és automatizált webináriumok esetében egyaránt).
4. Legyen tömör a webinárium.
Nem sok néző akar egy órát maradni, hogy hallja a beszédet.
Valójában a legújabb tanulmányok azt mutatják, hogy a résztvevők 41%-a a 30 perces webináriumokat, 44%-a pedig a legfeljebb 45 perces webináriumokat részesíti előnyben.
Ezenkívül a nézők több mint 80%-a 45 percnél rövidebb webináriumokat keres, ami egyértelműen arra utal, hogy a webinárium résztvevőinek többsége a rövidebb, értéknövelt üléseket részesíti előnyben.
Egy másik stratégiai szempontra mutat rá: a megfelelő tartalom meglétére az eladásra.
Egy hosszú és bonyolult beszéd itt valószínűleg nem működik sikeresen. A célod az legyen, hogy olyan dolgokról beszélj, amelyek könnyen kimutathatók és könnyen érthetők.
A hangsúlyt pedig azon kell helyezni, hogy 45 percen belül elkészüljön, és a legjobb eredmény elérése érdekében bekerüljön az értékesítési pályára.
5. Időszerű promóciók.
Tegyük fel, hogy hétvége van, és csak 2 napig hirdetnek 50%-os gyorsakciót. Valóságos a sürgősség érzése.
Ha azonban a bejelentésre több mint két hónapja került sor, senki sem fog emlékezni rá, ha eljön az ideje.
Tegyük fel, hogy a múlt héten értesült az ajánlatról. Emlékszel most rá? Valószínűleg igen.
Kiderült, hogy nem a webinárium időpontja és napja az egyetlen jelentős hatással a részvételre. A webinárium meghirdetésének időpontja egy másik kritikus tényező a regisztrációs díjban.
A Webinar Benchmarks Report megállapította, hogy a regisztrációk 25%-a a webinárium napján történik, míg a regisztrációk 23%-a több mint két héttel korábban.
Azt is meg kell terveznie, hogy webináriumait többször is meghirdeti az indítás előtt, beleértve az e-maileket, a közösségi médiát és más kedvcsinálókat is.
Ha rövid promóciós videót készít, és feltölti közösségi oldalaira, Reddit- vagy YouTube-fiókjaira, szintén nagyszámú résztvevőt vonzhat.
Másrészt, ha promóciós e-maileket néz, és e-mailes meghívókat küld, bizonyos napok hatékonyabbak, mint mások.
Ugyanezen webináriumi jelentés szerint a kedd, szerda és csütörtök a legalkalmasabb nap a promóciós e-mailek küldésére.
Ne feledje, hogy a webinárium népszerűsítése nem elég. Mivel ilyen nagy a verseny ezen az online téren, létfontosságú, hogy a legjobb webinárium-marketing stratégiákat használjuk.
Webinárium szoftver – Összefoglaló.
Lenyűgöző és könnyen használható funkcióinak köszönhetően ezek a ma elérhető legjobb webinárium-eszközök.
A kérdés azonban az, hogy melyik webinárium szoftverplatform a legjobb az Ön vállalkozása számára. Ennek azonosításához több dolgot is figyelembe kell vennie. A kezdéshez tekintse meg a költségkeretét, majd ennek megfelelően hasonlítsa össze a funkciókat.
Ezután meg kell határoznia a közönség méretét és azokat a funkciókat, amelyekre szüksége lehet ahhoz, hogy vonzza őket. Gondoljon arra is, hogy milyen funkciókra van szüksége az esemény során?
Mi a végső célod? Növelni szeretné konverziós arányát, vagy egy felmérést/felmérést kell kitöltenie? A szükséges speciális funkciókat kínáló eszköz kiválasztása kritikus.
A legjobb az egészben az, hogy ezeknek az eszközöknek a többsége ingyenes próbaverzióval vagy pénz-visszafizetési garanciával rendelkezik, amely lehetővé teszi a termék tesztelését, mielőtt fizetős csomagra frissít. Ha megtalálta, amit keres, megteheti a végső vásárlást.