Az online tanulásnak a társadalmi távolságtartás miatti felgyorsulásával az online tanfolyami platformok óriási növekedést tapasztalnak.
Valójában az online tanfolyamok és az e-learning piaca 2025-re 325 milliárd dollár lesz.
Készen állsz arra, hogy kihasználd ezt a piacot és értékesíts online tanfolyamokat?
Szüksége van a legjobb online tanfolyami platformra.
Íme a titok: Olyan platformot kell választania, amely olyan csodálatos, személyre szabott és professzionális tanulási élményt nyújt a hallgatóknak, hogy nem is tudják teljesen, hogy egy platformot használnak. ?
Ha nem ismeri a tanfolyami platformokat, ezek a böngészőalapú platformok segítenek:
- Hozzon létre egy online kurzus webhelyet (vagy integrálja kurzusát egy meglévő webhelyhez).
- Hozzon létre értékesítési céloldalakat.
- Állítsa be a tanfolyam árát, és szedje be a kifizetéseket (egyszeri vagy részletekben).
- Töltsd fel videóidat, adj hozzá feladatokat és kvízeket, hozz létre interaktív tartalmat, és lépj kapcsolatba a tanulókkal.
- Hozzon létre tagközösségeket.
- Élő webináriumok szervezése.
Ebben az útmutatóban rangsoroltam és áttekintettem a 17 legjobb online kurzusplatformot a hallgatói tapasztalatok, a funkciók, az árak, a könnyű használat, az integrációk, a támogatás és egyebek alapján.
Melyek a legjobb online tanfolyami platformok?
Íme a legjobb választásaim az idei év legjobb online tanfolyami platformjaihoz.
- Gondolkodó.
- Learnworlds.
- Kajabi.
- Nevelhető.
- Tudnék.
- LearnDash.
- Ruzuku.
- Az akadémiám.
- WizIQ.
1. Gondolkodó.
A legjobb általános online tanfolyami platform (ingyenes vagy 49 USD/hó)
A Thinkific a legjobb általános platform az online tanfolyamok értékesítésére.
Ez az első számú választásom, mert az ár pontosan összhangban van a listán szereplő többi megfizethető lehetőséggel, és magas szintű tanfolyami élményt nyújthat.
- A kurzus webhelyei testreszabhatók, és soha nem gondolnád, hogy Thinkific.
- Az értékesítési oldalak nagyon optimalizáltak és jól néznek ki.
- A tanulói irányítópultok jól néznek ki és testreszabhatók (videókat, szöveget és bármilyen letölthető fájlt hozzáadhat ugyanarra az oldalra).
- Beküldheti a teljes tanfolyamot egyszerre, vagy idővel törölheti.
- Ingyenes Wistia videotárhely (nagy érték).
Őszintén szólva, ez minden, amire szüksége van egy egyszerűsített kurzuswebhelyhez.
Valójában, míg a Thinkific tervei mindössze 49 dollár/hónaptól indulnak, a nagy márkák, mint például a Fiverr, a Thinkificot használják online tanfolyamok értékesítésére.
Soha nem gondoltam volna, hogy ez a tömegtanulási adatbázis egy Thinkific webhely, amíg a csapatod nem mondta nekem:
Forrás: Learn from Fiverr
A legjobb (és legnépszerűbb) Pro-tervük egy hónapos ingyenes próbaverziót kínál a kezdéshez.
Először is, ez a terv lehetőséget ad korlátlan számú kurzus létrehozására. Tartalmaz továbbá tagságokat és csomagokat, speciális árképzési lehetőségeket, céloldalakat, tanúsítványokat és marketingeszközöket.
Íme egy kis ízelítő a Thinkific tanfolyam létrehozásának tapasztalatairól.
Csak annyit kell tennie, hogy létrehozza és testreszabja kurzusát a fogd és vidd szerkesztővel:
Ezután töltse fel a tartalmat, és válasszon egy webhelysablont:
Végül állítsa be a fizetési módokat (több mint 100 pénznemben gyűjthet kifizetéseket):
Rengeteg testreszabási lehetőség is van. Ha teljesen egyedi webhelyet szeretne létrehozni, a bevezető csapat átveszi elképzelését, és segít megvalósítani azt.
Gondolkodási előnyök:
- Marketing automatizálás és e-mail funkciók.
- Egyszerű és ingyenes terv az induláshoz.
- Teljesen szerkesztheti a kurzus webhelyének kódját.
- Testreszabható tanfolyami bizonyítványok.
- Egyéni domainek.
- Partnermarketing súgó és jelentések.
Íme, mit mondanak az emberek a Thinkificról:
- „Be kell lépned a Thinkific-be. A csapat kreatív, megbízható és verhetetlen támogatást nyújt. Mindig gondoskodnak arról, hogy minden bázisom le legyen fedve, és mint cégtulajdonos, ez felbecsülhetetlen.” – Lewis Howes
- „Azáltal, hogy megtanítottuk közönségünket arra, hogyan bővítsék és bővítsék vállalkozásukat online tréningeken keresztül, a miénk is növekedett. Nem tudtuk volna megtenni a Thinkific nélkül.” – John Lee Dumas, Entrepreneurs on Fire
- „Komolyan, nem is tudnék jobban lenyűgözni az Ön ügyfélszolgálati csapatával. A hatékony és a kellemes tökéletes kombinációja. Olyan, mintha saját informatikai részlegem lenne.” – Kim Garnett
Gondolkodó árképzés:
- Alap (49 USD/hó): Korlátlan számú kurzus és hallgató, csepegtető tartalom (ütemezett), egyéni domain, e-mail integrációk és kuponok.
- Pro (99 USD/hó): alapfunkciók, plusz tagságok és csomagok, magántanfolyamok, tanúsítványok, haladó HTML- és CSS-szerkesztés, feladatok, élő leckék a zoomon keresztül és kiemelt támogatás.
- Premier (499 USD/hó): Professzionális szolgáltatások, plusz 50 kurzusvezető, bevezető csomag és korlátlan növekedési csomag (nagy csapatok számára a legjobb).
Összességében a Thinkific platformot ajánlom első számú választásomnak azoknak a kurzuskészítőknek és vállalkozóknak, akik komolyan foglalkoznak saját tanfolyami tartalmaik létrehozásával, marketingjével és értékesítésével.
A mai napon megkezdheti Pro-csomagjának egy hónapos ingyenes próbaverzióját az alábbi linkem segítségével.
Gondolkodó teszt
2. Learnworlds.
A legjobb kurzusépítő szoftver interaktív tanuláshoz (24 USD/hó)
A Learnworlds egy olyan platform, amely a legjobb kurzuskészítők számára, akik egyedi módon szeretnének kapcsolatba lépni diákjaikkal.
Gondolj a vetélkedőkre, a játékra, az interaktív videókra stb.
Bár a hallgatói élmény nem olyan kellemes, mint egy Thinkific kurzus, egyedülálló abban, hogy interaktívabb e-learning tartalmakat kínál a hallgatóknak.
A Learnworlds előnyei:
- Interaktív videók, e-könyvek, gamification és letölthető mellékletek.
- Ingyenes tanfolyamokat kínálhat.
- Kivonhatja kurzusainak átiratait.
- Egyéni domain név és fehér címkével ellátott tartalom.
- A tanulók jegyzeteket készíthetnek, és kiemelhetik a fontos pontokat.
- Teljesítési igazolások.
- Természetesen egyéni mobilalkalmazás iOS-en.
- Kuponok és kedvezmények létrehozásának lehetősége.
- A közösségi média integrációi.
- Egy új analitikai platform az értékesítések optimalizálásához.
- Tagsági oldalak létrehozásának lehetősége.
- Szilárd tudásbázis.
- 24 órás támogatás.
Árak:
- Kezdő (24 USD/hó éves fizetés) – Egy adminisztrátor, 5 USD díj tanfolyamonként, egyéni domain, korlátlan számú kurzus, oldalkészítő eszköz, 4 fizetési átjáró, kuponok és csepegtető tanfolyamok.
- Pro Trainer (79 USD/hó): Kezdő funkciók, plusz tranzakciós díjak nélkül, 5 kezelői fiók, előfizetések és tagságok, egyéni fizetési oldalak, élő órák a Zoomon és a Webexen keresztül, feladatok és társult vállalkozások kezelése.
- Oktatóközpont (249 USD/hó): Pro Trainer funkciók, valamint márkás vállalati akadémia, prémium felhőszerverek, rugalmas számlázás, prémium támogatás és prémium fiókkezelő.
Szerezze be a Learnworlds 30 napos ingyenes próbaverzióját az alábbi linkem segítségével, és kezdje el építeni interaktív online közösségét.
Próbálja ki a Learnworldst
3. Kajabi.
A legjobb csúcskategóriás online tanfolyami platform szakemberek számára (119 USD / hó)
A Kajabi a legjobb csúcskategóriás pályaépítő, amelyet az információs üzletág számára terveztek, nem kis pályaépítőknek.
Ez a legjobb, ha az e-mail marketing automatizálásáról van szó. Az automatizálás az értékesítés előtti e-mailek, az előzetes webináriumok, a csepegtető tanfolyamok és az upsell kulcsfontosságú összetevője, és a Kajabi ezt jobban teszi.
A „Pipelines” funkció lehetővé teszi teljesen automatizált marketingkampányok és csatornák létrehozását. Ezek előre beépített keretrendszerek potenciális ügyfelek generálásához, egy előre megírt másolattal, amely a konverziókra van optimalizálva.
Hatékony kurzusoldali témákkal, digitális termékek értékesítésének lehetőségével, testreszabható fizetési folyamattal és blogolási funkcióval is rendelkezik.
Összességében ez a legjobb csúcskategóriás tanfolyami platform több beépített eszközzel és funkcióval, de valamivel többe kerül, mint a listán szereplő többi.
Kajabi előnyei:
- A legjobb minden az egyben szoftver egy valódi információs üzlethez.
- Wistia videotárhelye kiváló.
- Fő hangsúly a marketing és értékesítési eszközökön.
- Több beépített eszköz, mint más platformokon.
- Ismétlődő havi előfizetéseket kínálhat.
- Integrálva a Stripe-pal és a PayPal-lal.
- A nagy nevek Kajabit használják, köztük Amy Porterfield is.
Kajabi árak:
A Kajabi ára elsősorban a tanfolyamok és az aktív tagok számán alapul:
- Alap (119 USD / hó): 1 webhely, 1 adminisztrátor, 3 termék, 3 csővezeték, 10 000 kapcsolat és 1 000 aktív tag.
- Növekedés (119 USD / hó): 1 webhely, 10 adminisztrátor, 15 termék, 15 csővezeték, 25 000 kapcsolat, 10 000 aktív tag.
- Pro (319 USD / hó): 3 webhely, 25 adminisztrátor, 100 termék, 100 adatfolyam, 100 000 kapcsolat és 20 000 aktív tag.
A Kajabi igazán kiemelkedik a marketing automatizálási eszközeiből. A listán szereplő felhasználókat szegmentálhatja, e-maileket küldhet meghatározott időpontokban speciális aktiválási szabályok alapján, és professzionális márkájú üzeneteket küldhet.
Ha már bejáratott vállalkozása van, és szeretné kipróbálni a piac egyik legfejlettebb platformját, a Kajabi jó választás.
Kezdje el a Kajabi 14 napos ingyenes próbaverzióját még ma.
Kajabi teszt
4. Tanítható.
A legjobb online tanfolyami platform kezdőknek (29–249 USD / hó és egy hónap ingyenes)
A Teachable egy lehetőség, ha gyors és egyszerű tanfolyamot szeretne létrehozni.
Kezdőknek tartom a legjobbnak, akik a mezei világban megázzák a lábukat, hiszen az egyik legolcsóbb és legkönnyebben használható lehetőség.
Használhatja ingyenes csomagjukat (1 USD + 0,10 USD az összes tranzakcióhoz), vagy választhat három csomagjuk közül, amelyek mindössze 29 USD-tól 299 USD-ig terjednek.
A legnépszerűbb Pro-tervet ajánlom havi 99 dollárért, mivel ez az első, tranzakciós díjak nélküli terv.
A Teachable adott egy egyszeri, korlátozott ideig tartó promóciós kódot is (200 maradt):
Használja a PROSOCIATE1MFREE szolgáltatást fizetéskor, hogy egy hónapra ingyenesen kapja meg Pro-csomagját.
A tanítás előnyei:
- Nagyon egyszerű beállítás.
- Minden korlátlan: sávszélesség, hallgatók, tanfolyamok és képzési szolgáltatások.
- Fizetés egy kattintással.
- Optimalizált értékesítési és bemutató oldalak.
- Élő zoom-tanfolyamok a szakmai tervben.
- Nemzetközi fizetési tervek több mint 130 pénznemben.
- Minősített kérdőívek.
- Személyre szabott tanfolyamok elvégzését igazoló igazolások.
- Weboldal témájának testreszabása.
- A szakmai tervben 5 felhasználói fiók lehet.
Tanítható árak:
- Alap (29 USD/hó) – 5% tranzakciós díj, 2 adminisztrátor felhasználó, csepegtető tartalom, tanfolyamkészítő, csak tagok közössége.
- Pro (99 USD/hó): Alapfunkciók, tranzakciós díjak nélkül, 5 adminisztrátor felhasználó, haladó jelentéskészítés és tanfolyami tanúsítványok.
- Üzleti (249 USD/hó): Professzionális funkciók, valamint fejlett kódolási testreszabások, 20 adminisztrátor, hatalmas hallgatói beiratkozás és csoportos coaching hívások.
Kezdje el a Teachable Pro csomagot, és használja a PROSOCIATE1MFREE promóciós kódomat a fizetéskor, hogy ingyenes hónapot kapjon.
Tanítható teszt
5. Megtehetném.
A legjobb minden az egyben online tanfolyam platform webináriumokhoz, letöltésekhez és tagságokhoz (39 USD/hó)
A Podia egy több mint 50 000 tagot számláló minden az egyben online kurzusplatform, amely ideális digitális letöltésekhez, webináriumokhoz és tagságokhoz.
Fő tanfolyamtípusai a következők:
- Önálló tanfolyamok, beleértve a képeket, videó- és hangfájlokat, MP3x-et, PDF-et, vetélkedőket és még sok mást.
- Adja el előre tanfolyamát úgy, hogy az indulás előtt fogadja el a fizetést.
- Kohorsz alapú kurzusok jövőbeli kezdési dátummal.
- A csepegtető tanfolyamok szakaszonkénti formátumban tanítják a kurzust.
- Kuponok és tagságok hozzáadásának lehetősége.
Nagyon kitűnnek a tagsági lehetőségekkel. Növelheti saját online közösségét azáltal, hogy interakcióba lép a tagokkal, termékeket csoportosít bizonyos csoportok számára, többszintű terveket kínál, valamint kapcsolatba lép a Facebookkal és a Slack Csoportokkal.
A Podia webinárium-platformként is működik élő vagy igény szerinti webináriumok rendezésére.
Egy másik csodálatos funkció az a képesség, hogy saját társult programot futtathat a Podián belül. Egy helyen megtekintheti az összes leányvállalatát, megtekintheti a hasznos jelentéseket, és saját egyéni jutalékstruktúrája alapján fizethet.
A nap 24 órájában elérhető támogatás, tranzakciós díjak nélkül, és egy egyszerű, három lépésből álló folyamat segítségével gyorsan elérhetővé teszi a kurzus webhelyét.
Bár nem számítanak fel díjat, fizetésfeldolgozóiknak 2,9% + 30 ¢ tranzakciós díja van.
Árak:
- Költözés (39 USD / hó) – Korlátlan minden, nulla tranzakciós díj, értékesítési tanfolyamok, digitális letöltések és havi 5000 e-mail.
- Shaker (79 USD/hó) – Minden a Moverben, plusz tagközösségek létrehozásának, leányvállalatok hozzáadásának és havonta 15 ezer e-mail elküldésének lehetősége.
- Earthquaker ($ 179/hó) – Minden a Shakerben, plusz egy dedikált fiókkezelő, egyéni beléptetés és havonta 50 000 e-mail.
Összességében, ha erős tagsági funkcionalitásra vágyik, és arra, hogy a leányvállalatok segítségével növelje eladásait, a Podia egyedülálló és érdemes kipróbálni.
Regisztrálhat és kipróbálhatja egy 14 napos ingyenes próbaverzióval.
Teszt Podia
6. LearnDash.
Kiváló LMS online kurzusszoftver WordPress felhasználók számára (13,25 USD / hó)
A LearnDash egy WordPress-bővítmény, és az egyetlen platform, amelyre szüksége van a WordPress-webhellyel rendelkező kurzusok értékesítéséhez.
Ezt a népszerű WordPress LMS-bővítményt néhány nagyszerű, LearnDash-t használó webhely használja, köztük a Yoast, az Infusionsoft, a University of Michigan és a WP Elevation.
Egyik első hasznos funkciója a „Fókusz mód”, amely kizár minden zavaró tényezőt, amikor a hallgatók tanfolyamot tartanak.
A LearnDash teljes funkcionalitású tanfolyamkészítője jól illeszkedik a csepegtető e-mail kampányokhoz. Létrehozhat egy nagyszerű online kurzust a saját webhelyén, és annak tartalmát kombinálhatja egy e-mailes csepegtető naptárral, hogy ütemezett leckéket küldhessen be.
Gradebook * technológiája egy másik szintre emeli az LMS-t. Ez a technológia a teszteredmények és a feladatok alapján általános osztályzatot ad a diákoknak, így súlyozott átlagot hoz létre a tanárok számára, hogy ellenőrizzék.
Az osztályozáson kívül a kurzuspontok a tevékenységekért, a jelvények és oklevelek pedig a tanfolyami tevékenységekért adják a hallgatókat.
Ha Ön olyan tanár, aki olyan osztályozási rendszereket keres, amelyek versenyeznek a főiskolai tantervek jellemzőivel, a LearnDash a legjobb LMS-bővítmény.
Már ma elkezdheti 40 dolláros kedvezménnyel és teljes 30 napos pénz-visszafizetési garanciával az éves terveit.
Próbáld ki a LearnDash-t
7. Ruzuku.
A nevetségesen egyszerű online tanfolyami platform (74,75 USD / hó)
A Ruzuku lehetővé teszi, hogy lépésről lépésre online kurzusokat hozzon létre tanulási platformjával, PDF fájljaival és szövegével percek alatt. Gyorsan létrehozhat tanfolyamvázlatokat, könnyedén szerkesztheti és átrendezheti a lépéseket, elindíthatja a tanfolyamot, és pillanatok alatt értékesítéseket generálhat.
A Ruzuku olyan eszközökkel integrálható, mint a MailChimp, Infusionsoft, és olyan fizetési átjárókkal, mint a Stripe és a PayPal a fizetések fogadásához, és nem számítanak fel tranzakciós díjat.
Kívánatos közösségükről is ismertek. Amikor csatlakozol a Ruzukuhoz, nem veszel taneszközt; Ön csatlakozik egy csapathoz, hogy segítse diákjait a tanulásban.
A „nevetségesen egyszerű pályaépítőnek” nevezett Ruzuku az alábbiakban felsorolt nagyszerű funkciókkal rendelkezik:
Végül a platform korlátlan számú kurzusokat kínál korlátlan számú hallgató számára az összes fizetett csomagban.
Kezdheti egy 14 napos ingyenes próbaverzióval és 30 napos pénz-visszafizetési garanciával.
Ruzuku teszt
8. Az akadémiám.
Vállalati online tanfolyami platform az Ön vállalkozására szabott (499 USD / hó)
Az Academy of Mine egy csúcskategóriás eLearning platform, amely az ügyfelek személyre szabott sikerén és személyre szabott filozófiáján alapul.
Ez valóban egy tanulásirányítási rendszer, amely a legjobban működik a különböző üzleti réseken. Minden terv alapszolgáltatása a teljesen ingyenes fejlesztési órák, amelyek segítenek beállítani és elindítani a kurzust egyéni integrációkkal.
Az egyik célja nem csak az, hogy beállítsa és segítse az indulást. Marketingeszközeikkel és elemzői irányítópultjaikkal is segíteni akarnak kurzusuk értékesítésében.
A személyre szabás a stratégiája középpontjában áll. Ön egy egészségügyi vállalat, amely átfogó tantervet szeretne készíteni a továbbképzési kreditekhez (CEC)? Ebben tudnak segíteni.
Ön olyan biztosító társaság, amely folyamatos képzést igényel egy-egy törvényi kódex állandó állami szintű változása miatt? Online tanfolyamokat szeretne létrehozni a telepítés kezeléséhez?
Az Academy of Mine-nál ez sem probléma.
Bár ezek az üzleti ajánlatok túlzásba eshetnek a rendszeres felhasználók számára, szükségesek a kis- és középvállalkozások számára, amelyeknek robusztus képzési rendszerre van szükségük alkalmazottaik vagy ügyfeleik számára.
Ha ez úgy hangzik, mint az Ön által keresett eLearning megoldás, még ma megkezdheti az ingyenes 30 napos próbaidőszakot.
Academy of Mine teszt
9. WizIQ.
Megfizethető élő online virtuális tantermek (27 USD/hó)
A WizIQ egyszerű módot kínál a tanárok és oktatók számára virtuális osztálytermek létrehozására interaktív élő online órákhoz. Több mint 400 000 oktató használta fel a WizIQ-t, hogy 200 országban több mint 4 millió diáknak tartson virtuális órákat.
A legújabb eszközöket kínálják az élő képzéshez, mint például a vitafórumok, a videó streaming, a mobil opciók, az értékelések és az elemzések.
Ha Ön oktató vagy vállalatvezető, aki a világ bármely pontján élőben szeretné elérni közönségét, megkezdheti az ingyenes 14 napos próbaidőszakot.
Próbáld ki a WixIQ-t
Mik azok az online tanfolyami platformok?
Az online kurzusplatformok olyan tanulásirányítási rendszerek (LMS), amelyek hozzáférést biztosítanak a felhasználóknak a digitális órákhoz. Ezek a virtuális kurzusok sok tekintetben hasonlítanak az offline órákhoz: Az oktatók lebilincselő oktatási élményt nyújtanak videó-, kép-, szöveg-, hang- és PDF-fájlokon keresztül.
A hallgatók követik az LMS szoftvert, jegyzetelnek, gyakorlatokat végeznek, és vizsgákat tesznek, hogy teszteljék tudásukat.
Az olyan eszközök, mint a Teachable, a Thinkific, a Kajabi, a Podia és a Ruzuku, erős funkciókészlettel rendelkeznek a kurzuskészítők számára.
A kurzusszoftver olyan funkciókat tartalmaz, mint a teljesen reszponzív webhelyélmény, az egyszerű tartalombetöltés, az osztály megjelenésének szerkesztésének lehetősége, marketingfunkciók, tanfolyami bizonyítványok, értékesítési tölcsér és még sok más.
Alapvetően mindent megadnak, ami egy online tanfolyam eladásához szükséges. Egyesek még ingyenes kurzus létrehozását is lehetővé teszik.
Ha Ön egy oktatási intézmény, amely a helyszíni óráit online tanulásra szeretné lecserélni, tekintse meg másik útmutatómat a legjobb tanulásirányítási rendszer (LMS) kiválasztásához.
A kurzusok létrehozói kiválasztják a használni kívánt platformot, majd átalánydíjat számítanak fel hallgatóiknak kurzusaik eléréséért.
Melyek a legjobb online tanulási platformok?
Most a diák szemszöge.
Mivel a társadalmi távolságtartás normává vált, és sok főiskola áttér az online órákra, számos módja van az otthoni oktatásnak.
Gyakran Massive Open Online Course-nak (MOOC-nak) nevezik, kissé eltérnek a fizetős platformoktól. Ahelyett, hogy saját maga tárolná a fájlokat, a kurzusok olyan piacon vannak, ahol a hallgatók közvetlenül vagy előfizetésen keresztül fizetnek értük.
A tanfolyam készítői számára az az előny, hogy kihasználhatja ezeket a webhelyeket új közönség elérésére. Hátránya, hogy nem fog annyi pénzt keresni eladásonként, és erősebb a verseny a piacon.
Végül azt javaslom, hogy a fenti szolgáltatók egyikét használja kurzusok értékesítéséhez.
Ha szeretne regisztrálni egy platformra, hogy új dolgokat tanulhasson, itt találhatom a legjobb online tanulási platformokat.
1. Udemy.
Az Udemy az egyik legjobb online kurzusplatform piactér, több mint 24 millió diákkal, 35 000 oktatóval és több mint 80 000 csodálatos kurzussal. A tanfolyam létrehozásának első lépése a prémium oktatói jelentkezés.
Fiókja jóváhagyása után könnyen elkezdheti a kurzusok felépítését. A videótartalom elkészítésekor ne feledje, hogy az anyagnak legalább 30 percesnek kell lennie, és öt előadást kell tartalmaznia.
A kurzus Udemy-hez való hozzáadásának másik előnye, hogy könnyedén népszerűsítheti osztályát a platformjukon. Használhatja marketing funkcióit, hogy részt vegyen az egész webhelyre kiterjedő kedvezményekben, szerepeljen marketinges e-mailjeiben, vagy csatlakozzon a társult programjukhoz, többszintű jutalékkal.
Mennyibe kerül az Udemy?
Ingyenesen használható. 3%-os bevételrészesedést számítanak fel az oktatói kuponok révén történő értékesítésből, 50%-ot azon hallgatók esetében, akik organikus keresés (SEO) révén találták meg kurzusukat, és 75%-ot a fizetett keresési marketinges erőfeszítések révén végrehajtott tranzakciókból.
Előny
Az Udemy az egyik legjobb online tanfolyami platform a szakemberek számára. Az első előny az, hogy nagy felhasználói bázishoz férhet hozzá. Az Udemy 40 millió felhasználója mind potenciális hallgató, aki fizetni fog a tanfolyamért. De csak azért, mert az ő platformjukon vagy, még nem jelenti azt, hogy azonnal elkezdesz felhalmozni az eladásokat.
Erős értékesítési és marketingstratégiát kell kidolgoznia, például új e-kereskedelmi vállalatot, szerzőt vagy ingatlanügynököt kell létrehoznia. Arról van szó, hogy nyilvánosságra hozza a nevét.
Jelentős bevételrészt biztosítanak a tandíjakból. Az oktatók meghatározzák a tanfolyamok árait, és 100% tandíj bevételt kapnak az új felhasználók és 50% a meglévő felhasználók számára. Ez jelentős jutalék az eladások után, és hatalmas haszon a platform használatából.
Ön részt vehet a marketing akcióikban. Időről időre olyan promóciókat indítanak, amelyek segítségével szélesebb közönséget érhet el a platformjukon. Ezek a marketingpromóciók nem kötelezőek, így az oktatók eldönthetik, hogy részt vesznek-e vagy sem.
Megbízható technológiával és támogatással rendelkeznek. Ingyenes, éjjel-nappali támogatást kínálnak, és hasznos cikkek széles könyvtárával is rendelkeznek.
Hátrányok
Erős a verseny más területekkel. Az oktatók kiszolgáltatják a helyét és megjelenését az Udemy webhelyen, amelyet saját fejlesztésű algoritmusaik vezérelnek.
Nehéz lehet felülmúlni a többi oktatót bizonyos témákban, ha új vagy a platformon.
A többi tanfolyamszerkesztővel is erős a verseny. Az Udemy nem az egyetlen kurzuspiaci rangsor a keresőmotorokban a kurzus témáinak megfelelően.
Más piacterek, például az iSpring Learn, a LinkedIn Learning, a Coursera és a Skillshare versenyezhetnek az Udemyvel az organikus keresésben, ami hátrányt jelenthet az oktatók számára.
Enyhe visszaküldési politikájuk van. A visszatérítést minden diáknak 30 napon belül garantáljuk, bármilyen okból. Emiatt a hallgatók részt vehetnek egy tanfolyamon, 30 napon belül elvégezhetik azt, és garantáltan visszatérítést kapnak, csökkentve az eladásaikat.
Udemy felülvizsgálata: végső ítélet
Először is, ez az egyik legismertebb, legszélesebb körben használt és professzionális online tanfolyami piac. A robusztus bevételmegosztási modellnek, a megszólítható széles közönségnek, a 24 órás támogatásnak és a marketingajánlatoknak köszönhetően nem járhat rosszul a platformjukkal.
Bár egészséges verseny folyik más tanfolyam- és platformkészítőkkel, a vállalat valószínűleg megőrzi piacvezető szerepét.
Kezdje el ingyen az Udemyt még ma.
Próbáld ki az Udemy-t
2. Shaw Akadémia.
A Shaw Academy egy olyan platform, amely hozzáférést biztosít hallgatói számára akkreditált professzionális online kurzusokhoz. A hallgatók beiratkoznak a Shaw Akadémiára, és hozzáférhetnek annak minden hosszú kurzusához.
Három különböző kategóriában kínálnak tanfolyamokat: amatőröknek, profiknak és vállalkozóknak.
Például a „Professzionálisoknak” kategóriájukban egy világszerte elismert digitális marketing tanfolyamot kínálnak. Ez a tanfolyam 32 videót tartalmaz, és átlagosan 16 hetet vesz igénybe.
Mennyibe kerül a Shaw Academy?
A tanfolyamok az első négy hétben ingyenesek. Ezután havi előfizetés fizetésével folytathatja a tanulást.
A költség ekkor 49,99 és 60 dollár között mozog havonta.
Shaw Academy profik
Minden kurzusuk világszerte elismert, és bizonyítványokat kínál, hogy segítse karrierjét. Ha Ön dolgozó szakember, a digitális marketingről, projektmenedzsmentről, webfejlesztésről, Photoshopról és Microsoft Excelről szóló órái nagyon alaposak.
A vállalkozók hasznos órákat is elérhetnek a közösségi média marketingről, vírusmarketingről, esküvőkről, fotózásról stb.
Kurzusaik rugalmasak, és saját idődben is elvégezheted őket. Ezenkívül hasznos támogatást és lehetőséget kínálnak az osztályfelvételek letöltésére offline megtekintéshez.
A négyhetes ingyenes csomag is nagy plusz.
A Shaw Academy hátrányai
Bár sok jó kurzust kínálnak, előfordulhat, hogy az iparágtól függően nem találja meg a megfelelőt. Nem rendelkeznek akkora mennyiségű hobbiórával, mint az olyan platformokon, mint a Skillshare.
Shaw Academy Review: Végső ítélet.
Ha Ön profi, aki rugalmas és akkreditált tanfolyamokat keres, amelyeket 4 hétig teljesen ingyenesen indíthat, ez a platform kiváló választás.
Próbáld ki a Shaw Academyt
3. Ossza meg készségeit.
A Skillshare egy nagy piactér, amely a kreatív oktatásra összpontosít. A témák a grafikai tervezéstől és a zenei gyártástól a képzőművészetig és a főzésig terjednek.
Vannak olyan technikai témák is, mint az adattudomány, az analitika és az e-kereskedelem. A Skillshare-nek több mint 5 millió felhasználója van, és több mint 5 millió dollárt fizetett a tanároknak.
Az egyes órák 20 és 60 perc közöttiek, rövidebb órákra osztva, plusz projektek és közösségi vitafórum a többi diákkal való kapcsolatteremtésre.
A nyílt beszélgetés nagyon hasznos a kreatív témáid szempontjából, mivel a tanulók megoszthatják előrehaladásukat, és visszajelzést kaphatnak másoktól. Segíthetnek a prémium tagoknak a gyártásban, a tanfolyamok tervezésében, és akár online tanfolyamkészítésben is segíthetnek New York-i stúdiójukban.
Mennyibe kerül a Skillshare?
Ingyenesen prémium tanfolyami élményt hozhat létre. 10 dollárt fizetnek az oktatóknak a fizetett tagsági ajánlásokért, valamint havi jogdíjat a megtekintett tartalom minden percéért.
Előny
Nagy felhasználói bázisuk van az alkotókból és a vállalkozókból. Ha kreatív közönségnek megfelelő tartalmat kínál, a Skillshare nagyszerű platform arra, hogy észrevegye.
A webdizájnról, az e-mail lista felépítéséről, fotózásról, festészetről, személyes márkaépítésről és kreatív témákról szóló órák a legnépszerűbbek.
Az osztályok minősége megbízható. Büszkék arra, hogy magas színvonalú szakmai tanfolyamokat kínálnak. Segíthetnek felvázolni a tanfolyamot a közönség igényei alapján, és segíthetnek a produkcióban is.
Hátrányok
A nyereséget jogdíjrendszeren keresztül vezetik. Minden hónapban a Skillshare prémium előfizetésből származó bevételének 30-50%-a a tanárok jogdíjalapjába kerül.
A fennmaradó összeget marketing- és promóciós órákra, platformtámogatásra és a napi műveletek végrehajtására használják fel. Ez a jogdíjrendszer a jól bevált tanároknál működik, hiszen minél több percet nézel, annál több bevételrészesedést kapsz.
Ez azonban megnehezíti az új oktatók számára, hogy nagy kompenzációban részesüljenek, amikor még csak most kezdik. Ezenkívül a kétszer olyan gyorsan figyelő diákok csak a percek felét számítják be a jogdíjpénztárba.
Egy másik hátránya, hogy csak e-mailes támogatást kínálnak. Bár vannak hasznos támogatási cikkeik, az egyetlen lehetőség, hogy kapcsolatba léphessen velük e-mailben.
Skillshare felülvizsgálat: végső ítélet
A Skillshare egy feltörekvő online kurzuspiac több mint 4 millió diákkal. Az alkotókból és vállalkozókból álló széles felhasználói bázis révén remek lehetőség kreatív területeken dolgozó oktatók számára.
Minden órájuk kiváló minőségű, és segíthet abban, hogy az osztály a lehető legjobban megfeleljen a közönség igényeinek a maximális hatás érdekében.
A profitjogdíj-rendszerben és élő támogatás nélkül azonban sokkal több eladást lehet elérni egyetlen piaccal. Ha Ön kreatív tanfolyamkészítő, és új közönséget szeretne elérni, érdemes online tanfolyamaikat kipróbálni.
Regisztráljon a Skillshare szolgáltatásra, és 2 hónapig ingyenes tanfolyamokat kap.
Próbáld ki a Skillshare szolgáltatást
4. Tanulás a LinkedInből.
A LinkedIn Learning (korábban Lynda) egy másik online kurzuspiac, amelyet üzleti szakemberek számára terveztek. Több mint 1000 üzleti kurzusával olyan témákban, mint a projektmenedzsment, a webfejlesztés és a digitális marketing, kiváló platformot jelentenek azon dolgozó szakemberek számára, akik tudásukat naprakészen szeretnék tartani.
Minősítéseket is kínálnak, amelyeket hozzáadhat LinkedIn-profiljához, bemutatva tapasztalatait és javítva online önéletrajzát.
Mennyibe kerül a LinkedIn Learning?
A havi díjak LinkedIn prémium tagsághoz vannak kötve, amelynek költsége 29,99 USD / hó vagy 24,00 USD / hó, ha évente fizet.
Próbálja ki a LinkedIn Learning szolgáltatást még ma, és kap egy ingyenes hónapot.
Próbáld ki a LinkedIn Learning-et
5. Faház.
A Treehouse egy viszonylag új piac, amely hisz az oktatás demokratizálódásában. Platformja „elkötelezett amellett, hogy az oktatást elérhetővé tegye minden fajtól, nemtől, szexuális irányultságtól és társadalmi-gazdasági háttértől függetlenül”.
Több mint 300 technikai kódolási és fejlesztési kurzussal, több mint 50 000 diákkal és több mint 27 545 percnyi videóval rendelkeznek (és ez a szám folyamatosan növekszik).
A Treehouse partnerek néhány nagy névvel, mint például a Microsoft, az IBM Watson, az Amazon Alexa és a Google Developers.
Mennyibe kerül a Treehouse?
A Treehouse 7 napos ingyenes próbaverziót kínál. Ezután három különböző csomag közül választhat, havi 25 és 199 dollár között.
Alaptervében igény szerinti tanfolyamok, interaktív gyakorlatok és online közösséghez való hozzáférés szerepel.
A professzionális terv hozzáférést biztosít bónuszokhoz, béta funkciókhoz és letölthető tartalmakhoz.
Ha pedig valódi portfóliót szeretne felépíteni, és munkára kész készségekre vágyik, a Techdegree-terv személyre szabott visszajelzést, valós idejű támogatást és személyre szabott tantervet ad.
Próbálja ki a Treehouse-t még ma.
Faház teszt
6. Coursera.
A Coursera egy professzionális online kurzuspiac, ahol virtuális órákat tartanak a világ legjobb vállalatai és egyetemei közül, köztük a University of Michigan, Duke és Stanford.
Az oktatók a világ legjobb egyetemein oktatják a Coursera kurzusokat, ezek elvégzése 4-6 hetet vesz igénybe, és videoelőadásokat, lektorált feladatokat és közösségi vitafórumokat is tartalmaz.
Mennyibe kerül a Coursera?
A Coursera ingyenesen csatlakozhat, és be kell jelentkeznie az egyes kurzusok árinformációinak megtekintéséhez. A Courserán három szintű kurzusajánlat található.
- A főételek előfizetéssel működtethetők, és havi 29-99 dollárba kerülnek. Ezek teljesítése átlagosan 4-6 hetet vesz igénybe, és a befejezés után elektronikus tanfolyami bizonyítványt kap.
- A specializációs kurzusok egy adott szakmai készség elsajátítására szolgálnak, és havi 39-79 dollárba kerülnek. Ezeken az online kurzusokon valós üzleti kihívásokat kezelhet gyakorlati projektekkel és szigorúbb tanfolyamokkal.
- Online képzési programok. Ha magasabb szintű oktatást keresel, akkor akár egyetemi elismert online képzési programokban is részt vehetsz. Ezek elkészítése 1-3 évig tart, és 15 és 25 000 dollár közötti költséggel jár.
Próbáld ki a Coursera-t.
Próbáld ki a Coursera-t
A kurzusok további legnépszerűbb platformjai közé tartozik az ALISON és a General Assembly.
Hogyan hozhatok létre és értékesíthetek online tanfolyamokat?
A kurzusok online értékesítésének első lépése az, hogy a végső célt szem előtt tartva kezdje el, és haladjon vissza. Hogyan változtatja meg diákjai életét, és miben lesznek mások, miután befejezték a kurzusát?
A tanfolyamot azzal kell kezdenie, hogy megtervezi azt az átalakulást, amelyet a hallgatók elérni fognak.
Ahhoz, hogy megértse, mit szeretnének tanulni a tanulók, vegyen részt a témájához kapcsolódó fórumokon, és nézze meg az emberek által feltett leggyakoribb kérdéseket. A Quora remek hely erre.
Miután megértette, hogyan oldhatja meg diákja problémáit, hozzon létre egy világosan meghatározott tanulási utat, amely egy előre meghatározott cél felé vezet. A tanfolyam minden szakaszában tisztázza az eredményeit.
Ha világosan meghatározott tanulási utat és végcélt határoz meg, tanulói elkötelezettebbek és aktívabbak maradnak a tartalommal.
Íme a 10 legjobb módszer az online tanfolyamok létrehozására és értékesítésére.
1. Számítsa ki az online tanfolyam fejlesztésének költségeit.
A tanulási platform fejlesztésének költsége számos tényezőtől függ, beleértve a tartalomfejlesztés mélységét, a kutatási és elemzési költségeket, valamint a marketinget. A tanulmányok becslése szerint egy professzionális online tanfolyam elkészítése 5850 és 15600 dollár között lehet.
Ez azonban meglehetősen magas becslés, amely magában foglalja a professzionális videófejlesztést, a téma szakértőjének (KKV) való fizetést a tanfolyam oktatásáért, a piackutatást, az e-mail automatizálást vagy a szeminárium szoftverét, a webhelyet és a kurzus népszerűsítését. Forrás: racoongang.com
Ha most kezdi, és saját maga szeretne tanfolyamot létrehozni, sokkal olcsóbb lehet. Például, ha van egy minőségi webkamerája, mikrofonja, képernyőmegosztó eszközei és videószerkesztő szoftvere, 200 dollárnál kevesebbért is létrehozhat egy tanfolyamot.
A legfontosabb befektetésed az idő. Ne feledje, hogy a költségek az erőfeszítésekkel növekednek. Minél több erőfeszítést tesz a közönség elemzésébe, piackutatásba, vázlatkészítésbe és professzionális médiafelvételekbe egy vonzó oktatóval, annál magasabb a költség.
2. Használja a legjobb szoftvert és felszerelést.
A tanfolyam létrehozása nem olyan egyszerű, mint egy webinárium hozzáadása egy webhelyhez. Először a tanfolyamot kell elkészíteni!
A jó minőségű tartalom létrehozásához szoftverre és felszerelésre van szükség. Ne feledje, hogy az osztálytermi élményt egy virtuális kurzusra cseréli, ezért professzionálisnak kell lennie.
Az induláshoz azonban nem a legdrágább és legfelső kategóriás felszerelésre van szüksége, de néhány alapvető dologra szükség lesz.
1. Mikrofonok
A mikrofonok kulcsfontosságúak. A gyenge hangot sokkal könnyebb észlelni, mint a remegő videót, és minőségi mikrofonra van szükség ahhoz, hogy a kurzus kiváló hangzású legyen.
Használja a megengedhető legjobb mikrofont. Használhatsz normál vevőt, lavíros mikrofonokat, vagy akár headsetet is, de én USB mikrofont javaslok.
Az egyik kedvencem a Blue Yeti. És ne felejtsen el beszerezni néhány mikrofontartozékot a hangminőség további javítása érdekében. A popszűrők, habgolyók, lengéscsillapítók és akusztikus panelek elengedhetetlenek, ha kis helyiségben készít felvételt.
2. Fejhallgató
Ha van egy jó zajszűrős fejhallgató, az sokat segíthet a szerkesztési folyamat során. Hasznosak interjúk készítéséhez és valakik felvételéhez is.
3. Képernyőrögzítő program
Ha szoftverben vagy számítógépes programban hoz létre egy osztályt, akkor meg kell jelenítenie a képernyőt, hogy kiemelje az éppen végzett munkát. Sok lehetőség van a képernyőrögzítő szoftverrel kapcsolatban, de az egyik kedvencem a Screencast-o-matic.
4. USB webkamera
A legtöbb online kurzus élő webináriumokat vagy videókat igényel egy oktatótól a személyes tantermi érzés érdekében.
A felvevőberendezés tartalmazhat olyan egyszerű dolgokat, mint az iPhone vagy a webkamera, vagy működhet professzionális DSLR kamerákkal. A legfontosabb tényező a költségvetés.
5. Hang- és videószerkesztő szoftver
Miután befejezte a tanfolyam rögzítését, az igazi varázslat a szerkesztéssel történik. A kedvenc lehetőségeim közé tartozik az Apple Final Cut Pro és az Adobe Premiere Pro. Ha szeretné javítani az animációit, próbálja ki az Adobe After Effects alkalmazást.
6. Világítás és tartozékok
A minőségi hárompontos világítás elengedhetetlen ahhoz, hogy oktatója ragyogjon (szójáték). Vásárolhat egy komplett stúdiólámpa készletet vagy csak néhány kiegészítőt iPhone-jához.
Akárhogy is, érdemes kutatni az interjúk világítási technikáit annak igazolására, hogy professzionálisan nézel ki.
3. Hozzon létre értékes tartalmat.
Ez egy tökmindegy. Részletes áttekintésre van szüksége arról, hogy kik az ideális tanulók, és mit szeretnek tanulni.
Szeretnél új készségeket fejleszteni, és online bizonyítványt szerezni? Szeretnél segíteni saját vállalkozásod növekedésében? Ha megérti a közönség fájdalmát, jövőképet alkothat a kurzusáról.
Hozzon létre vonzó videó tanfolyamokat. Használjon videókat és interaktív munkalapokat, PDF-fájlokat, vetélkedőket és egyéb elemeket, hogy mélyebb szinten kommunikáljon diákjaival. Emellett mindenképpen sűrítsd rövidebb mondatokba a tanulást, senki nem akar hosszú bekezdéseket olvasni.
4. Tegye megkülönböztethetővé webhelyét.
Összpontosítson saját résére, és biztosítsa az abszolút legjobb tartalmat az egyedi értékajánlatra (UVP) összpontosítva. Hacsak nem akarsz a következő EdX lenni, akkor szakosodnod kell, és a legjobbnak kell lenned egy kivételesen koncentrált rést.
Kínáljon egyedi horogkifejezést, és már az elején megkülönbözteti az UVP-t a pályájától. Kérdezd meg magadtól: Miben különbözik az én tanfolyamom a többitől?
Például, ha a rés a grafikai tervezés, ne hozzon létre „Grafikai tervezés kezdőknek” nevű kurzust. Ez túl tág. Az „Adobe InDesign e-könyv-kiadóknak” elnevezésű osztály koncentráltabb és természetesebb a piac számára.
Ne összpontosítson túl sok különböző területre. Az online kurzusnak legyen egy fókuszpontja, és ne térjen el attól, és ne térjen el a témától. Csak miután láttál némi kezdeti sikert tanításaiddal, ágaszd el magad más tantárgyak felé.
5. Szánjon időt vállalkozása marketingjére.
Miután minden kemény munkáját belefektette a kurzus létrehozásába, munkája csak most kezdődik. Most forgalmazni kell.
Szüksége van egy dedikált weboldalra. Ahhoz, hogy az emberek megtalálják Önt, és szakterülete szakértőjének tekintsenek, professzionális internetes jelenlétre van szüksége. Weboldalának rendelkeznie kell egy aktív bloggal az Ön réséhez kapcsolódó tartalommal, amely keresőoptimalizálásra (SEO) van optimalizálva.
Hozzon létre követőket a közösségi médiában. Hozd létre saját Facebook Business oldaladat, hogy kapcsolatba léphess a közösségeddel. Ossza meg legújabb frissítéseit a Twitteren és az Instagramon.
A rendszeres közzétételi ütemterv és a vonzó tartalom biztosítása a közösségi médiában segít közösséget építeni a márka mögött.
6. Irányítsd márkádat.
Teljes ellenőrzést kell gyakorolnia a márka felett. Képesnek kell lennie arra, hogy beállítsa az árakat és az irányelveket, beépítse logóját, és az élményt összhangban kell lennie vállalkozásával.
Ha fejleszti a márkáját, akkor a tanfolyam arcának kell lennie, és képesnek kell lennie arra, hogy megmutassa személyiségét az osztály kialakításában.
7. Kínáljon kivételes tanulási élményt.
A platformnak nagyszerű tanulási élményt kell kínálnia. Különféle típusú tartalmakat kell tartalmaznia, például hangot, szöveget, dokumentumokat stb. A további keresendő funkciók közé tartozik a kvízek létrehozásának és a teljesítési bizonyítványok benyújtásának lehetősége, a fórumok és a „csepp” kurzusok, amelyeket idővel elküldenek a hallgatóknak.
8. Integráljon más eszközökkel.
Válasszon olyan platformot, amely jól integrálható más megoldásokkal. Győződjön meg arról, hogy a tanulási platformja más eszközökkel, például e-mailes marketingszolgáltatásokkal, elemzési megoldásokkal stb.
Keressen népszerű integrációkat olyan eszközökkel, mint a MailChimp, a Google Analytics, a WordPress és még sok más. Ha például elindított egy blogot, és kurzusokat ad el egy WordPress-webhelyen, akkor olyan platformot kell választania, amely könnyen integrálható jelenlegi webhelyébe.
Ha online tanfolyami üzletet szeretne építeni a WordPress segítségével, kereshet a megfelelő beépülő modulok listáját a beépülő modulok könyvtárában:
9. Igazítsa az értékesítést a költségvetéséhez.
A platformnak illeszkednie kell az Ön költségvetéséhez, és rugalmas árazási lehetőségeket kell kínálnia. Ahhoz, hogy pénzt keressen online tanfolyamok eladásával, pénzt kell költenie. Ha azonban először megvizsgálja az árinformációkat, jobban megértheti a befektetés lehetséges megtérülését.
Arra is figyelnie kell, hogy valamelyik platform felszámít-e rejtett tranzakciós díjat a kurzus értékesítése során.
A kurzus online létrehozása és az online tanulási platform kiválasztásakor a legtöbb fizetett terv kiküszöböli a magas tranzakciós díjakat.
10. Használja ki az ügyfélszolgálatot, ha szüksége van rá.
A platformnak kiváló ügyfélszolgálatot és képzést kell kínálnia. Számos szolgáltatás ingyenes forrásokat és képzést, dedikált fiókkezelőt és segítőkész oktatói közösséget kínál, amely segíthet a sikerben.
Használja ezeket a forrásokat, ha elakad, ne féljen segítséget kérni.
Melyek a legnépszerűbb online tanfolyamok?
Akár a webhelyéről szeretne online kurzusokat értékesíteni, akár másik platformot szeretne használni, az idei év legnépszerűbb óráinak alapos ismerete elengedhetetlen.
Kihívás nagyszerű ötletekkel előállni a diákok bevonására. Az Online Courses Report nemrégiben tette közzé a 80 legmagasabban értékelt igény szerinti kurzus listáját.
Katalógusukban a legnépszerűbb és legjobban értékelt online tanfolyamok találhatók:
- EdX: a mindennapi gondolkodás tudománya
- Udemy: A teljes web 2.0 fejlesztői tanfolyam
- Udemy: SEO kezdőknek: Hogyan szerezzek napi 1000 látogatót a SEO segítségével?
- Kurzus: Bevezetés az interaktív programozásba Pythonban
- Treehouse: JavaScript alapok
Ez a legnépszerűbb fejlesztői osztály.
Amint ebből a listából látható, a hallgatók hatásos és rendkívül informatív oktatást keresnek. Most már nem kell a lista élére kerülnie ahhoz, hogy sikeres legyen.
De olyan osztályokat kell létrehozni, amelyek nemcsak magas színvonalúak, hanem az általuk kedvelt tárgyakban is képezik a hallgatókat.
Összegzés és legjobb választások
Amikor a legjobb online tanfolyami platformok közül választ, ne feledje el a kutatást – vegye figyelembe a hallgatói tapasztalatokat, a marketingfunkciókat és az árakat.
Az igazság az, hogy a legjobb online kurzusplatformok lehetővé teszik a tartalom egyszerű feltöltését, a hallgatók képzésének biztosítását és a tanfolyami értékesítések generálását.
Mindegyik kurzuskészítő eszközöket és funkciókat kínál az online oktatáshoz.
Végső soron a kritikus tényező te vagy.
A kurzus sikere és a kurzusok online értékesítésének képessége mind a tartalom minőségén, mind a népszerűsítésén múlik.
A platform már csak ilyen, egy platform.
Igen, ez egy márkás, megnyerő és interaktív kommunikációs médium az Ön tudásával és tapasztalataival, de ehhez még tervezésre, piackutatásra, fejlesztésre, és ami a legfontosabb, marketingre van szüksége.
Íme a legjobb végső választásaim:
- Thinkific: A legjobb általános online tanfolyami platform
- Learnworlds: A legjobb az interaktív tanuláshoz
- Tanítható: kezdőknek a legjobb
- Kajabi: a legjobb high-end információs cégek számára
Az összes csúcsminőségű funkcióval, amire szüksége van a legmegfizethetőbb áron, a Thinkific egyértelműen a győztes.
Végső soron, mivel végtelen számú témát kell tanítani, és több millió diák készen áll arra, hogy Öntől tanuljon, miért ne kezdhetné el még ma?