A marketingüzenetek automatizálása és személyre szabása a digitális marketing kulcsfontosságú összetevője.
Legyen szó SaaS-cégről, e-kereskedelmi márkáról, ügynökségről vagy bloggerről, a megfelelő üzeneteket kell elküldenie a megfelelő embereknek a megfelelő időben.
A személyre szabott e-mailek pedig hatszor magasabb tranzakciós arányt biztosítanak, mint a hagyományos e-mailek.
A kezdéshez szüksége van a legjobb marketingautomatizálási szoftverre, amely segíthet a cél elérésében.
Ez azonban nem mindig könnyű.
Neked kell:
- Gyűjtsd össze az ügyfelek adatait
- Kövesse nyomon a potenciális ügyfeleket
- Integrálja a CRM szoftvert
- Automatizált e-mailek küldése
- Futtasson célzott marketing kampányokat
- Végezze el a lead generálását
- Szegmentálja az e-mail listát
- És több
Ebben az útmutatóban rangsoroltam és áttekintettem a legjobb marketingautomatizálási szoftvereket a funkciók, a könnyű használat, az árak és egyebek alapján.
Fogjunk hozzá.
Felelősség kizárása: Ez a cikk olyan kapcsolt linkeket tartalmaz, amelyekért kis jutalékot kapok, költségmentesen. Ezek azonban egyszerűen azok az eszközök, amelyeket teljes mértékben ajánlok a marketingautomatizáláshoz. Teljes leányvállalati nyilatkozatomat az adatvédelmi szabályzatomban olvashatja.
Melyik a legjobb marketing automatizálási szoftver?
Íme a legjobb választásaim a legjobb marketingautomatizálási szoftverekhez, amelyeket idén kipróbálhatok:
1. ActiveCampaign.
A legjobb marketing automatizálási szoftver.
Az ActiveCampaign a legjobb átfogó marketingautomatizálási szoftver.
Hatékony e-mail marketing automatizálást biztosít olyan funkciókkal, mint az automatikus válaszadók, a célzás, a harmadik féltől származó integrációk, az egyéni e-mail sablonok stb.
A szoftver különböző, személyre szabott üzeneteket küld a célközönségnek, segítve a potenciális ügyfelek automatikus gondozását, legyen az születésnapi e-mail, üdvözlő e-mail vagy bármilyen más szakmai e-mail. A szoftver lehetővé teszi az elemzések nyomon követését is, beleértve a webhelylátogatások számát, az ügyfelek eseményeit, és azonnali elemzést kínál.
FŐBB JELLEMZŐK:
Ez a szoftver néhány olyan funkciója, amelyek jobb képet adnak az ActiveCampaignről.
- Hatékony értékesítési automatizálás: Az ActiveCampaign automatikusan lekéri a szükséges potenciális ügyfelekre vonatkozó információkat, például a kapcsolattartási adatokat és az egyéni triggereket. Ezenkívül importálja az összes kivont részletet a CRM-szoftverbe.
- Ügyfélélményt segítő eszközök – A szoftver célzott és személyre szabott e-mail kampányokat küld az egyéni triggerek és események alapján.
- Dinamikus tartalom: hozzon létre dinamikus tartalmat különféle tényezők, például az ügyfelek érdeklődésének, a viselkedéselemzések, a közösségi adatok és egyebek figyelembevételével.
- 24 órás támogatás – A hét minden napján, 24 órás támogatást nyújt a felhasználóknak élő csevegésen, telefonon, e-mailen és online támogatáson keresztül.
ÁRTERVEK:
Az alapterv havi 9 dollártól kezdődik, és havi 229 dollárig terjed 500 kapcsolat esetén. Ez a szám csúszó skálán növekszik az e-mail lista méretétől függően.
Kezdje el az ActiveCampaign 14 napos ingyenes próbaverzióját.
2. HubSpot.
A legjobb integrált marketingeszközök.
Ha a bejövő marketingről van szó, a HubSpot az egyik legjobb szoftvereszköz, amelyre támaszkodhat a marketing automatizálásában.
Ezen felül a HubSpot eszközök széles skáláját kínálja, beleértve az értékesítési szoftvereket, az ügyfélszolgálatot és a CRM-eszközt. A HubSpot szolgáltatásai között megtalálhatóak a nyitóoldalak, webelemzés, SEO, közösségi média marketing, tartalomkezelés és még sok más.
FŐBB JELLEMZŐK:
Néhány vonzó szolgáltatás, amelyet kínál Önnek:
- Szerkesztés és módosítás: A HubSpot egy könnyen használható fogd és vidd szerkesztővel rendelkezik, amely lehetővé teszi vonzó weboldalak, blogbejegyzések, weboldalak és e-mail sablonok létrehozását.
- Formázás és közzététel: ahogy ezzel a szoftverrel könnyen szerkeszthető a tartalom, a tartalom formázása és a webportálon való közzététele is ugyanolyan egyszerű és gyors.
- Beépített funkciók: A HubSpot integrálható néhány legnépszerűbb eszközzel, mint például a Netsuite, a Salesforce, a SugarCRM stb.
- Automatizált e-mail marketing – Ha automatizált e-mailekről van szó, a HubSpot már meglévő e-mail sablonokat kínál, és automatikusan személyre szabja a tárgysort és a tartalmat a célközönség számára.
KONSZ:
- Az automatizált marketingeszközöknek magasabb az ára.
ÁRTERVEK:
A marketingautomatizáláshoz 3000 és 6000 dollár közötti belépési díjat kell fizetnie a szakmai és üzleti csomagokért. Ettől eltekintve a tipikus költség 800 és 2500 dollár között mozog. 30 napos ingyenes próbaverziót is kap.
Kezdje el a Hubspot Marketing Automation használatát még ma!
3. Omnisend.
Jobb e-kereskedelmi marketing automatizálás.
Az Omnisend az egyik legnépszerűbb e-kereskedelmi marketing automatizálási platform a piacon. Használjon több marketingcsatornát, hogy tökéletes omnichannel stratégiát alakítson ki vállalkozása számára.
Ezenkívül ez egy átfogó eszköz, amelyet olyan végpontok közötti tevékenységekhez használhat, mint például az e-mail címek és elérhetőségek gyűjtése, e-mailek küldése, A/B tesztelés, egyéni e-mailek kiválasztása stb. Ezen felül segít a holisztikus adatelemzésben, és részletes jelentéseket készít, amelyek segítségével hasznos információkhoz juthat marketingkampányához.
A jó hír az, hogy az eszköz freemium verzióval érkezik, így megismerkedhet a felülettel, mielőtt frissítené a fejlettebb funkciókat tartalmazó jobb tervekre.
Főbb jellemzői:
- Rugalmas tartalomszerkesztő – Használja a szerkesztőt a sablonok széles skálájának kiválasztásához, az alapvető fontosságú elemek áthúzásához és egyszerű tartalmak létrehozásához normál kampányokhoz vagy automatizált e-mailekhez. Azt is lehetővé teszi, hogy a megfelelő kulcsszavakat és látványelemeket használja az ügyfelek pozitív befolyásolására.
- Kiterjedt integráció – Zökkenőmentesen integrálható a különféle e-kereskedelmi platformokkal, mint például a Shopify, a BigCommerce, a Magento, a WooCommerce, a Yotpo és még sok más.
- Kampányerősítő – Hírleveleit és e-mailjeit továbbíthatja azoknak a potenciális érdeklődőknek, akik először nem nyitották meg e-mailjét. Ez a funkció drámaian javítja a CTR-t és a nyitott arányt, és közel 30 százalékkal növelheti az eladásokat.
- Dinamikus űrlapok: A regisztrációs mezőket rugalmas widgetek és előugró ablakok formájában használhatja, hogy az ügyfél elérhetőségeit anélkül kapja meg, hogy túlságosan rámenős vagy kitartó.
- Automatizálás – Hatékony automatizálási funkciók, például intelligens triggerek használatával érheti el a megfelelő ügyfelet a megfelelő időben. Ezenkívül a „kosár-helyreállítási automatizálási munkafolyamat” információkat kérhet le az átirányított és elhagyott kosarakról, valamint cookie-kat a felhasználói számítógépekről a bizonytalan ügyfelek azonosítása és bevonása érdekében.
Árak:
Az ingyenes csomagon kívül három fizetős csomag létezik. A „Standard” csomag havi 16 USD, a Pro csomag ára havi 99 USD, a „Vállalati” csomag pedig árajánlaton alapuló terv, amelyet igényei alapján személyre szabhat. Minden csomaghoz 14 napos ingyenes próbaidőszak tartozik.
Kezdje el az Omnisend szolgáltatást még ma.
4. MoEngage.
A legjobb AI-alapú automatizálási eszköz.
A 2014-ben alapított MoEngage egy mesterséges intelligencia által hajtott omnichannel marketing és ügyfél-elköteleződési platform. Lehetővé teszi a felhasználók számára az ügyfelek viselkedésének elemzését, átfogó bevonását a különböző csatornákon keresztül, és az egyes érintkezési pontok személyre szabását a zökkenőmentes ügyfélélmény érdekében.
Ezenkívül a MoEngage segítségével nyolcszoros átkattintási arányt érhet el webhelyén. Az eszköz a legalkalmasabb olyan iparágakban való használatra, mint az e-kereskedelem, az utazás és a vendéglátás, a telekommunikáció, a bankszektor és a biztosítás. 2019-ben szerepelt a Gartner 2019-es Magic Quadrant for Mobile Marketing Platforms programjában.
Főbb jellemzői:
- Tartalomoptimalizálás: A MoEngage a Sherpa mesterséges intelligencia motort használja, hogy kiküszöbölje a kézi tartalomoptimalizálás szükségességét. Valós időben azonosíthatja a legjobban teljesítő üzeneteket a felhasználói interakciók tanulmányozásával és a megfelelő tartalom kiválasztásában.
- NATIV App: A rendkívül személyre szabott tartalom tervezése minden ügyfél számára akár 8 hetet is igénybe vehet. A beépített NATIV alkalmazással azonban néhány óra alatt elvégezheti a munkát, és elkezdheti a tartalmak automatikus eljuttatását ügyfelei számára. A folyamat során drámai módon növelheti ROI-ját.
- Adatvizualizáció – Beépített adatvizualizációs eszközökkel érkezik, amelyek részletes és használható vizuális információkat biztosítanak az ügyfelek elkötelezettségének javítása érdekében. A beépített MoEngage képesség mellett olyan bővítményeket is használhat, mint a Tableau, Qlik, Looker és Redash.
- Push Amplification: Ez a funkció segít a felhasználóknak push értesítési kampányok futtatásában. Ha olyan KPI-kre összpontosít, mint a 30 napos megőrzés és a felhasználónkénti havi munkamenetek, akkor a felhasználók 40%-kal több leadet érhetnek el.
- SMS-szolgáltatás – Az eszköz integrációt biztosít néhány legjobb SMS-szolgáltatóval, mint például a Nexmo Twilio, a Solutionsinfini és a Gupshup. Egyetlen platformról nyomon követheti az olyan mutatókat, mint az elküldött, kézbesített szöveges üzenetek száma, a CTR és a konverziós arány. Az SMS-eket zökkenőmentesen kombinálhatja az omnichannel stratégiájával.
Árak:
Három terv létezik, nevezetesen a „Start”, a „Növekedés” és a „Vállalkozási” terv. Míg a MoEngage havi 999 dollártól indul, az utolsó két terv árával kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az értékesítési képviselőkkel.
5. Moosend.
Nagyszerű minden az egyben e-mail automatizálási eszköz.
A Moosend egy e-mailes marketingeszköz, amely számos ismétlődő feladatot automatizál, így a marketingszakemberek a potenciális ügyfeleikkel való kapcsolatok kiépítésére és ápolására összpontosíthatnak.
E-mailjeit nagyon könnyű megtervezni és létrehozni. A fogd és vidd kampánykészítővel egyszerűen hozzáadhat szövegblokkokat, képeket, közösségi ikonokat, linkeket és egyebeket az e-mailjeihez. Ezenkívül használhatja e-mail sablonkönyvtárát egy jól megtervezett elrendezéshez, amely jól néz ki az asztali és mobil e-mail böngészőkön.
Az automatizálási funkciók azok, ahol a Moosend kiemelkedik. Előre megtervezett automatizálási sablonjaik, amelyeket „Recepteknek” neveznek, három automatizálási kategóriát kínálnak, amelyek segítenek az ügyfelekkel való kapcsolatteremtésben upsell, új ügyfelek bevonása és vásárlói hűség révén.
Mindegyik automatizálásnak három összetevője van: a trigger, a feltételes / vezérlési lépések és a műveletek. Mindhárom kombinálásával szűrheti a közönségszegmenseket, és létrehozhat olyan triggereket, amelyek bizonyos események bekövetkezésekor elküldik az automatizálási sorozatokat.
FŐBB JELLEMZŐK:
A Moosend néhány fő funkciója:
- Speciális listaszegmentálás – az elkötelezett olvasóktól az elhagyott kosár e-mailjeiig és még sok más, könnyen szegmentálhatja a listát, hogy e-maileket küldhessen a különböző típusú potenciális ügyfeleknek.
- Egyéni előfizetési űrlapok – A jól megtervezett űrlapok lehetővé teszik az olvasók számára, hogy bárhol feliratkozhassanak a listára, ahol hozzáadják feliratkozási űrlapjaikat.
- Előre beépített automatizálási munkafolyamatok – Nem kell aggódnia a fejlett e-mail adatfolyamokban történő kódolás miatt. Automatizálási sablonjai és munkafolyamatai lehetővé teszik, hogy személyre szabott e-maileket küldjön, és néhány kattintással kapcsolatba léphessen az ügyfelekkel.
- Fogd és vidd céloldal-készítő – Hozzon létre gyorsan betöltődő oldalakat előre megtervezett, konverziókra optimalizált sablonokkal.
- Ügyfélszolgálat: Élő csevegés, e-mail és telefonos támogatás biztosított, és minden üzleti fiókhoz külön fiókkezelő tartozik. A Moosend kiterjedt tudásbázissal és oktatóvideókkal is rendelkezik a kérdések megválaszolásához.
ÁRTERVEK:
A Moosend árak az e-mail-előfizetők számával emelkednek. Ha 1000-nél kevesebb e-mail-előfizetővel rendelkezik, akkor ingyenes örökre szóló csomagjuk van, amely korlátlan számú e-mailt, hozzáférést a regisztrációs űrlapokhoz, valamint jelentéseket és elemzéseket tartalmaz.
Fizetett előfizetései havi 8 dollártól kezdődnek, ha 2000-nél kevesebb előfizetővel rendelkezik, és hozzáférést biztosít a céloldalaihoz, SMTP-kiszolgálóihoz és tranzakciós e-mailjeihez. Egyedi üzleti terveket is kínálnak, amelyek teljes integrációt és migrációt, egyszeri bejelentkezést (SSO) és biztonsági érvényesítési jelölőnyelvet (SAML) biztosítanak.
Kezdje el a Moosend használatát.
6. Prospect.io.
A legjobb modern értékesítési automatizálási platform.
A Prospect.io egy kiváló automatizált marketingeszköz, amelyet elsősorban értékesítési és lead generálási tevékenységekre használnak bármilyen méretű vállalkozás számára. Ha potenciális ügyfelek generálásán, potenciális ügyfelek keresésén vagy bármilyen más típusú marketing tevékenységen dolgozik, a Prospect.io az, amire szüksége van.
FŐBB JELLEMZŐK:
A szoftver néhány kiemelkedő funkciója:
- Prospektus – Legyen szó e-mail írásáról, e-mail címek kereséséről vagy az e-mail lista további ellenőrzéséről a visszafordulási arány csökkentése érdekében, a Prospect.io mindent megtesz az automatizált ügyfélkeresési élmény érdekében.
- Automatizált e-mail marketing – A Prospect.io teljes körű e-mail marketing megoldást kínál, beleértve a személyre szabást, kampánykezelő eszközöket, postafiók-automatizálást, vonzó sablonokat, változókat és csepegtető kampányokat, hogy növelje az elérést és több potenciális vásárlót szerezzen.
- Analytics – Ez lehetővé teszi olyan fontos mutatók nyomon követését, mint az e-mailek megnyitási aránya, a linkekre leadott kattintások, a válaszok stb. A kampánystatisztikákon dolgozik, és megbízható jelentéseket biztosít.
- Szinkronizálás: A Prospect.io fejlett valós idejű szinkronizálást biztosít a felhasználók számára a PieSync, Zapier, Slack és más CRM-integrációk segítségével, hogy segítse értékesítési csapatát.
KONSZ:
- A felület néha kissé lassú lehet
- Az e-mailek időnként pontatlanok lehetnek
ÁRTERVEK:
A Prospect.io kikiáltási ára felhasználónként havonta 35 dollár. 30 napos pénzvisszafizetési garanciát is kapsz.
7. Ontraport.
Az Ontraport 2006-ban jelent meg a piacon, és tökéletes egyéni vállalkozók, kisvállalkozások és vállalkozók számára. A szoftver különösen híres szilárd betekintéseiről és részletes jelentéseiről.
Az Ontraport lehetővé teszi automatizált marketingkampányok létrehozását és az összes marketingeszköz szinkronizálását az egyszerűbb élmény érdekében. Ezen kívül részletes információkat is kínál az eredmények javításához.
FŐBB JELLEMZŐK:
A szoftver néhány alapvető funkciója:
- Speciális kampányok: Az Ontraport automatizálja az összes marketing erőfeszítést, miközben kombinálja az online marketinget és az offline kampányokat a teljesen integrált megközelítés érdekében.
- Több művelet: A kampányok itt tartalmaznak SMS-eket, e-maileket, digitális hirdetéseket stb.
- Automatikus e-mailek: A szoftver a felhasználó érdeklődését figyelembe véve képes automatikusan e-mailt írni és küldeni.
- Kövesse nyomon az ügyfelet: a szoftver képes személyre szabott utazást létrehozni, és nyomon követni az ügyfelek viselkedését.
- Online és offline eredmények: A vizuális kampányteljesítmény-jelentési eszközök segítségével a felhasználó online és offline eredményeket érhet el marketingtevékenységei során.
KONSZ:
- Nincs közösségi média integráció
- Nem tartalmazza a hagyományos értékesítési modulokat
- A vizuális értékesítési csatorna hiánya
ÁRTERVEK:
Kezdetben az Ontraport ingyenes 14 napos próbaverziót kínál; nincs szükség hitelre. A fizetett előfizetések havi 79 dollártól kezdődnek 1000 kapcsolat esetén, és havi 497 dollárig mennek több mint 20 000 kapcsolat esetén.
8. SendinBlue.
Kezdetben a SendinBlue digitális ügynökségként lépett a piacra. A cégről később kiderült, hogy szilárd e-mail marketing eszköz, és ma az egyik legnépszerűbb marketingautomatizálási platform.
A szoftver nagyszerű szolgáltatásokat kínál, beleértve a lead pontozást, a részletes jelentéskészítést, az e-mailes marketinget, a célzást és még sok mást. Emellett a SendinBlue lehetővé teszi az SMS-kampányok használatát is.
Emellett lenyűgöző freemium-csomagot is kap, amelyben napi 300 e-mailt kap.
FŐBB JELLEMZŐK:
Ennek az eszköznek néhány fő funkciója:
- Rögtönzött szolgáltatások – Az alapszolgáltatások mellett a SendInBlue olyan fejlett szolgáltatásokat kínál felhasználóinak, mint a tranzakciós e-mailek, e-mail marketing, valamint SMS API kampányok és eszközök.
- Könnyen használható: a felhasználónak nem kell különleges készségekkel rendelkeznie az e-mail sablonok vagy elrendezések létrehozásához. Az e-mail marketingkampányon végzett munka sokkal könnyebbé válik a különféle beépített sablonok és a könnyen használható fogd és vidd funkció segítségével.
- Nyomon követés és e-mailek – A SendInBlue további és speciális funkciói közé tartozik az egyéni névjegykeresés, a névjegyimportálás, a kampányjelentések, az adaptív e-mail-elrendezések, a marketinges e-mailek aktiválása és még sok más.
KONSZ:
- Az SMS marketingszolgáltatások kicsit drágák lehetnek
- Nem felel meg a GUI szabványoknak
ÁRTERVEK:
Kezdetnek ingyenes csomagot kínál, amely akár napi 300 e-mailt is kínál. A Lite csomag 25 dollárba kerül, havonta legfeljebb 40 000 e-mailt küldhet. A prémium csomag ára havi 66 dollárig terjed.
9. Pardot.
A legjobb B2B marketing automatizálási platform.
A SalesForce lényeges része, a Pardot 2006-ban lépett be az automatizálási piacra. Ez a felhő alapú automatizálási platform a nagyvállalatok számára a legalkalmasabb, mivel eltarthat egy ideig, amíg megértik ezt a marketingautomatizálási platformot.
A Pardot számos alapvető funkciót kínál a marketingkampányok működtetéséhez, beleértve az automatizált e-mail marketinget, a CRM-integrációt, a lead pontozást, a potenciális ügyfelek támogatását és a részletes ROI-jelentést. Ezenkívül nyomon követi a webhely látogatóinak viselkedését, és megbízható elemzést biztosít, amely hasznos a potenciális ügyfelek bevonásához.
Borsos ára van, havi 1250 dolláros alapcsomaggal. Ha azonban fejlettebb funkciókat szeretne, például A/B tesztelést, közösségi média támogatást és egyebeket, akkor drágább árazási tervre kell váltania.
FŐBB JELLEMZŐK:
Az automatizált szoftverek legvonzóbb funkciói közé tartozik:
- Speciális marketingkampányok – A Pardot testreszabott irányítópultot kínál, amely segít dinamikus és átfogó marketingprogramok létrehozásában.
- Kampány elővizsgálata – Az eszköz azonosítja a marketingkampányok hiányosságait, és a végső indítás előtt megfelelő módon kijavítja azokat az ügyfélélmény javítása érdekében.
- B2B Marketing Analytics – A marketingteljesítmény mélyreható elemzését teszi lehetővé, lehetővé téve, hogy a Google Analyticshez hasonlóan adatvezérelt műveleteket hajtson végre.
- Több platformmal integrálva: A Pardot hatékonyan működik olyan platformokkal, mint a SugarCRM, a SalesForce, a Microsoft Dynamic CRM, a Netsuite, az e-kereskedelem, a tartalommarketing és a többcsatornás marketingeszközök.
KONSZ:
- Néhány funkciót nehéz lehet megérteni.
- Az alapterv korlátozott funkciókkal rendelkezik.
ÁRTERVEK:
Az alapcsomag havi 1250 dollár, a fejlettebb szolgáltatások ára pedig 4000 dollárig emelkedik. 30 napos ingyenes próbaverziót is kap a termék tesztelésére.
10. Keap.
Az InfusionSoft (jelenleg Keap néven ismert) egy privát e-mail marketing cég, amely kis- és középvállalkozások számára alkalmas.
Ha növelni szeretné bevételét, ügyfélszerzési arányát és potenciális ügyfelek kezelését, az InfusionSoft nyújt Önnek fedezetet. Elsősorban a kisvállalkozások fejlesztésére és növekedésére összpontosít automatizált marketing és technológiai szolgáltatásai révén.
Nincs szükség olyan ismétlődő feladatok kézi végrehajtására, mint a számlázás, nyomon követés, kapcsolattartás stb.
FŐBB JELLEMZŐK:
Néhány olyan funkció, amelyet az InfusionSoft segítségével élvezhet:
- Rögtönzött webhelykövetés – Segít a felhasználói viselkedés megjelenítésében és előrejelzésében, és részletes jelentéseket készít olyan mutatókról, mint a konverziós arány, a vásárlási arány, az első ügyféllátogatás, az online ügyfelek teljes száma, az ügyfelek által egy oldalon eltöltött idő stb.
- Értékesítési automatizálás: Az InfusionSoft kiküszöböli a potenciális ügyfelek kézi nyomon követését azáltal, hogy automatizálja a teljes értékesítési és marketingfolyamatot.
- Nagyobb munkaképesség: a szoftver 29 milliárd e-mail kézbesítésére, 396 millió névjegy kezelésére és több mint 450 ezer kampány végrehajtására képes.
- Megbízható ügyfélszolgálat – 24/7 élő támogatást nyújt,
- online segítség.
KONSZ:
- Hiányoznak a natív integrációk
- A szoftver azt állítja, hogy 98%-os e-mail kézbesítési arányt biztosít, de nem felel meg az állításnak.
ÁRTERVEK:
Az InfusionSoft kezdőcsomag havi 79 dollártól kezdődik, és havi 199 dollárig terjed. A szoftvert a végső vásárlás előtt is kipróbálhatja, mivel 14 napos ingyenes próbaverziót kínál.
11. Marketo.
A legjobb üzleti szoftver Salesforce felhasználók számára.
Ha nem szeretne 2000 dollárnál többet kifizetni automatizált marketingszoftverért, de továbbra is megbízható szoftvert szeretne életképes automatizálási eszközökkel egy 100 feletti szervezet számára, akkor a Marketo egy nagyszerű lehetőség.
A 2006-ban alapított vállalat Kaliforniában található, és számos olyan népszerű országban működik, mint Dublin, Sydney, Tel-Aviv és még sok más.
A kis- és középvállalkozások körében népszerű Marketo spontán ügyfélszolgálatot kínál. A szoftver lehetővé teszi a Salesforce-szal való integrációt is.
FŐBB JELLEMZŐK:
A Marketo a funkciók széles skáláját kínálja, mint például:
- Egyablakos ügyintézés: A Marketo számos funkciót kínál a marketingtevékenységek automatizálásához, beleértve a weboldalak testreszabható sablonjait, automatizált e-maileket, webelemzést, lead-fejlesztést, közösségi média marketinget és még sok mást.
- Személyre szabott érintés – A szoftver személyre szabott megjelenést kölcsönöz automatizált marketingkampányainak azáltal, hogy személyre szabott, lézerrel célzott e-maileket küld a közönségnek.
- Növelje a bevételt – Segít azonosítani a célközönséget a problémáival és igényeivel együtt, segít a közönség elköteleződésében, és végső soron fizető ügyfelekké alakításában.
- Ügyfélszolgálat: A szoftver a hét minden napján, 24 órában elérhető online kommunikáción keresztül, és azonnali válaszokat kínál.
KONSZ:
- Az árak exponenciálisan nőnek, ha frissíti a tervét a fejlettebb funkciók eléréséhez.
- Korlátozott közösségimédia-kezelési funkcionalitás
ÁRTERVEK:
Az árazási tervek havi 895 dollártól kezdődnek, és havi 3195 dollárig mennek. Az ingyenes próbaverzióról nincs szó a weboldalon.
12. GetResponse.
A legjobb Mailchimp alternatíva.
Az egyik legjobb dolog a GetResponse-ban, hogy tökéletes mind a kis-, mind a nagyvállalkozások számára.
Ez a marketing-automatizálási megoldás segít abban, hogy kevesebb idő alatt többet érjen el azáltal, hogy olyan szolgáltatásokat kínál, mint az automatizálási sablonok, az e-mail-lista automatizált szegmentálása, a forgalom és a leadek generálása, a kosár elhagyása utáni nyomon követés stb.
FŐBB JELLEMZŐK:
A szoftver néhány legvonzóbb funkciója:
- Több nyelv: Az eszközzel 21 nyelven lehet automatikus választ generálni az e-mailekre. Ez növeli az olvasók kényelmét, és lehetővé teszi az ügyfél utazásának nyomon követését viselkedésük és előzményeik alapján.
- Egyszerű és haladó – Lehetővé teszi még a legbonyolultabb marketingkampányok beállítását is egy könnyen használható fogd és vidd szerkesztővel. Hasznos munkafolyamatok és tölcsérek tervezésekor is.
- Automatikus válasz: Az automatikus válaszadó segítségével automatikusan, manuális beavatkozás nélkül követheti nyomon a leadeket.
- Osztott teszt – A kampány futtatása előtt A/B teszt futtatásával segít a lehető legjobb megoldás megvalósításában.
- Webinar Hosting – Lehetővé teszi webináriumok fogadását a platformon.
KONSZ:
- Drag and drop szerkesztő nem egészen a semmiből
- A marketing automatizálási funkciók használatához frissítenie kell drágább árazási tervekre.
ÁRTERVEK:
Négy GetResponse-terv létezik. Akár 1000 előfizető esetén az előfizetések 15 dollártól kezdődnek, és 1999 dollárig terjednek. A költségek nőnek, ha több feliratkozót vesz fel az e-mail listára.
13. Autopilot.
Az Autopilot sok dicséretet kap vonzó automatizált marketingmegoldásaiért. Egy tiszta, könnyen használható szerkesztőt is kínál, amely segít vonzó marketingkampányok létrehozásában.
Segíti a vállalatokat a gyors automatizálásban, amikor olyan szolgáltatásokról van szó, mint a leadkövetés, e-mail marketing, számlázás stb.
FŐBB JELLEMZŐK:
Íme néhány gyors pont a szoftver funkcióinak megismeréséhez.
- Tervezze meg és hozzon létre értékesítési tölcsért – lehetővé teszi egy teljes értékesítési tölcsér létrehozását technikai vagy kódolási ismeretek nélkül. Ez olyan egyszerű, mint egy táblára rajzolni.
- Team Collaboration – azon kevés marketingautomatizálási szoftver egyike, amely lehetővé teszi a csapattal való együttműködést.
- Különféle integrációk: Integrációkat kínál az egyik legnépszerűbb marketingeszközzel, mint például a Salesforce, LiveChat, Pipedrive stb.
- Smart Insights – A teljes ügyfélút elemzése, és részletes teljesítményjelentések létrehozása.
KONSZ:
- Korlátozott sablon lehetőségek
- Integrációt kínál korlátozott alkalmazásokkal
- Az interfész lehetne intuitívabb
ÁRTERVEK:
30 napos ingyenes próbaidőszakot kap a hitelkártyaadatok megadása nélkül. A fizetett tervek havi 49 dollártól kezdődnek, és havi 249 dollárig mennek.
Ha több mint 10 000 kapcsolattartója van, az AutoPilot árajánlat alapú árazási tervet is biztosít.
14. Mautic.
A Mautic egy másik nagyszerű és egyedülálló nyílt forráskódú marketing automatizálási szoftver ezen a listán.
Annak érdekében, hogy csökkentse a munkaterhelést és a lehető legtöbbet hozza ki marketingkampányából, lenyűgöző funkciókat kínál, mint például az automatizált csepegtető kampányok, a webhely látogatóinak nyomon követése, a robusztus elemzések, az e-mailek szegmentálása és még sok más.
FŐBB JELLEMZŐK:
A Mautic által leginkább élvezett funkciók közül néhány:
- Gyors automatizálás – Olyan szolgáltatásokat kínál, mint a regisztrációs űrlapok, munkafolyamat-e-mailek, célzás, szöveges üzenetek, közösségi média figyelés, webes értesítések, CRM-integráció és még sok más.
- Egyszerű követés – A Mautic segítségével könnyen nyomon követheti ügyfelei viselkedését. Ezután nyomon követheti a konkrét triggereken alapuló műveleteket.
- E-mail és kampánymunkafolyamat – Segíti a vállalkozást többféle folyamatban és kimenetelben, amelyek egyéni triggereken és műveleteken alapulnak.
KONSZ:
- Kezdetben hibákkal sújtva
- Néhány funkciót nehéz megvalósítani.
- Telepítése és használata kissé bonyolult.
ÁRTERVEK:
A szoftver alapterve teljesen ingyenes. A fizetett tervek havi 100 dollártól kezdődnek.
Megjegyzés: Azok az eszközök, amelyeket még nem vizsgáltak át, és nem szerepelnek ebben a listában, többek között az Act-On, az Eloqua és a Microsoft Dynamics 365.
Ebben a Microsoft Dynamics 365 Marketingről szóló cikkben megtudhatja, hogyan egyesítheti az ügyféladatokat.
Marketingautomatizálási szoftver – Összefoglaló.
Az adatbázis-marketing és a marketingautomatizálási eszközök segítségével személyre szabottabbá teheti marketingjét, és több bevételt generálhat.
De nehéz lépést tartani a változó marketingtrendekkel, és egyedül kezelni az összes terhelést. És ez az oka annak, hogy a marketingautomatizálási eszközök népszerűvé válnak a marketingesek körében.
Az internetet azonban számtalan marketingeszköz árasztja el, ami megnehezíti a vállalkozásának leginkább megfelelő eszköz kiválasztását.
Ebből a listából az ActiveCampaign tökéletes lenne a kis- és középvállalkozások számára. Nemcsak kedvező árú, de lenyűgöző funkciókat is kínál, amelyek vetekedhetnek néhány drágább eszközzel.
Ha kész pénzt költeni üzleti eszközökre, a legjobb a Marketo, a HubSpot vagy a Pardot használata. Mindkét eszköz a legjobb a nagyvállalatok számára. Ha pedig egyetlen célja a leadek generálása és a potenciális ügyfelek elérésének növelése, a Prospect.io lenne a legjobb megoldás.
Végül minden a költségvetéstől, a követelményektől, az üzleti céloktól és a vállalat méretétől függ. Ne delegáljon – automatizálja marketingtevékenységeit még ma.