2022 13 legjobb CRM szoftvere (összehasonlítva és felülvizsgálva)

Ahogy nő a potenciális ügyfelekért és az eladásokért folytatott verseny, az értékesítési csapatoknak és a cégtulajdonosoknak jobb módszerre van szükségük az ügyfelek nyomon követésére a vevő útjának minden szakaszában. Itt jön be a CRM szoftver.

Az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver célja, hogy ezeket az ügyfélkapcsolatokat ápolja az Ön összes csatornáján, kiváló ügyfélélményt biztosítva, és végső soron végigvezetve őket az értékesítési csatornán.

A CRM-eszközök segítenek az adatbázison belüli üzleti interakció kezelésében és javításában az e-mail marketing, a lead generálás és a marketing automatizálás révén.

A döntése megkönnyítése érdekében rangsoroltam és felülvizsgáltam a legjobb CRM-szoftvert funkciók, integrációk, értékesítési lehetőségek, marketingeszközök, támogatás, árképzés és egyebek alapján.

Fogjunk hozzá.

Jogi nyilatkozat: Ez a cikk kapcsolt linkeket tartalmaz, amelyekért díjmentesen kaphatok kis jutalékot, ha csomagot vásárol. Mindazonáltal ezeket az eszközöket alaposan megvizsgáltam és ajánlom, ha CRM-ről van szó. Teljes leányvállalati nyilatkozatomat az adatvédelmi szabályzatomban olvashatja.

Melyik a legjobb CRM szoftver?

Miután rengeteg különböző CRM-et használtam számos technológiai vállalatnál, és kipróbáltam a kisvállalati CRM-eket és a vállalati CRM-eket is, íme, a legjobb CRM-szoftverek közül a legjobb választásaim.

1. HubSpot CRM.

A legjobb ingyenes CRM marketingeszközökkel.

HubSpot CRM

A HubSpot CRM egy teljes funkcionalitású marketingcsomag, és a CRM szoftverük a legnépszerűbb ajánlatuk.

A HubSpot CRM nagyszerű szolgáltatásai és időtakarékos eszközei miatt ideális az értékesítési szakemberek számára. Ez egy stabil lehetőség marketingcsapatok számára is, amelyek képesek megragadni, nyomon követni és növelni a leadeket egy adatbázison belül.

Szoftverük 100%-ban ingyenes verzióját kínálják, amely lehetővé teszi a frissítést, és hozzáférést biztosít a marketingeszközeik teljes csomagjához.

Főbb jellemzői:

  • E-mail és potenciális ügyfelek fejlesztése – Ingyenes, személyre szabott e-maileket küldhet, és nyomon követheti eredményeit a beépített analitikai jelentésekkel.
  • Névjegyek szervezése és kezelése: Összekapcsolhatja e-mail postaládáját a CRM-mel, és automatikusan szinkronizálhatja és rendszerezheti névjegyeit egy helyen.
  • 300+ integráció – Könnyen csatlakoztassa meglévő technológiai kötegét, hogy több funkcióhoz jusson azokkal az eszközökkel, amelyekért már fizet.
  • Élő csevegés és chatbotok – Segítsen az ügyfeleknek gyorsabban támogatási jegyekkel, hatékonyságnövelő eszközökkel és azonnali csevegési lehetőségekkel.
  • Értékesítési csatorna adatai: Az értékesítési vezetők megtekinthetik a teljes értékesítési csatornájukat az értékesítési tevékenységről és az egyéni teljesítményről szóló információkkal.

Előnyök:

  • Ingyenes csomag, amelyet bármikor frissíthet.
  • Integrálva van értékesítési és marketingcsomagjaival, beleértve az élő csevegést, a céloldalakat, az e-mail marketinget, a hirdetéskezelést, a dokumentumkezelést és még sok mást.
  • Ingyenes e-mail marketing és listacélzás.
  • Egyetlen csapat e-mail és beszélgetések beérkező levelei az összes üzenet eléréséhez egy helyen.
  • Kiváló űrlapkészítő a potenciális ügyfelek információinak rögzítéséhez.
  • Hirdetéskezelő eszközök a fizetős kampányok megtérülésének nyomon követésére a Google, Facebook, Instagram, LinkedIn stb. oldalakon.

Árazási tervek:

HubSpot árképzés

A HubSpot CRM ingyenes csomaggal rendelkezik, amely számos nagyszerű funkciót kínál az induláshoz. Ezután dönthet úgy, hogy frissít egy fizetős csomagra:

  • Kezdő (40 USD/hó): Az ingyenes csomag összes funkciója, plusz további űrlapok, akár 50 e-mail listacél, 1 000 USD a hirdetéskezelés, 10 jelentéskészítő irányítópult és korlátozott számú chatbot.
  • Professzionális (800 USD/hó) – Minden ingyenes és kezdő funkció, plusz 2000 e-mail lista cél, 10 000 USD hirdetéskezelés, 25 jelentéskészítő irányítópult és teljes chatbot funkció. Ez a terv további funkciókat is megnyit, például telefonos támogatást, tartalomstratégiákat, SSL-tanúsítványt és blogot.
  • Vállalati (3200 USD/hó) – A fent leírt összes funkció (legfelső szintű opciókkal), plusz felhasználói szerepkörök, eseményalapú célzás, prediktív potenciális ügyfelek pontozása, API-hívások, többérintéses bevétel-hozzárendelés, webhookok és még sok más.

Kezdje el a HubSpot CRM-et.

Próbáld ki a HubSpot CRM-et

2. Zoho CRM.

A legjobb CRM kisvállalkozások (kkv-k) számára.

Zoho CRM fedél

A Zoho CRM segítségével 360 fokos képet kaphat vállalkozásáról, nyomon követheti a kritikus értékesítési és marketinglehetőségeket, és növelheti a konverziós arányokat. Világszerte több mint 150 000 ügyféllel a Zoho CRM az egyik legnépszerűbb eszköz ezen a listán.

Főbb jellemzői:

  • Fejlett CRM-elemzés: integrálja adatait és szerezzen hasznos információkat.
  • Mesterséges intelligencia által működtetett értékesítési asszisztens: A Zoho segít az értékesítési csapatoknak és a képviselőknek döntéseket hozni az ügyfélprofilok alapján, és észlelni az anomáliákat.
  • Teljesítménymenedzsment: Az olyan funkciókkal, mint a gamification, a jelentéskészítés, az értékesítési előrejelzés és a területkezelés, a legtöbbet hozhatja ki kisvállalkozásai kiadásaiból.
  • Értékesítés engedélyezése – Segíti az árajánlatok generálását és az értékesítési szkriptek elérését.
  • Folyamatkezelés – Lehetővé teszi a csapat számára, hogy feltérképezze az értékesítési folyamat minden lépését az értékesítési generátorral és a feldolgozási szabályokkal.

Előnyök:

  • Omnichannel ügyfélszolgálat telefonon, élő chaten, e-mailen és közösségi médián keresztül.
  • Magas szintű automatizálást biztosít.
  • Nagymértékben testreszabható.
  • 100+ harmadik féltől származó integráció, köztük a LinkedIn, a Zapier, az e-mail integrációk, mint a Google és az Outlook, és még sok más.
  • Erősen skálázható
  • 15 napos ingyenes próbaidőszak.
  • Mobil verziót kínál (fizetős csomagokhoz).
  • Biztosítja az adatok biztonságát, integritását és megfelelőségét.
  • Több nyelv is elérhető.
  • Ingyenes csomagja van legfeljebb 3 felhasználó számára.
  • Átfogó naptárkezelést biztosít.
  • Adatimportálást/exportálást kínál.
  • Prediktív értékesítési funkció, amely segít az adatok gazdagításában, az e-mail-hangulatelemzésben és egyebekben.

Árazási tervek:

A három fizetős csomag, a „Standard”, „Professzionális” és „Vállalati” 12, 20 és 35 dollárba kerül felhasználónként havonta (évente számlázva). A Zoho CRM freemium csomagot is kínál legfeljebb 3 felhasználó számára.

Kezdje el a Zoho CRM-et.

Próbáld ki a Zoho CRM-et

3. Friss értékesítés.

Okosabb értékesítési funkciók.

Freshsales CRM a Freshworkstől

A Freshsales egy mesterséges intelligencia alapú CRM a lead pontozáshoz, e-mail tevékenységekhez, e-mailek rögzítéséhez stb. Az egyik legkiemelkedőbb tulajdonsága, hogy 360 fokos rálátást biztosít vállalkozására.

Főbb jellemzői:

  • Lead Management – ​​Megoldásokat kínál a potenciális leadek ügyfelekké alakítására.
  • Ügyletkezelés – Teljes képet ad arról, hogy az ügylet hol helyezkedik el az értékesítési tölcsérben. Ezenkívül segít a csatorna egyes lépéseinek kezelésében és rendszerezésében, és maximalizálja a konverzió esélyeit.
  • Lead-követés és pontozás: A beépített mesterséges intelligenciával osztályozhatja és pontozhatja a leadeket, és azonosíthatja azokat, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnak.
  • Automatikus potenciális ügyfelek hozzárendelése – A CRM lehetővé teszi a kiválasztott potenciális ügyfelek számára az értékesítők automatikus kiválasztását.
  • Intelligens űrlapok (web-to-lead) – Amikor egy személy kitölti a webes űrlapot az Ön webhelyén, automatikusan érdeklődővé válik, és hozzáadódik az adatbázishoz.

Előnyök:

  • Magas szintű automatizálást és intelligens munkafolyamatokat biztosít.
  • Integrációk széles skálája, beleértve a MailChimp, Zapier, Calendar, Piesync, Segment és még sok mást.
  • RESTful API, amely segít olvasni, módosítani, hozzáadni és törölni az ügyfélszolgálati adatokat.
  • Viselkedés alapú potenciális ügyfelek szegmentálása.
  • Speciális vezető pontozás a jellemzők és a viselkedés alapján.
  • Küldjön személyre szabott üdvözlő- és hangpostaüzeneteket.
  • A GDPR betartása.
  • 21 napos ingyenes próbaidőszak.
  • Kiváló ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben.
  • Az egyik legjobb mobil CRM mobilalkalmazásként ismert.
  • Eseménykövetés (követi a korábbi kommunikációt a jövőbeli fókusz megtervezéséhez).
  • Rendkívül rugalmas.

Árazási tervek:

A Freshsales négy csomagot kínál, 12 és 79 dollár között felhasználónként havonta (évente számlázva).

Kezdje el a Freshsales szolgáltatást.

Próbáld ki a Freshsalest

4. Salesforce.

A legjobb üzleti CRM szoftver.

A Salesforce legjobb CRM szoftvere

A Salesforce az egyik leghíresebb név ezen a listán, és világszerte több mint egymillió felhasználóval rendelkezik. Ez egy felhő alapú CRM-szoftver, amely a vállalkozás minden ágát kielégíti, beleértve az értékesítést, a szolgáltatást, a marketinget, az elemzést és még sok mást.

Főbb jellemzői:

  • Lehetőségkezelés – Több ügyletet is köthet, ha a tökéletes lehetőségeket azonosítja az „Opportunity Management” modullal.
  • Kapcsolatkezelés: Ezzel a modullal nyomon követheti az olyan paramétereket, mint az ügyféltörténet, a kommunikáció és a közösségi médiában történt említések.
  • Értékesítési teljesítmény menedzsment – ​​Állítsa be az értékesítési célokat és frissítse a célokat a legjobb értékesítési teljesítmény érdekében.
  • Vizuális munkafolyamat: Ezzel húzhat, ejthet, oszthat meg és követhet nyomon fájlokat és frissítéseket.
  • Első hírcsatorna funkció – Lehetővé teszi, hogy először megtekintse, amit szeretne látni (a beállításai alapján).

Előnyök:

  • Ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét minden napján, elérhető telefonon, e-mailben és jegyvásárlással.
  • Magas szintű automatizálás és testreszabás (nagyszerű közösségi élményt nyújt).
  • 30 napos ingyenes próbaidőszak.
  • A felhőben tárolva (gyorsabb és olcsóbb).
  • Kompatibilis Linux, Windows, Mac, Android rendszerekkel.
  • Nyílt API (tehát nagymértékben testreszabható).
  • Kínáljon vállalati területkezelést, értékesítési CRM-et és közösségi média kezelést.
  • Ügyfélszolgálat több nyelven és pénznemben.
  • E-mail sablonok széles választéka közül választhat.
  • Beépített Einstein vezető pontozás.
  • Vezető menedzsment értékesítési automatizálással és üzleti intelligenciával.
  • Minden eszközzel kompatibilis, beleértve a mobiltelefonokat is.
  • Partner közösségek biztosítása.
  • Beépített folyamatgenerátor és leadgeneráló eszközök.
  • Nagyszámú harmadik féltől származó integráció (többek között LeadExec, Ambassador, Zuora, Zendesk).
  • Tömeges e-mail lehetőség, amellyel időt és erőfeszítést takaríthat meg.

Hátrányok:

  • Nem használhatják olyan cégek, amelyek helyi megvalósítást szeretnének.
  • Az élő chat-támogatás nem érhető el.

Árazási tervek:

Salesforce árképzési tervek

A Salesforce számos terméket kínál; ezért az árak változhatnak. Az előfizetési csomagok azonban havi 25 dollártól indulnak felhasználónként, a legdrágább csomag pedig 1250 dollárba kerül felhasználónként havonta (mindkettőt évente kell számlázni). Személyre szabott tervért is felveheti velük a kapcsolatot.

Ha részletesebben szeretné áttekinteni ezeket a legnépszerűbb eszközöket, tekintse meg a HubSpot és a Salesforce összehasonlítását.

5. Salesflare.

Legjobb értékesítési CRM az automatizáláshoz.

Salesflare CRM

A legtöbb CRM Önre és az értékesítési csapat többi tagjára támaszkodik a kézi adatbevitelben, de ez a Salesflare esetében nem így van. A CRM naprakészen tartása gyerekjáték az összes információ automatikus összegyűjtésével.

Főbb jellemzői:

  • Vizuális áthúzásos értékesítési folyamatok – Tiszta áttekintést készíthet értékesítési folyamatáról, gyorsan frissítheti és nyomon követheti a folyamatot. Annyi csővezetéket hozhat létre, amennyit csak akar.
  • E-mail és webhelykövetés – Tudja meg, hogyan lépnek kapcsolatba ügyfelei az Ön e-mailjeivel, és mit olvasnak a webhelyén. Kövesse nyomon a Gmailből, az Outlookból és a Salesflare-ből küldött e-maileket.
  • E-mail aláírások szinkronizálása – Hagyja abba az e-mail aláírási információk másolását és beillesztését a CRM-be. Az eszköz automatikusan észleli és értelmezi az aláírásokat a névjegyek frissítéséhez.
  • Automatikusan bővített cég- és kapcsolatfelvételi adatok: Kezdje el beírni a cég nevét, majd kattintson a megfelelő keresési eredményre. Innentől előre töltse ki a vállalati profilt nyilvánosan elérhető információkkal.
  • E-mail sablonok és munkafolyamatok: Automatizálja az ismétlődő e-maileket a Salesflare és a Gmail sablonjaival, amelyeket gyorsbillentyűk és egyesítési mezők működtetnek. Teljesen automatizálni szeretné nyomon követését? Csak állítson be egy e-mail munkafolyamatot.
  • A kapcsolat erősségei: A megfelelő bemutatkozást keresi? A Salesflare észleli, hogy a csapatodból kik ismerik (és milyen jól) az általad üldözött cégben, így Ön tudja, hogyan kell megközelíteni őket.
  • Automatizált emlékeztetők – Soha ne felejtse el felvenni a kapcsolatot az ügyfelekkel, válaszolni egy e-mailre, vagy beírni az értekezleti jegyzeteket.
  • Névjegykártya-szkenner – Készítsen fényképet a kapott névjegykártyákról a beépített szkennerrel. Az AI pillanatok alatt kivonja az összes elérhetőséget.
  • Elkészült műszerfalak – nincs szükség üzleti intelligencia-személyzet felvételére. Az indítás pillanatától az eszköz automatikusan megkezdi az adatok feldolgozását és az információk kinyerését.

Előnyök:

  • Nem hónapok, hanem napok alatt beindul – az indítás átlagosan három napot vesz igénybe a csapatoknak, szemben a versenytárs CRM-ek közel két hónapjával.
  • Csapata megérti: bár nagy teljesítményű, kezelőfelülete egyszerű és intuitív. Automatizálása pedig folyamatosan frissíti és használja a csapatot, még nehéz időkben is.
  • Boldogabb ügyfelek; Több értékesítés – A csapatok hatékonyabban követik nyomon a leadeket, így mindenki megkapja a megérdemelt személyes figyelmet.

Hátrányok:

  • Nem kínál helyi megvalósítást.
  • Csak az angol szoftvert támogatja.

Árak:

Salesflare árképzés

A Salesflare három fizetős tervet kínál: Growth, Pro és Enterprise.

A legtöbb szolgáltatás a növekedési tervben található, kivéve az e-mail sorozatokat, engedélyeket és egyéni irányítópultokat. A Vállalati terv azoknak szól, akiknek vállalati szintű segítségre van szükségük. Az árak havi 29 dollártól kezdődnek, és havi 99 dollárig mennek.

6. Agilis.

A legjobb egyszerű CRM.

Agilis

A Nimble egy kiváló, de egyszerű CRM-szoftver, amely a G-Suite vagy Office 365 beérkező levelek között működik. Lehetővé teszi a névjegyek frissítését, a céges és kapcsolattartási adatok egyszerű elérését, valamint az üzletek kezelését a munkafolyamatból, többek között. egyéb lenyűgöző tulajdonságok ..

Főbb jellemzői:

  • Kapcsolatkezelés – Segít a közösségimédia-kapcsolatok, kommunikációk, postafiókok és naptári találkozók automatikus kombinálásában és összegyűjtésében.
  • Élő profilok – Hozzáférhető és használható kapcsolatfelvételi rekordok a kapcsolattartási adatok és az interakciós előzmények gyors megtalálásához.
  • Szegmentálás – Segíti a rendszerezettséget azáltal, hogy névjegyeit listákra szegmentálja különböző műveletekhez.
  • Emlékeztető funkció: Soha ne hagyjon ki egy lehetőséget az előre programozott emlékeztető funkciókkal.
  • Csővezeték-kezelés – Mindig maradjon a tetején az értékesítési tölcsér minden szakaszában a csővezetékek vizuális ábrázolásával.

Előnyök:

  • Csoportos e-maileket küldhet a közönség széles körű bevonása érdekében.
  • Nyomon követés e-mailben a leadek/ügyfelek hatékonyabb vonzása érdekében.
  • Harmadik féltől származó integrációk széles skálája, például Gmail, Outlook, HubSpot, Mailchimp és még sok más.
  • Újratervezett intelligens névjegy alkalmazást kínál (továbbfejlesztett widget támogatáshoz, naptárak, feladatok, ajánlatok és egyebek számára).
  • Nagymértékben méretezhető és testreszabható.
  • 14 napos ingyenes próbaverzió.
  • A keresőeszköz lehetővé teszi, hogy felkeressen egy webhelyet, és professzionális adatokat kapjon azokról az emberekről, akik nem szerepelnek a webhelyen.
  • Van egy “csoportos üzenet” funkciója.
  • Kiterjedt feladatkezelés a különböző csapattagokhoz feladatok létrehozásához és hozzárendeléséhez.
  • Kompatibilis mobiltelefonokkal.
  • Biztosítja az adatok biztonságát, integritását és a GDPR-nak való megfelelést.

Hátrányok:

  • Csak egy terv áll rendelkezésre.
  • Nem rendelkezik automatikus válasz funkcióval.
  • Nincs ingyenes csomagja.
  • Sok integrációhoz szükség van egy „szinkronizáló” eszközre a megfelelő működéshez.

Árazási tervek:

Csak egy terv áll rendelkezésre. Az ár havi 25 USD (havi számlázás) és 19 USD havonta (évente számlázva).

7. Pipedrive.

Pipedrive CRM

A Pipedrive egy értékesítésközpontú CRM, amely mesterséges intelligencia segítségével automatizálja az ismétlődő feladatokat, valamint kezeli a potenciális ügyfeleket és az eladásokat. Jelenleg több mint 90 000 ügyfelet támogatnak, és több mint 24 milliárd dollárnyi ügylet érkezett platformjukon.

Főbb jellemzői:

  • Lead Management – ​​Nyomon követheti a leadeket és az eladásokat űrlapokból, chatbotokból és egyebekből, a hét minden napján, 24 órában.
  • Vizuális értékesítési folyamatok – Megszervezheti a folyamatot, és egyéni (meleg, meleg, hideg) szakaszokat hozhat létre képviselő vagy csapattag által.
  • Kommunikációkövetés – Az átfogó kapcsolatfelvételi előzmények nyomon követik a hívásokat, e-maileket, csevegéseket és még sok minden mást, és lehetővé teszi az ütemezés valós időben történő beállítását.
  • Mobilalkalmazások – Az eladások növelése érdekében használhatja a Pipedrive-ot mobileszközéről, és integrálhatja okostelefonját más értékesítési alkalmazásokkal.

Előnyök:

  • Könnyen hozzáadhat ajánlatokat, értékeket, nyerési esélyeket és záródátumokat.
  • Korlátlan számú egyéni mező gyűjt minden ügyfél-információt.
  • Az egyéni jelentések nyomon követhetik a bevételbecsléseket és az ismétlődő bevételeket.
  • A tevékenységi jelentések nyomon követhetik az egyes értékesítési hívásokat, e-maileket, bemutatókat és eseményeket.
  • A potenciális ügyfelek forrásadatairól szóló jelentések megmutatják, honnan származnak a potenciális ügyfelek (organikus, közvetlen, keresőmarketing, közösségi, kimenő értékesítés stb.)
  • Az értékesítési asszisztens teljesítményre vonatkozó tippeket és automatizálási javaslatokat készít, hogy időt takarítson meg.

Árak:

Pipedrive árképzés

A Pipedrive négy fizetős csomagot kínál: Essential, Advanced, Professional és Enterprise. Ezek a tervek felhasználónként havi 12,50 dollártól felhasználónként havi 99 dollárig terjednek.

8. NetHunt CRM.

Nethunt CRM

A NetHunt CRM együttműködik az Ön Google-fiókjával és az összes többi alkalmazással. Ez biztosítja a G-suite minden ismertségét, valamint az összes CRM-funkciót.

Főbb jellemzői:

  • Ügyfélkapcsolat-kezelés – gondoskodik a potenciális ügyfelek kezeléséről és nyomon követéséről, a meglévő ügyfelek kiszolgálásáról, rekordok létrehozásáról és kérdések megválaszolásáról.
  • Pipeline Management – ​​Válassza ki a megfelelő ügyleteket és tevékenységeket, amelyeket napi vagy heti rendszerességgel nyomon követhet, és láthatja, milyen közel áll a tranzakció lezárásához.
  • Értékesítési ciklus kezelése – Hatékonyabban kereshet érdeklődőket, megtudhatja az értékesítési ciklus állapotát, és optimalizálhatja az erőfeszítéseket.
  • Potenciális ügyfelek nyomon követése – Biztosítsa a potenciális ügyfelek időben történő nyomon követését és állapotát, hogy hatékonyan nyomon tudja követni és kezelni tudja őket.
  • Értékesítés nyomon követése – Segít nyomon követni az eladásokat több csatornán, nyomon követni az értékesítési csapat KPI-it, valamint információkat rögzíteni a potenciális ügyfelekről és az ügyfelekről.

Előnyök:

  • Teljesen integrálva a Gmaillel.
  • 14 napos ingyenes próbaidőszak.
  • Szűrje, osztályozza és mentse az adatokat a kívánt módon.
  • Nagymértékben testreszabható és méretezhető.
  • Küldjön személyre szabott tömeges e-maileket.
  • Rögzítse a potenciális potenciális ügyfeleket egyetlen kattintással.
  • Intuitív és könnyen használható felület.
  • Széles körben integrálva harmadik féltől származó alkalmazásokkal (LinkedIn, Mailchimp, Twitter, Facebook stb.).
  • A felhőben tárolva (olcsó és egyszerű konfiguráció).
  • Többnyelvű platform.
  • Ügyfélszolgálat e-mailben, telefonon és élő chaten elérhető.
  • Kompatibilis a mobil eszközökkel.
  • Az adatok importálása és exportálása egyszerű.

Hátrányok:

  • Nem kompatibilis a Linuxszal.
  • A jegyek ügyfélszolgálata nem elérhető.
  • Helyi megvalósítás nem elérhető.
  • Nincs ingyenes csomag.

Árazási tervek:

NetHunt CRM árképzés

A NetHunt CRM három tervet kínál: „Professional”, „Professional Plus” és „Enterprise”. Az árak havi 24 dollártól kezdődnek, és havi 48 dollárig mennek.

9. Dióhéj CRM.

Erőteljes dióhéj CRM

A dióhéj CRM egy átfogó felhő alapú szoftver, amelynek célja az üzleti folyamatok számos problémájának megoldása. Ez egy holisztikus eszköz, amely képes kezelni az üzleti CRM minden aspektusát, és tökéletes a részletes nyilvántartások vezetésére. Használjon Amazon Web Services (AWS) platformot.

Főbb jellemzői:

  • Névjegykezelés: kezelje, importálja és exportálja az összes névjegyet az azonnali kezdéshez (automatikus kapcsolatszinkronizálás, központi adatbázis, névjegykártya-szkenner, intelligens keresési funkció).
  • Teljesítményjelentés és nyomon követés – Azonnal megtekintheti értékesítési teljesítményét termék, képviselő, lead forrás és egyebek szerint lebontva (értékesítési jelentés, előrejelzési jelentés, veszteségjelentés, tevékenységi jelentés, csatornajelentés, irányítópultok).
  • Értékesítési automatizálás – Automatizálja a legtöbb folyamatot hatékony eszközökkel a maximális hatékonyság érdekében.
  • Kiterjedt integráció – Kiküszöböli az IT-részleg szükségességét azáltal, hogy különféle harmadik féltől származó integrációkat kínál, mint például a Mailchimp, a Constant Contact, az Intercom, az Outlook, a Slack stb.

Előnyök:

  • Tömeges e-mailek küldése.
  • Kompatibilis a mobil eszközökkel.
  • Egyszerű adatimportálás és -exportálás.
  • Kiváló együttműködési környezetet biztosít.
  • Nagymértékben méretezhető és testreszabható.
  • Felhőben tárolva (olcsó és könnyen megvalósítható).
  • Kiterjedt ügyfélszolgálat telefonon, e-mailben, élő támogatással és jegyekkel
  • 14 napos ingyenes próbaverzió.
  • Átfogó folyamatkezelés (fogd és vidd irányítópult nézet, lista nézet, diagram nézet).
  • Biztosítja az adatbiztonságot, az adatok integritását és a szabályozási megfelelést (GDPR-kompatibilis).
  • Folyamatos biztonsági mentést biztosít napi kétszeri, heti és havi pillanatfelvételek készítésével.
  • Fizetési kártyaipar (PCI) kompatibilis a számlázási adatok védelme érdekében.

Hátrányok:

  • Nem támogat több nyelvet (csak angolul).
  • Nem kínál helyi megvalósítást.
  • Az árazási tervek nem tartalmaznak freemium-terveket.

Árazási tervek:

Dióhéjban CRM két tervet kínál.

Dióhéj CRM árképzés

Az első a „Kezdő” csomag felhasználónként havonta 19 USD-ért, majd a „Pro” csomag felhasználónként havonta 19 USD-ért (évente számlázva).

10. Éleslátás.

Intuitív borító

Az Insightly egy modern CRM-platform, amely az ügyfelekkel való tartós kapcsolatok kiépítésével segíthet gyorsabban növelni vállalkozását.

Főbb jellemzői:

  • Lead Routing – Kövesse nyomon a legrelevánsabb potenciális ügyfelekre vonatkozó információkat, beleértve a gazdag tevékenységi idővonalat a marketingkampányok forrásaiból, e-mailekből, telefonhívásokból és találkozókból.
  • Kapcsolatkezelés – Erős kapcsolatokat építhet ki meglévő ügyfelekkel, és új ügyfeleket vonhat be.
  • Kiterjedt, harmadik féltől származó integráció – Integrálva számos alkalmazással, mint például a Gmail, Mailchimp, Dropbox, Outlook stb.
  • Pipeline Management – ​​Segítségével nyomon követheti az értékesítési csapat teljesítményét, nyomon követheti az értékesítési pályát, és pontosan meghatározhatja, hol tart az értékesítési tölcsérben.

Előnyök:

  • Kompatibilis mobil eszközökkel, mind Android, mind iOS.
  • Vizuális irányítópultokat biztosít a fontos mutatók megjelenítéséhez és nyomon követéséhez.
  • Biztosítja az adatok integritását (katonai fokozatú AES-256 titkosítás) és a szabályozási megfelelést (GDPR-kompatibilis).
  • Nagyon rugalmas naptár és események.
  • Nagymértékben méretezhető és testreszabható.
  • Olyan funkciókat kínál, amelyek biztosítják a hatékony szűrést és címkézést.
  • Beépített automatikus e-mail nyomon követés és emlékeztetők.
  • 14 napos ingyenes próbaverzió.
  • Az egyik legolcsóbb szoftvermegoldás.
  • Ügyfélszolgálat telefonon, jegyvásárláson és e-mailben elérhető.
  • Integrált oktatóanyagok a szoftverrel való munkavégzés gyakorlati tapasztalataihoz.
  • Szerezzen valós idejű makró-/mikroképet vállalkozásáról.
  • Könnyen használható és intuitív.

Hátrányok:

  • Nincs élő csevegési támogatása vagy helyi megvalósítása.
  • Csak egy nyelvet támogat (angol).

Árazási tervek:

Intuitív fizetési tervek

Az ár 29 USD-tól kezdődik, és havi 99 USD-ig megy fel felhasználónként (évente számlázva). Az Insightly ingyenes csomagot is kínál legfeljebb 2 felhasználó számára.

11. Engagebay.

Engagebay: All-in-one Sales and Marketing CRM

Az Engagebay egy felhőalapú CRM, amely egyetlen platformon integrálja az összes üzleti folyamatot és funkciót, mint például az értékesítés, a marketing és a pénzügy. Ezen túlmenően a szoftver elsősorban az automatizálásra összpontosít a maximális hatékonyság érdekében.

Főbb jellemzői:

  • E-mail marketing – Nagyszerű modult kínál olyan funkciókkal kombinálva, mint az A/B tesztelés, az automatikus válaszadók, a CAN-SPAM megfelelőség, a dinamikus tartalom, az esemény által kiváltott e-mailek és még sok más.
  • Érdekelt generálás – Hatékony potenciális ügyfelek generálása olyan funkciókkal, mint a kapcsolatok importálása és exportálása, lead-rögzítés, adatbázis-integráció, táplálkozás, pontozás, célzás stb.
  • Marketingautomatizálás – Testreszabható CTA-kat, cseppkampányokat, értékesítési intelligenciát, webhelylátogatók követését stb.
  • Közösségi média marketing – Elemzést, kapcsolattartást, automatizált közzétételt, tartalomkezelést és többfiókos kezelést végezhet.

Előnyök:

  • Kiváló ingyenes tervet kínál.
  • Kiterjedt harmadik féltől származó alkalmazások integrációja, mint például a Zapier, Xero és még sok más.
  • Nagymértékben testreszabható és méretezhető.
  • Intuitív és könnyen használható felület.
  • Átfogó ügyfélszolgálat telefonon, élő chaten, e-mailben, jegyekkel.
  • Ingyenes próbaidőszakot kínál a fizetős csomagokhoz.
  • Az egyik legolcsóbb csomag a piacon (teljesen felhő alapú).
  • Biztosítja az adatok biztonságát, integritását és a szabályozási megfelelést (GDPR-kompatibilis).
  • Konszolidált valós idejű ügyféladatok mindenki számára (beleértve a korábbi vásárlásokat és interakciókat).
  • Változatos űrlapok és előugró ablakok a látogatók elköteleződéséhez és lead generálásához.

Hátrányok:

  • Nem kínál helyi megvalósítást.
  • Csak az angol szoftvert támogatja.

Árazási tervek:

Négy nagy szegmensből áll:

  • Minden egyben
  • Marketing
  • CRM és értékesítési terület
  • Szervizhely

A CRM & Sales Bay szegmensnek négy csomagja van (egy ingyenes és három fizetős).

Engagebay árképzés

A fizetős csomagok 7,79 dollártól kezdődnek, és havi 29,99 dollárig mennek felhasználónként, a szolgáltatásoktól függően (évente kétszeri fizetés esetén). Fizethet évente vagy havonta is.

12. PipelineDeals.

PipelineOffers

A PipelineDeals egy intuitív, minden az egyben CRM-szoftver, amely felhőben tárolható, és ideális kis- és középvállalkozások számára. Nagyszerű funkciókkal rendelkezik, amelyek az értékesítésre és az alkalmazottak felhatalmazására összpontosítanak.

Főbb jellemzői:

  • Értékesítési csatorna kezelése – Lehetővé teszi az értékesítési csatorna megjelenítését, optimalizálását és megértését a maximális hatékonyság érdekében.
  • Lead Management – ​​Azonosítsa, kövesse nyomon, kövesse nyomon és tolja el azokat a potenciális ügyfeleket, amelyek a legnagyobb valószínűséggel konvertálódnak (értékesítésekké) az értékesítési csatornán keresztül.
  • Kapcsolatkezelés – Segít új kapcsolatok kialakításában a potenciális potenciális ügyfelekkel, és nyomon követheti a meglévő ügyfeleket.
  • Értékesítési csapat vezetése – Tűzzön ki értelmes célokat és kövesse nyomon a csapat tevékenységét. Ezenkívül segít kiküszöbölni a redundanciákat, a késéseket és a zűrzavart azáltal, hogy rendszerezi a csapat tudását és keretet biztosít az együttműködéshez.

Előnyök:

  • 14 napos ingyenes próbaidőszak.
  • Ajánlatok, színpadok, cégek és korlátlan elérhetőség.
  • Korlátlan fájltárhely.
  • Egyszerű adatok importálása / exportálása (Excel vagy más CRM).
  • Mivel a felhőben van tárolva, olcsó és könnyen beállítható.
  • Magas testreszabhatóság és méretezhetőség.
  • Kompatibilis mobilokkal (Android és iOS).
  • Beépített e-mail gyorsítás, amely segít nyomon követni a megnyitási arányt, az átkattintási arányt és a letöltéseket.
  • Lehetővé teszi irányítópultok fejlesztését a valós idejű megtekintéshez.
  • Kiterjedt harmadik féltől származó integráció (Mailchimp, Outlook, Excel, Zapier stb.).
  • Beépített devizakövetés (bármilyen piaci vagy helyi valuta).
  • Teljes adatelemzés és kampánykezelés a gyakorlati betekintés érdekében.
  • Kiterjedt ügyfélszolgálat e-mailben, telefonon, élő támogatással és jegyekkel.

Hátrányok:

  • Nem kínál freemium csomagot.
  • Nem kapsz helyi megvalósítást.
  • Nincs többnyelvű támogatás (csak angolul).

Árterv:

PipelineDeals árképzés

A fizetett előfizetések 25 dollártól kezdődnek, és havi 49 dollárig mennek.

13. Agilis CRM.

Agilis CRM

Az Agile CRM egy all-in-one CRM, amelynek középpontjában a marketing és az értékesítés automatizálása áll, miközben azokat egyetlen platformon köti össze. Ez egy felhő alapú SaaS szolgáltatás, amely egyben az egyik legolcsóbb szoftver.

Főbb jellemzői:

  • Névjegykezelés: A hatékony egyoldalas kapcsolatkezelés segíthet több ügylet megkötésében.
  • Projektmenedzsment – ​​Hatékonyan kezelheti az összes projektet ugyanazon a platformon olyan funkciókkal, mint a fogd és vidd teendőlisták és egyebek.
  • Találkozó ütemezése – Megoszthatja naptárát online, és automatizálhatja az ütemezést, a meghívásokat és a nyomon követést.
  • E-mail marketing – Hozzon létre és küldjön professzionális e-maileket, hírleveleket, személyre szabja azokat, valamint kövesse nyomon és elemezze az eredményeket.

Előnyök:

  • Ingyenes csomagot kínál legfeljebb 10 felhasználó számára.
  • Felhőalapú (olcsó és könnyen konfigurálható).
  • Több chat ablakot, egyszerű adatbevitelt és munkafolyamat-automatizálást kínál.
  • Kiterjedt ügyfélszolgálat telefonon, e-mailen, élő csevegésen és jegyvásárláson keresztül.
  • Teljes e-mail-követés, amely segít alapvető információk megszerzésében e-mail marketingkampányáról.
  • Beépített automatikus válaszok.
  • Harmadik féltől származó kiterjedt integráció közösségi, számlázási, e-mail- és ügyfélszolgálati alkalmazásokkal.
  • A „telefónia” funkció lehetővé teszi, hogy élvezze az egykattintásos hívásokat, a hívásszkripteket és a hangposta-automatizálást.
  • Mobilmarketinget kínál személyre szabott SMS küldéshez és mobil üzenetküldéshez a kampányokban.
  • Segít dinamikus céloldalak létrehozásában a potenciális ügyfelek vonzására és bevonására.
  • Kiváló kilépési szándékú felugró ablakokat kínál (konvertálja azokat a látogatókat, akik felhagynak a használattal).
  • Nagymértékben méretezhető, testreszabható és könnyen használható.

Hátrányok:

  • Helyi megvalósítást nem biztosít.
  • Csak az angolt támogatja.
  • Ügyfélszolgálat a nap 24 órájában, a hét 5 napján (nem a nap 24 órájában, a hét 7 napján).

Árazási tervek:

Agilis CRM árképzés

Az Agile CRM egy ingyenes csomag korlátozott funkciókkal. Három fizetős csomag létezik, amelyek 8,99 dollártól kezdődnek, és havi 47,99 dollárig mennek felhasználónként.

14. Hirdetéscsoport.

Hirdetéscsoport

Az Adsoup egy többplatformos CRM-szoftver, amely a vállalat és az ügyfelek közötti kommunikáció egyszerűsítésére összpontosít. Eladásra alkalmasabb, kis- és középvállalkozások számára pedig nagyon hasznos lehet.

Főbb jellemzői:

  • Valós idejű üzenetküldés – A mobil kompatibilitás biztosítja, hogy mindig ki tudja szolgálni ügyfeleit, akár távoli helyekről is, webböngésző használatával.
  • Értékesítés nyomon követése – Ismerje meg a potenciális érdeklődők pontos állapotát és pozícióját az értékesítési csatornában.
  • Bevételfigyelés – Tanulmányozza és kövesse nyomon a legtöbb bevételt termelő csatornákat a további összpontosítás érdekében.
  • Egyplatformos kommunikáció – Lehetővé teszi az értékesítési képviselők számára, hogy több ablakban nyomon követhessék az összes potenciális potenciális potenciális potenciális ügyfeleket, és ne maradjanak le semmiről.

Előnyök:

  • Nagyszerű ingyenes terve van.
  • A fizetős előfizetések 7 napos ingyenes próbaverzióval rendelkeznek.
  • Magas szintű automatizálás (a Facebook lead generálása, az üzenetküldő hirdetésekre adott válaszok és az e-mail leadek egy csőben történő összegyűjtése).
  • Megosztott IMAP e-mailt és Google Dialogflow botot biztosít (fizetős csomagok).
  • Kompatibilis a mobil eszközökkel.
  • Készítsen egyidejű csevegést.
  • Konzervválasz funkciót tartalmaz (nagyobb hatékonyság).
  • Valós idejű értékkövetés és bevételjelentés.
  • A felhőben tárolva (olcsó és egyszerű konfiguráció).
  • Ügyfélszolgálat élő chaten keresztül.
  • Egyetlen irányítópultot kínál több csatorna egyesítéséhez.
  • Ez magában foglalja a dokumentumok tárolását és az egyszerű platformváltást.
  • Fogd és vidd ügyletkezelést kínál.
  • Kiterjedt harmadik féltől származó integráció.

Hátrányok:

  • Nem rendelkezik ügyfélszolgálattal e-mailben / telefonon.
  • Csak angol (nem többnyelvű).
  • További beépülő modulokért további összeget kell fizetnie.

Árazási tervek:

A hirdetéscsoport árazása

Egyrészt az Adsoup hatékony ingyenes tervet kínál. A fizetett előfizetések 19 dollártól kezdődnek, és felhasználónként havonta 56 dollárig mennek (havi számlázás). Az éves befizetés kedvezményt jelent.

A felsorolásban még nem szereplő eszközök közé tartozik a SugarCRM, a Netsuite, az SAP és a Microsoft Dynamics CRM.

Mi az a CRM szoftver?

Az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver egyfajta online eszköz, amely segít a szervezeteknek menedzselni az értékesítési folyamatot a potenciális ügyfelek generálásától az értékesítés lezárásáig.

Mi az a CRMForrás: Nextiva.com

A CRM-ek segítenek a vállalatoknak elérni, rendszerezni és értelmezni az ügyféladatokat, hogy növeljék az értékesítést.

A CRM különféle csatornákból gyűjt információkat, például közösségi médiából, e-mail kampányokból, élő csevegésből, telefonhívásokból, személyes interakciókból, megjegyzésűrlapokból stb. Használja ki az adatelemzés további előnyeit a vásárlási előzmények, a minták és a vásárlói igények elemzéséhez.

A cél az ügyfélélmény és a vevői elégedettség javítása azáltal, hogy a potenciális ügyfeleket ügyfelekké alakítja, majd ápolja és erősíti ezt a kapcsolatot.

A CRM már régóta létezik (korábban papírformában), de a CRM-rendszerek előnyei a széles körű digitalizálás után váltak nyilvánvalóvá.

A CRM-rendszerek különféle részlegeket kapcsolnak össze, beleértve az értékesítést, a marketinget, az emberi erőforrásokat, az ügyfélszolgálatot, az IT-t, az üzleti intelligenciát (BI) és a pénzügyet. Ezenkívül bármely alkalmazott könnyen, valós időben hozzáférhet az adatokhoz, így a csapatok gyors, adatvezérelt döntéseket hozhatnak.

Összességében a CRM-megoldásoknak sikerült összekapcsolniuk a részlegek közötti csapatokat és növelni az eladásokat, miközben megszüntették az üzleti silókat.

Mire kell figyelni a CRM szoftverben?

Íme a 10 legfontosabb dolog, amire figyelni kell a webalapú CRM-szoftver kiválasztásakor:

1. A potenciális ügyfelek értékesítése és kezelése.

A CRM-jének potenciális ügyfeleket kell generálnia bejövő marketingből, értékesítési hívásokból, e-mail-regisztrálásból stb. Keressen előre beállított feladatokat, hogy rövidebb idő alatt nyomon követhesse a potenciális ügyfeleket. A CRM-nek gondoskodnia kell a potenciális ügyfelekről a teljes értékesítési folyamat során, az értékesítéstől a bezárásig.

2. Marketing.

A beépített marketingeszközök, például az e-mail-folyamatok, adatbázisok és közösségimédia-integrációk segíthetnek az értékesítés és a marketing összehangolásában.

3. Integrációk.

A CRM-rendszerek integrálhatók más jelentős üzleti szoftverekkel, például e-mail marketingeszközökkel, hirdetési platformokkal, adatvizualizációs eszközökkel stb.

4. Elemzés és jelentések.

A legtöbb CRM platform beépített jelentéskészítési képességekkel és előre elkészített jelentésekkel rendelkezik. Tekintse meg az élő és dinamikus jelentéskészítési funkciókat.

5. A termék mobilitása.

Mivel az értékesítési csapatok mozgásban vannak, a CRM különféle eszközökön kínálja a használatát? Ellenőrizze, hogy CRM-je nem csak számítógépeken, hanem mobileszközökön és táblagépeken is használható-e.

6. Megvalósítás ütemezése.

A termék bevezetési időszakának viszonylag gyorsnak, olcsónak és hibamentesnek kell lennie. Kérdezze meg a támogatási mérnököt, hogy mennyi az ütemterv, és milyen erőforrások szükségesek a csapattól.

7. Projektmenedzsment munkafolyamatok.

A feladatkezelési irányítópultok és a jóváhagyási ellenőrzőlisták segíteni fognak az értékesítési csapatoknak feladataik hatékony kezelésében.

8. Biztonság.

A fájltárolás és a platform biztonsága a legfontosabb a CRM kiválasztásakor. Mivel a CRM-je nagyon sok fontos adatot tartalmaz, ügyeljen arra, hogy platformja biztonsága csúcsminőségű legyen.

9. A felhasználói élmény kulcsfontosságú.

Mennyire könnyen használható a CRM-je? Ne felejtse el az UX-et, és győződjön meg arról, hogy csapata kényelmesen dolgozik ezzel az eszközzel hosszú távon, és hogy van egy rövid tanulási görbe.

10. API-hívások.

A CRM-jének robusztus, bővíthető és nyílt architektúrával kell rendelkeznie az egyéni adatintegrációkhoz.

Kérdések, amelyeket fel kell tenni magának, amikor CRM-szoftvert választ.

  1. Kisvállalkozásoknak vagy vállalkozásoknak tervezték?
  2. Ez a szoftver integrálható az általam már használt eszközökkel?
  3. Hány felhasználói helyet biztosítanak, és van-e minimális felhasználók száma?
  4. Könnyű lenne az alkalmazottakat képezni?
  5. Vannak-e beállítási díjak, és mennyi a teljes költség?
  6. Milyen biztonsági jellemzők szerepelnek a szoftverben?
  7. Hozzáférhető az API?

Mik a CRM szoftver előnyei?

Íme néhány a jó CRM használatának bizonyított előnyei minden méretű vállalkozás számára:

1. Jobb ügyfélkapcsolatok és ügyfélkapcsolatok.

A CRM-szoftver lehetővé teszi az ügyfelek információinak optimalizálását, és segíthet betekintést nyerni, lehetővé téve az ügyfelek jobb kiszolgálását.

2. Kereszteladhat és fel lehet adni.

A vásárló választásának és preferenciáinak ismeretében könnyedén javasolhatja kiegészítő termékek vásárlását. Ezen felül a termék(ek) más értéknövelt változatait is ajánlhatja, amelyek drágábbak, mint amit a vásárló vásárolt.

3. Az együttműködés javítása.

A silókat lebontva a szervezet minden tagja ugyanazokhoz az adatokhoz férhet hozzá valós időben, ami jobb együttműködést eredményezhet a csapattagok, valamint a különböző érintett értékesítési és marketing csapatok között.

4. Fokozott hatékonyság.

Mivel hozzáférnek olyan információkhoz, mint például az ügyfél preferenciái, opciói és vásárlási előzményei, az ügyfélnek nem kell időt töltenie igényeik ismertetésével. Kihasználhatja tudását, elégedetté teheti az ügyfeleket, és javíthatja a munka hatékonyságát.

5. Költségmegtakarítás hosszú távon.

A CRM-szoftver beállítása költséges lehet, de ez egyszeri költség. Másrészt a nagyobb működési hatékonyság és együttműködés magasabb termelékenységet eredményez, ami hosszú távon csökken.

6. Növelje az alkalmazottak elkötelezettségét.

Az alkalmazottak felhatalmazást kapnak, amikor hozzáférhetnek az adatokhoz, ami nagyobb felelősségvállalásra készteti az alkalmazottakat a napi munkában. Ezért a CRM-megoldások természetesen növelik az alkalmazottak elkötelezettségét.

Hogyan használja a CRM szoftvert?

A CRM-szoftver használata könnyű elkezdeni, különösen, ha a hozzá kapcsolódó előnyökre gondol. A legjobb eredmény érdekében a szervezet minden szintjén használja.

Íme néhány lépés a CRM használatához:

1. Adjon hozzá értékesítési képviselőket.

Mielőtt hozzáadna valakit, győződjön meg arról, hogy az értékesítői is részt vesznek, mivel ők a legfontosabbak az Ön CRM-eszközéhez.

Az Ön értékesítési csapata végső soron megkapja a bevételt, és a CRM kulcsfontosságú számukra, hogy növeljék a vállalkozás értékesítését. Emiatt arról is gondoskodnia kell, hogy könnyen használható legyen.

2. Szegmentálja közönségét.

Minden vállalkozás más és más, és egy vállalat különböző módon szegmentálhatja értékesítési csatornáját. A legelterjedtebb módszer a potenciális vásárlók több szakaszra bontása, mint a „potenciális vevő”, „lehetőség” és „ügyfél”, amely a vállalat szemszögéből reprezentálja őket.

3. Importálja a névjegyzékét.

Míg sok kisvállalkozás különböző CRM-rendszereket használ különféle célokra, jó gyakorlat, ha csak egyet használ.

Mindazonáltal, akár egyetlen CRM-et használ, akár nem, importálnia kell adatait, például a névjegyzéket, a korábbi ajánlatokat és egyéb ügyféladatokat. A CRM-rendszerek szinte minden eszköze lehetővé teszi CSV-fájlok feltöltését.

4. Harmadik féltől származó integrációk.

A CRM célja, hogy a lehető legtöbb csatornán keresztül összpontosítson az ügyfelek adataira és adataira. Tehát szüksége van CRM-szoftverre, amely bőséges harmadik féltől származó integrációt biztosít.

Néhány alapvető integráció, amelyet meg kell fontolnia, többek között az Amazon, az Alibaba, a Facebook, a Twitter, az Instagram.

5. Hozzon létre egy táblát.

A CRM-rendszerek irányítópult létrehozásával egyszerűbbé tehetik a dolgokat. A műszerfal segítségével a képernyőn megjelenítve átveheti az irányítást minden teendő felett.

Alapvetően ez egy vizuális központi vezérlőpanel, ahol hozzáférhet vállalkozása összes funkciójához, és bármikor bármit irányíthat.

Íme egy infografika, amely bemutatja, hogyan néz ki egy tipikus CRM-rendszerek irányítópultja:

Dashboard CRM szoftver

Megtekintheti és nyomon követheti a projektfrissítéseket, a feladatok befejezését, a statisztikákat, a vizualizációkat, a diagramokat és még sok mást.

6. Készítsen jelentéseket.

Az értékesítési csapat az a hely, ahol a marketing erőfeszítései hatással vannak a valós értékesítésre. Éppen ezért a lehető legtöbb információval kell ellátni őket, ami megkönnyíti számukra, hogy a megfelelő értéket a megfelelő vásárlóknak értékesítsék.

Célszerű rendszeres időközönként, például heti, negyedéves vagy havi jelentéseket készíteni, és elküldeni az értékesítési képviselőknek.

Ezek a jelentések segítenek az értékesítési képviselőknek:

  • Értékelje teljesítményét
  • Értékelje a csapat teljesítményét
  • Kövesse nyomon az elért célokat és azokat a célokat, amelyeket még el kell érnie.
  • Kövesse nyomon a kollégák teljesítményének összehasonlítását (bónusz és ösztönző szempontok miatt)

Az értékesítési képviselők ennek megfelelően módosíthatják teljesítményüket.

Gyakran ismételt kérdések a CRM szoftverrel kapcsolatban

Mi a legegyszerűbb CRM?

Ha egy egyszerű és könnyen használható CRM-et keres, számos lehetőség közül választhat. A HubSpot ingyenes verziója, amely szinkronizálódik a Gmail-fiókjával, nagyon könnyen beállítható és használható. A NetHunt, egy másik Gmail-alapú CRM egy másik, amely néhány kattintással telepíthető. Végül a Nimble CRM könnyen használható CRM-ként ismert, és gyorsan és egyszerűen beállítható.

Nehéz megtanulni a CRM-et?

A CRM bevezetésének és használatának megtanulása nem olyan nehéz, mint gondolnánk. Minden CRM segítőkész bevezető technikusokkal és támogatással rendelkezik a rendszer folyamatos működéséhez, valamint a technológiai köteggel való szinkronban tartásához.

Ha nagymértékben testreszabható megoldást keres, a Microsoft Dynamics, az Oracle, az SAP és a Salesforce kiváló megvalósítási támogatást nyújt.

Van a Google-nak CRM-je?

A Google-nek nincs saját CRM-je. Azonban számos CRM-rendszer létezik, amely integrálható a Gmaillel.

Például a Zoho, az Agile CRM, a Streak, a HubSpot, a Freshsales és a Salesforce Essentials könnyen integrálható Gmail-fiókjával.

A HubSpot CRM valóban ingyenes?

A HubSpot szerint az alapvető CRM-jüket örökre ingyenesen tartják, és mindig lesz ingyenes csomagjuk. Ingyenes CRM-eszközei közé tartozik a kapcsolatfelvétel, a feladat- és tevékenységkezelés, a kapcsolatfelvételi webhelyek tevékenysége, a vállalati információk, a leadek, a jegyértékesítés és még sok más.

Melyik a legjobb értékesítési CRM szoftver?

A legjobb értékesítési CRM-szoftvernek rendelkeznie kell az értékesítési csapatok számára készített eszközökkel, beleértve az értékesítési folyamatokat, az ügyfelekkel és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat, az automatikus nyomon követést, a keresztértékesítést, a továbbértékesítést és egyebeket. Íme a legjobb választásaim:

1. HubSpot

2. Zoho

3. Friss értékesítés

4. Salesforce

5. Fürge

6. Pipedrive

7. NetHunt CRM

8. Dióhéj CRM

Vezetői összefoglaló.

Számos CRM-eszköz létezik a piacon, és mindegyiknek megvannak a saját egyedi jellemzői és előnyei.

A Zoho például szórakoztatóvá és egyszerűvé teszi az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvert, míg az Insightly segít a projektmenedzsmentre összpontosítani.

Másrészt a Freshsales a könnyű használhatóságáról ismert, a Dióhéj pedig egyszerűen fogalmazva nagyszerű az értékesítési csapata számára.

Összességében az első választásom a HubSpot a fejlett marketingcsomagja és a változatos fizetős csomagja miatt.

Ön azonban mindenkinél jobban ismeri a vállalkozását, és Önön múlik, hogy mire van szüksége. Nézze meg az értéket, amit egy meghatározott áron kap, és az eredményt, amelyet lát.

Tekintse meg az olyan dolgokat, mint a felhő és a helyszíni telepítés, a szolgáltatások és funkciók, a harmadik féltől származó integrációk, az egyszerű használat, az ártervek és még sok más. Tanulmányozza át az összes szempontot, mielőtt kiválasztja vállalkozása számára a tökéletes CRM-szoftvert.